Hlavní navigace

Články označené nálepkou E-komerce

  • Cestovní kancelář - SEO prakticky

    Miluji Řecko, byl jsem tam už asi desetkrát, nejdéle asi 3 měsíce, ví se o mně, že když někdo chce SEO poradu, tak mě má pozvat do mé oblíbené řecké kavárny. Proto jsem měl radost, když jsem mohl začít dělat správu PPC kampaní pro cestovní kancelář VTT, která se na Řecko specializuje, je dokonce vlastněná a vedená česko-řeckou rodinnou a se svými 20 lety historie a asi 16 tisíci zájezdy do Řecka ročně je asi největší řeckou cestovní kanceláří u nás.
  • Žena-in aneb jak se to nemá dělat!

    Žil byl komunitní server Žena-in.cz, měl svou stálou návštěvnost a jako většina menších komunitních serverů, žil hlavně toho, že se tam čtenářky vracejí. Některé i po řadu let a řeší tam své problémy, více či méně veřejně, jsou zvyklé na svůj styl práce a svůj komfort, je pochopitelné, že je nezajímá jak to řeší provozovatel serveru, ale funkčně mají to co chtějí a jsou vlastně šťastné. Občas přilákají kamarádku a takovéto status quo umožňuje slušně vydělat na reklamně.
    8. 4. 2009 20:12 (aktualizováno)
  • Diky bohu za krizi a nebo možná super dík!

    Všimli jste si jak se pod zaminkou krize dělají škrty, šetří se, propouští a přestalo se vydělávat? Říkáte si kde se to vzalo? Jak je možné, že mám krizi sotva pul roku a firmy provařili bez mrknutí oka stovky milionů? Je to divné? Ale není. Je to naopak prosté. Krize tu je to je fakt, jenže krize byla nutná. Kapitalismus je založený na neustálém růstu. Firma (stát), který nevykazuje růst (HDP, příjem a kdesi cosi) musí časem zajít protože ti co rostou ho přerostou. Tady je ovšem ten problém…
  • Vivat Raiffeisen!

    Raiffeisen na svém eKontu (bývalá eBanka) bez větší publicity spustila přímé zadávání příkazů k úhradě pro státní správu, konkrétně plateb pro finančí úřady a celní správu. Namísto otřesného hledání na webech daňové správy a zjišťování správného předčíslí, čísla účtu a specifického symbolu konkrétního FÚ pro daný typ platby (schválně si to cvičně zkuste), tak stačí vybrat typ daně a příslušný FÚ ze selectboxů a zadat jen variabilní symbol a částku.
  • Investice do reklamy (na internetu) rostou

    Přečetl jsem si dnešní Lupácký článek V české internetové reklamě se loni protočilo 5 miliard (jestli se vám nechce číst tak nemusíte, to nejpodstatnější z něj je již obsaženo v titulku). Dovoluji si jednu krátkou citaci: Leč dost teorie, jaká jsou tvrdá data? Internet loni v Česku tvořil téměř 9 procent z celkového inzertního objemu. Na českém Internetu se tak za rok 2008 protočilo celkem 5 miliard korun jenom od domácích zadavatelů…
  • Nefachčí Gmail

    Už dobře hodinu nefunguje Gmail a to ani na vlastní doméně. Copak se asi děje? Najde se nějaký chytrák co poradí přejít na MS Live mail? Bo jak se ta sranda jmenuje? 13:35 – Gmail už je v provozu! Teď ještě vědět proč to bylo, zatím to Google na sebe neprásknul!
  • Máte eshop a chcete vydělávat víc?

    Přijďte si zítra (zdarma) od 10:30 popovídat s našimi konzultanty, více info na www.beneta.cz/cs/no­vinky-akce/terminy-skoleni.
    17. 2. 2009 14:06 (aktualizováno)
  • Chcete mě?

    Po téměř dvou letech se loučím s pozicí technického ředitele a marketingového specialisty u firmy Developstudio. Za své profesionální úspěchy považuji například zvýšení obratu u jednoho eshopu s dříve několik let stabilním obratem 8 MIO měsíčně z bezplatných vyhledavačů na 36 MIO měsíčně během posledních 12 měsíců (viz graf) a obdobné zvýšení u příjmů z PPC kampaní.
  • Proč si myslím, že EURO by pro mně bylo lepší než CZK

    Vypadá to, že se přijetí Eura v ČR neustále oddaluje. Odborníci na otázky makroekonomiky k tomu pravděpodobně mají dobré důvody, alespoň doufám. Protože já, jako malý podnikatel, se na to dívám jen z pozice svého soukromého zájmu a rozhodně se nechci pouštět do diskuze s profesory ekonomie ověšenými tituly, protože makroekonomice nerozumím stejně jako Lisabonské smlouvě.
    29. 1. 2009 16:09 (aktualizováno)
  • Krize marketingu?

    Jestli sledujete dění okolo současné ekonomické krize, jistě jste zaznamenali způsob, jakým hodlá většina firem řešit propad zisků – pomocí škrtů v marketingových výdajích. Nebude se jednat o žádné drobné – firmy se snad předhánějí, kdo škrtne více – mnohé firmy uvádí pokles o dvě třetiny, jiné dokonce mají úplný stopstav, až jak se situace vyřeší. V problémech se tak ocitnou reklamní agentury, média závislá na reklamních příjmech, ale i např…