Hlavní navigace

Články označené nálepkou SEO

Jak vyčnívat nad ostatními v organickém vyhledávání Google

Dohání mě chuť zase trochu psát. Tentokrát si dáme něco technomarketingoidního. Rich snippets. Schema.org. Microdata. Že nevíte, o co jde? Měli byste, pokud chcete vyčnívat nad ostatními v přirozených výsledcích vyhledávání Google. Díky strukturovaným mikrodatům určujícím co bude v dané části obsahu vlastně popsáno, můžete výrazně odlišit svůj výsledek vyhledávání od těch ostatních a to dost znatelně.

Rychlost je to, oč tu běží

Není to nic nového pod sluncem. Weby s rychlou odezvou, které se načtou v řádu pár vteřin jsou hodnoceny lépe snad na všech úrovních – od návštěvníků webu, přes vyhledávače až po administrátory serverů. Všichni je milují, všichni hodnotí rychlost kladně. Pro SEO je to plus, pro optimalizaci konverzního poměru je to plus.
8. 9. 2016 15:37 (aktualizováno) |

Nezapomeňte přesměrovávat

Jedno z pravidel SEO optimalizace pro vyhledávače je nezapomenout přesměrovávat. Myslím tím samozřejmě běžné rewrites a to jak formou přesměrování, tak i podstrkávání obsahu. Na podstrkávání obsahu pozor – hodí se např. v situacích, kdy potřebujete nahradit nějaký nedostatek Vašeho CMS systému (publikační / redakční systém). Osobně jsem využil podstrkávání mnohokrát pro zajištění optimálního robots.txt v rámci vícejazyčného webu na vícero doménách, který je spravován pod jednou instancí administ
10. 7. 2014 14:45 (aktualizováno) |

SEO je koncepce a strategie

Mnozí marketéři, manažeři internetového marketingu a ecommerce konzultanti se tváří, že snědli všechnu moudrost světa a jejich posláním jsou analýzy, reporty, ROI, excelovské tabulky, meetingy a další věci, které jsou z mého pohledu důležité, ale jsou jen jednou stranou tak rozsáhlého oboru, jakým bezesporu optimalizace pro vyhledávače je.
10. 7. 2014 14:42 (aktualizováno) |

100% bounce rate a 0:00 strávená doba na webu

Pro nyní aktuální projekt eshopu cíleného na americký trh řeším aktuálně interpretaci statistických dat webové návštěvnosti, která mi poskytuje ke zdrojům a kvalitě návštěvnosti Google Analytics. Musím s politováním říci, že ne vždy najdete v tomto nástroji, určeném pro detailní webové analýzy, vše co potřebujete.
10. 7. 2014 14:42 (aktualizováno) | |

Prosaďte se na americkém internetu

Mnozí online prodejci mají co dělat, aby se prosadili v prostředí českého internetu. Jaké to potom je prosadit se na internetu v USA? Jeden by řekl, že to musí být podobné – nějaké to SEO, zpětné odkazy, Facebook … Bohužel opak je pravdou a ve většině případů je šance na úspěch na americkém trhu díky internetu mnohonásobně nižší než na trhu místním, který všichni dobře známe.

SEO v Polsku

Toto je vlastně inzerát. Mám polský web, czesko.pl, na němž nabízím svoje stručně řečeno překladatelské služby. Je v polštině a rád bych mu zajistil větší návštěvnost, i když mi hlavně jde o více zakázek. Dal jsem inzerát na oferia.pl, by-business polského Allegra (u nás Aukro), kam si můžete zadat „ofertu“ – nabídku/poptávku, a vykonavatelům, kteří tam mají účet, přijde avízo a mohou se vám nabídnout…
30. 1. 2013 0:16 (aktualizováno) |

Nový fulltext na Seznam.cz spuštěn

Před měsícem Seznam na svém Fulltext blogu oznámil výraznou změnu svého vyhledávacího algoritmu – pro detailní popis si přečtěte odkazovaný článek, když to hodně zjednoduším jde o to, že předtím bylo pro seznam víceméně jedno jestli jste hledali „plastová okna“, „plastové okno“ či „okna plastová“, teď to pro něj roli hraje.

Máte e-shop? Za týden zkrachujete! (možná)

To že Seznam 1.10. uvede nové zboží.cz je velké části lidí známo, přesto si to troufnu ještě jednou a znovu vypíchnout, protože spousta internetových obchodů je na zboží.cz existenciálně závislá (ač o tom teď často ani neví) a za týden se jim klidně může stát, že najednou zkrachují. Ne, nemaluji čerta na zeď, starám se o hodně internetových obchodů od malých typu PK-nářadí po větší typu Nákupka a u většiny z nich tvoří obrat z prodeje z návštěvníků, jež přišly ze Zboží zhruba 30 %…

Zajímavé cílení

Investice do marketingu se obvykle vyplácí. Nevím ale jak je to v tomto případě. Mohou se snad samotní marketéři mstít majitelům webu když takto vyhazují jejich peníze oknem? Možná je v tom skrytý smysl, možná se tak opravdu jmenuje nějaký druh kávy, ale nic takového jsem nezjistil. Takže to tipuju na nějaký pěkný bug…
16. 4. 2010 11:33 (aktualizováno) | |