Hlavní navigace

Nogard

  • Jak iDnes "přebírá obsah" YouTube

    Nedávno tu na Lupě vyšel rozhovor s Daliborem Balšínkem, ve kterém se interviewovaný dal slyšet, že na iDnes je zakázané vzít z YouTube video a vložit ho do vlastního přehrávače. I když se pro jistotu hned opravil, že vlastně něco takového není krádež, ale „přebírání obsahu“. A není se čemu divit, že takto do určité míry hned popřel, co sám řekl před chvílí.
    7. 7. 2012 20:09 (aktualizováno)
  • Obchodní e-mail není chat

    Kdysi jsem o tom napsal malé how-to pod názvem Firemní e-mailová kultura. Od té doby se sice nějaké věci změnily, přeci jen je to pět let, ale základ zůstává stejný. I když už dnes je česky správně i tvar email (přesto, že pro mne to bude vždy ta bílá barva), tak stále platí, že e-mail ve firemním použití je obdobou obchodního dopisu a měli bychom s ním jako s takovým jednat.
  • Marketingové bonusy nových notebooků

    Notebooky a netbooky v objemu svých prodejů dlouhodobě předbíhají klasické stolní počítače. Když si ale nějaký takový nový domů pořídíme, dostaneme nejen to, co chceme a platíme, ale návdavkem i nechtěnou kupu reklamy a marketingových ta­hů. Notebook kvůli nim nemusíme dokonce ani zapínat. Stačí odklopit víko s displejem a pod klávesnicí na nás okamžitě vybafnou slogany. Intel inside! Atom! Windows 7! Až 6 hodin výdrže! Green life friendly…
    20. 5. 2011 21:31
  • Proč si nepředplácet iDnes aneb BSA se v našich médiích daří

    Spolu s jarem nepřišlo jen pěkné počasí a Velikonoce, ale také nová kampaň od BSA. Na jejich vyhrožovací a zastrašovací metody jsme již zvyklí, takže nás zas až tak nepřekvapí. Co mne ale stále překvapuje je skutečnost, jak se BSA daří protlačovat své tiskové zprávy a prohlášení do českých médií. Typickým odstrašujícím příkladem nám budiž iDnes se svým „článkem“ Začal hon na firmy s pirátským softwarem, v podezření jich jsou tisíce…
    22. 4. 2011 10:48
  • Chcete e-shop? Nenechte se okrást!

    Pořídit se svůj vlastní obchod není až tak jednoduchá záležitost. Tedy ten kamenný. U online obchodu je to už naprosto jiná písnička. Vstupní bariéry jsou zde v podstatě nulové a jde jen o to najít nějaké slušné řešení a na něm svůj e-shop rozjet, což je otázkou pár dní. Ale i tady číhá nebezpečí v podobě vykutálených jedinců, kteří se snaží „vydělat“ co nejrychleji co nejvíce za každou cenu – a těm je potřeba se vyhnout.
    19. 4. 2011 9:17 (aktualizováno)