Hlavní navigace

dno

  • Tak holky, s timhle rozhodně neranděte - Dontdatehimgirl.com

    Velmi nápaditá komunitní služba zaměřená na mladé dívky se zlomeným srdcem. Klasický komunitní základ je tady obrácen trochu naruby – zhrzené dívky zakládají profily chlapcům a svěřují se, co jim ti zlosynové provedli. Každá slečna v nejistotě se pak může přesvědčit, jestli její nový objev není nějaká ta „známá firma“ a dát od něj včas ruce pryč…
  • Oblečte se jako vaše oblíbená celebrita - Like.com

    Další velmi kreativní nápad na vylepšení internetového obchodu najdete na stránkách Like.com. E-shop s módou archivuje doplňky nejslavnějších celebrit a zákazník zmatený z nekonečné nabídky může jen zadat do vyhledávače, že chce vypadat jako Brad Pitt nebo Paris Hilton. Výsledkem hledání je série fotografií jako vystřižená z módních časáků. Celebrita má na fotografii zvýrazněné doplňky, které si můžete kliknutím zobrazit v nabídce nebo procházet jim podobné…
    28. 3. 2007 9:37 (aktualizováno)
  • Jednoduchý porovnávač fontů - Typetester

    Velmi příjemná a jednoduchá aplikace pro porovnávání různých fontů nebo řezů písma. Není to žádné raketové inženýrství a ani nevím, jestli existuje něco podobného v padesáti klonech. Typetester.ma­ratz.com
    28. 2. 2007 9:14
  • Google o nás bude vědět víc, než o sobě víme sami

    Google ví, co hledáme. Google ví, co čteme. Google ví, co si píšeme mailem. Google teď bude mít pod palcem naše kanceláře a dokumenty. Google o nás bude vědět víc, než o sobě víme sami. Velmi zajímavá debata mezi šéfeditorem Searchenginelan­d.com a redaktorem ZDNet zde.
  • Přímý kontakt s návštěvníky vašich stránek - Plugoo.com

    Každý ví, že je dobré udržovat kontakt s návštěvníky vašich stránek. Zajímavé řešení – asi spíš pro menší weby a blogy – představuje Plugoo. Zaregistrujete svůj IM a vložíte flashový objekt do stránky. Návštěvníci stránek pak vidí váš status a mohou vám okamžitě poslat vzkaz nebo se na něco zeptat. Velmi těsná vazba s návštěvníky může být samozřejmě vykoupená ztrátou soukromí, závalem nadávek, nebo názory, které nechcete slyšet…
    19. 2. 2007 10:26
  • Staňte se podomním prodejcem internetového obchodu - Boo-box.com

    Vždycky potěší, když si člověk pohrává půl roku s nějakou myšlenkou, a pak zjistí, že už to mezi tím někdy vymyslel za něj. O vlivu sociálních sítí a blogů na spotřebitele se toho napsalo a namluvilo hodně. Už delší dobu si pohrávám s myšlenkou, jak zautomatizovat vztah majitel obchodu – podomní prodejce /reseller v prostředí internetu…
    16. 2. 2007 8:35 (aktualizováno)
  • Svět z druhé strany prohlížeče - Me.dium.com

    Sociální sítě, které se splétají za oknem prohlížeče, se snaží zachytit komunikátor Me.dium. Má podobu sidebaru v okně prohlížeče. Na každé internetové stránce zobrazuje uživatele, kteří stejnou internetovou stránku používají také. Podobně jako u hudebního socioware last.fm tak můžete odhalovat neznámé internetové stránky relevantní k té, na které se právě nacházíte. S aktivními uživateli internetové stránky můžete hned ze sidebaru chatovat a dávat si třeba tipy na zajímavý obsah…
    15. 2. 2007 9:26 (aktualizováno)
  • E-shop jako Google Maps - Browsegoods.com

    Internetové obchody vypadají všechny skoro stejně. Jejich autoři se zaměřují na to, aby uživatel dokázal konkrétní zboží rychle najít, ale opomíjejí faktor procházení. Právě procházení po obchodech přitom vede zákazníky k hromadě spontánních nákupů. Startup DottedPair pustil na web podle mě celkem revoluční model internetového obchodu, který se tento problém snaží vyřešit. Uživatelské rozhraní je jako vypůjčené z Google Maps…
    14. 2. 2007 15:34 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).