Hlavní navigace

Články označené nálepkou Google

Enhanced Ecommerce - důležité informace pro váš e-shop

Google Analytics Enhanced Ecommerce Za pomocí nástroje Google Analytics Enhanced Ecommerce odhalíte detailní informace o chování vašich zákazníku na e-shopu. Dozvíte se mnoho důležitých informací, jako které produkty zákazníci nejčastěji přidávají do košíku nebo jaký konkrétní produkt se zákazníkovi nejčastěji zobrazil…
2. 3. 2015 11:03 (aktualizováno) | |

Rozumné využití cloudových služeb

Hezký páteční den, tedy v době psaní vypadalo páteční počasí dobře, tak doufám, že to vydrželo. Minulý týden jsem psal, že napíši, kde si myslím, že využití claudových služeb je opravdovým přínosem.  Internetové prohlížeče Pokud prohlížíte internetové stránky na několika strojích současně, je určitě skvělé, když by se Vám na všech zařízeních objevili aktuálně prohlížené věci např. otevřené záložky, oblíbené strámky, rss čtečka, a vlastně celé nastavení prohlížeče.

Má omluva Úřadu vlády

Možná jste četli lupácký článek Dana Dočekala Úřad vlády hledá „měřiče“ návštěvnosti vlada.cz, přijde o Yahoo Web Analytics, kde popisuje podivné výběrové řízení na nasazení měřícího kódu typu Google Analytics na web vlada.cz. Mě tato zpráva nazdvihla ze židle, zejména pak tato její část: Kolik může Úřad vlády měření a analyzování návštěvnosti www.vlada.cz stát? Michal Kubíček k tomu říká: „Cena se u podobných zakázek může lišit velmi výrazně…
7. 8. 2012 11:29 (aktualizováno) | |

Google TV (zcela) v novém

Google v pátek představil nový koncept své Google TV, která by se měla stát multimediálním a informačním centrem každého obývacího pokoje. Společnost věří, že se jí podaří využít toho, jak moc času lidé stále tráví před obrazovkami televizorů. Televize je v současném pojetí relativně hloupé zařízení, které toho příliš neumí – jistě přepínání programů, okna s náhledy nebo časové posunutí jsou již samozřejmostí, ale i tak jde především o nástroj pasivní zábavy…
29. 10. 2011 18:00 (aktualizováno) | |

Google Public Data Explorer aneb Problém Řecka na první pohled

Když tu  Jirka Handl psal glosu o tom, že jeden obrázek dá za tisíc slov, připomnělo mi to inovované rčení, že jeden graf dá za tisíc tabulek a to mi zas připomnělo jednu úžasnou Google službu, o které prakticky nikdo neví – Google Public Data Explorer. A abych vám dokázal platnost tohoto rčení, tak ukážu jeden graf, který myslím nejen ukazuje k čemu Google Public Data Explorer slouží, ale zároveň vysvětluje myslím mnohé v oblasti finanční situace Řecka…
25. 7. 2011 11:39 (aktualizováno) | |

Google má důvod ke spokojenosti

Yahoo oznámilo nepříliš dobré ekonomické výsledky a Google Plus se velice slušně daří. Zatímco Google před časem zveřejnil výsledky svého hospodaření, které dopadly více než dobře, jeho velký konkurent Yahoo se tak dobrými čísly pochlubit nemůže. Zisk vzrostl ve druhém čtvrtletí čistý zisk o 11 procent na 213 milionů dolarů, avšak k růstu přispěla hlavně úsporná opatření, příjmy se naopak navzdory oživení zájmu o reklamu na internetu snížily…

Co přinese sociální vrstva Google+ ?

Proč vrstva a ne síť? Protože G+ není sociální sítí, jak jí doposud známe v podobě Facebook, Orkut, Myspace, LinkedIn apod.. Jedná se ve své podstatě o službu, přídavek, to + nad stávajícími a již fungujícími službami (Gmail, Gdocs, News, Reader atd…) Proto je nutné se především dívat, jaké nové funkce G+ přinese do stávajících služeb.
4. 7. 2011 21:37 (aktualizováno) | |

Ještě jednou k sociální bublině

V záplavě informací okolo Google+ by mohla zaniknout informace ohledně prodeje MySpace za 35 milionů dolarů reklamní síti Specific Media. Možná obě informace vypovídají o tom, jak se svět sociální sítí začíná měnit. V dnešní glose ponecháme (alespoň pro začátek) stranou Facebook, který se při oznámení startu Google+ nechal slyšet, že plánují něco neuvěřitelné. Zatím, ale nikdo neví co a tak nezbývá než se podívat na jiné subjekty, které na trhu sociálních sítí hrají určitou roli.
2. 7. 2011 15:21 (aktualizováno) | |

Centrum má nové mapy, anebo ne?

Zaznamenal jsem, že Centrum spustilo v pátek (tj. 10. června 2011) novou podobu svého mapového portálu amapy.cz. Na jednu stranu se jedná o výraznou modernizaci a redesign , na druhou stranu se Centrum vzdává další ze svých služeb. Již před nějakou dobou Centrum holdings (především centrum.cz, atlas.cz, aktuálně.cz) rezignovalo na vlastní vyhledávání a spojilo svoje síly s Google. Poměrně nedávno pak Centrum opustilo i vlastní reklamní systém AdFox a místo něj už používá jen Google AdSence…
12. 6. 2011 12:31 | |

Společnost Oriflame spustila nové vyhledávání

Světová kosmetická značka Oriflame spustila v těchto dnech po celém světě novou verzi vyhledávání na svých webových stránkách. Více jak 2,8 milionu kosmetických konzultantů, kteří se společností spolupracují, tak nyní může jednoduše a rychle hledat články, produkty, časté dotazy a další relevatní obsah. Nové vyhledávání jako jedna z prvních zpřístupnila široké veřejnosti pobočka Oriflame v ČR.
17. 5. 2011 16:10 (aktualizováno) | |