Témata označená nálepkou reklama

  • Co je a co neni lez. K diskuzi o reklame

    Vse zacalo rozhovorem Petra Vaclavka v Hyde Parku na CT, viz http://ww­w.ceskatelevi­ze.cz/specialy/hy­depark/23.2.2012/ Re­klama: navoněná zdechlina, nebo přirozená součást života?  Nasledovala celkem pochopitelna podrazdena reakce profesionalu od reklamy viz. napr. http://se­desako.blogspot­.com/2012/02/je­den-vaclavek-povidal.html a pak vasniva diskuze na facebooku.
    26. 2. 2012 21:56 (aktualizováno)
  • Reklamní spam v Google Analytics

    Aneb – jak dostat reklamu i tam kde byste to určitě nečekali.Pokud si říkáte, že jsem se zbláznil, že v Google Analytics nikdy žádné reklamy nebyly (a asi nikdy ani nebudou), tak možná stejně jako já zjistíte,jak se mýlíte. Dneska jsem na webu mediar.cz narazil na jedno video, které mě zaujalo svým obsahem. Posuďte sami…
    13. 5. 2011 15:34
  • O2 - reklama, reklama a služby o ničem

    Už sem se dožral a jak se zdá Telefonica 02 půjde z domu! V pátek dva reklamní telefonáty „ve spolupraci s Telefonicou O2“ na pofidérní pojištění (nelze si přečíst podmínky, nic všechno telefonicky). K tomu cca 2× tydně reklamní SMS (od O2) a cca každých 14 dní volá(taky už jedou volali třikrát v jednom týdnu) nějaký člověk a nabízí mi internet (přesto, že jsem již několikrát řekl že FAKT(!!!) ne).
  • Investice do reklamy (na internetu) rostou

    Přečetl jsem si dnešní Lupácký článek V české internetové reklamě se loni protočilo 5 miliard (jestli se vám nechce číst tak nemusíte, to nejpodstatnější z něj je již obsaženo v titulku). Dovoluji si jednu krátkou citaci: Leč dost teorie, jaká jsou tvrdá data? Internet loni v Česku tvořil téměř 9 procent z celkového inzertního objemu. Na českém Internetu se tak za rok 2008 protočilo celkem 5 miliard korun jenom od domácích zadavatelů…
    26. 2. 2009 11:57 (aktualizováno)
  • Dočkáme se u her stejného modelu jako u filmu?

    Když se natočí nový film, jde do kin, kde si zaplatíte třeba 120 Kč za návštěvníka. Po půl roce film vychází na DVD za 500 Kč a po pár měsících je film nabídnut prémiovým televizím, kde lidé platí vyšší monthly fee za to, že stále ještě relativně brzy vidí filmové „novinky“. Po dalším půl roce je pak film nabídnut televizním studiím, které zaplatí pár kapříků za licenci, ovšem uživatelé na ně koukají „zdarma“ – platí tím, že shlédnou reklamu.
  • SiUX na Marigoldu.cz

    Už nějaký ten pátek nám běží reklama na Marigoldu a ještě jsme to zde neblogly:) Další reklamní kampaň která aktuálně probíhá je na komunitním serveru Líbímseti
    2. 5. 2008 16:26 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).