Hlavní navigace

RELIGIS blog

  • Zajímavé cílení

    Investice do marketingu se obvykle vyplácí. Nevím ale jak je to v tomto případě. Mohou se snad samotní marketéři mstít majitelům webu když takto vyhazují jejich peníze oknem? Možná je v tom skrytý smysl, možná se tak opravdu jmenuje nějaký druh kávy, ale nic takového jsem nezjistil. Takže to tipuju na nějaký pěkný bug…
    16. 4. 2010 11:33 (aktualizováno)
  • Napovím ti tvoje heslo

    Našel jsem zajímavou věcičku na stránce lab.arc90.com pro pohodlné zadávání hesel do formulářu typu „password“. Asi každý má problém s tím, že i když zná správně heslo k přihlášení na určité stránky, tak se občas překlikne a samozřejmě pak nadává, proč se sakra pod správným heslem neumí k webu dostat…
    16. 4. 2010 11:33 (aktualizováno)
  • Používejte geniální CAPTCHA techniku

    Útoky spamarů na webové služby nabírá každým dnem na obrátkách. Jejich hlavní premisou, kromě zasílání všemožných mailů a všemožné adresy, je také hledání formulářů na různých stránkách internetu a skrz ně zasílat zprávy, většinou s obsahem odkazu na nákup prášků pro zvyšování potence (každý ví, o jakou tabletu se jedná) a jiných potencionálně nebezpečných věcí, s cílem přilákat k sobě zákazníky.
    16. 4. 2010 11:33 (aktualizováno)
  • Chudáci uživatelé

    Miluju testování nových projektů. Hodně se u toho zabavím. Akorát je mi trochu líto těch uživatelů pokud se něco dostane ven :) Připomíná mi to tak trochu pohádku tahali řepu tahali. Jooo, programátoři byli, jsou a vždycky budou trošku zvláštní tvorové. Přemýšlí nad kódem a jeho logikou, uživatelnost ale zůstává stranou :)
    16. 4. 2010 11:34 (aktualizováno)
  • Rozpor vyhledávačů v Česku

    Na českém internetu dominuje vyhledávání Seznam.cz, jeho podíl ale klesá ve prospěch celosvětového lídra Google.com. Jak a na koho optimalizovat, každý má jinou taktiku. Google má u nás 30%, Seznam 65%. Pro české internetové obchody je tedy seznam.cz důležitější, než google. Moje zamyšlení je o tom, jestli
    16. 4. 2010 11:34 (aktualizováno)
  • Vypršení životnosti relace – vyřešení pomocí AJAX

    V předchozím článku o vypršení životnosti relace jsem popisoval dvě možnosti, jak tento problém řešit. První možnost byla prodloužit životnost relace přímo v nastavení PHP, avšak tato možnost se zdá bytí neschůdná, neboť zbytečně zatěžuje server a může vést až k výpadku serveru. Druhá možnost se opírá o prodlužování relací. V této části článku vytvořím službu s využitím AJAX, která nám bude automaticky prodlužovat relace a tím uchovávat data aktivního uživatele na serveru.
    16. 4. 2010 11:34 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).