Hlavní navigace

Ecommerce

Novela zákona o spotřebitelském úvěru se dotkne i eshopů

Zákon č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, platí mimo offline svět i pro některé eshopy, affiliate partnery a další online podnikatele. Pokud se jejich podnikání dotýká nebankovních úvěrů a spotřebitelských půjček a zároveň má rysy zprostředkování nebo dokonce poskytování nebankovních půjček, pak spadá do činností, které reguluje novela zákona o spotřebitelském úvěru.
21. 7. 2017 10:35 | affiliate ecommerce podnikání

Jak vyčnívat nad ostatními v organickém vyhledávání Google

Dohání mě chuť zase trochu psát. Tentokrát si dáme něco technomarketingoidního. Rich snippets. Schema.org. Microdata. Že nevíte, o co jde? Měli byste, pokud chcete vyčnívat nad ostatními v přirozených výsledcích vyhledávání Google. Díky strukturovaným mikrodatům určujícím co bude v dané části obsahu vlastně popsáno, můžete výrazně odlišit svůj výsledek vyhledávání od těch ostatních a to dost znatelně.

EET zničí českou ecommerce a affiliate podnikání

Na počátku všeho bylo kontroverzní, leč alespoň trochu opodstatněné, řešení kontroly bezhotovostního platebního styku firem a živnostníků z hlavy ministra financí Andreje Babiše (ANO). Živnostníci se proti tomuto novému zákonu staví od jeho prvopočátků. ANO slibovalo v roce 2014 před volbami „odstranění překážek pro podnikatele“ a toto je zřejmě prvním výsledkem jejich „slibu“.
21. 7. 2017 10:35 (aktualizováno) | affiliate ecommerce eet podnikání |

Rychlost je to, oč tu běží

Není to nic nového pod sluncem. Weby s rychlou odezvou, které se načtou v řádu pár vteřin jsou hodnoceny lépe snad na všech úrovních – od návštěvníků webu, přes vyhledávače až po administrátory serverů. Všichni je milují, všichni hodnotí rychlost kladně. Pro SEO je to plus, pro optimalizaci konverzního poměru je to plus.
8. 9. 2016 15:37 (aktualizováno) | ecommerce hosting Magento SEO

Spoléháte na Velkého Bratra? Neměli byste!

Dnes jsem narazil na technický problém služeb Google Keep a Google Drive (u nás Disk Google). Z Keep mi zmizely naprosto všechny poznámky, které si tam udržuji ke svému podnikání a rozpracovaným projektům. Na Disku sice všechny soubory vylistované vidím, ale chybí náhled a při otevření hlásí strohé „Je nám líto, požadovaný soubor neexistuje. Zkontrolujte prosím adresu a zkuste to znovu.“.
9. 10. 2015 23:02 |

Nezapomeňte přesměrovávat

Jedno z pravidel SEO optimalizace pro vyhledávače je nezapomenout přesměrovávat. Myslím tím samozřejmě běžné rewrites a to jak formou přesměrování, tak i podstrkávání obsahu. Na podstrkávání obsahu pozor – hodí se např. v situacích, kdy potřebujete nahradit nějaký nedostatek Vašeho CMS systému (publikační / redakční systém). Osobně jsem využil podstrkávání mnohokrát pro zajištění optimálního robots.txt v rámci vícejazyčného webu na vícero doménách, který je spravován pod jednou instancí administ
10. 7. 2014 14:45 (aktualizováno) | .htaccess kanonizace robots.txt SEO sitemap.xml

SEO je koncepce a strategie

Mnozí marketéři, manažeři internetového marketingu a ecommerce konzultanti se tváří, že snědli všechnu moudrost světa a jejich posláním jsou analýzy, reporty, ROI, excelovské tabulky, meetingy a další věci, které jsou z mého pohledu důležité, ale jsou jen jednou stranou tak rozsáhlého oboru, jakým bezesporu optimalizace pro vyhledávače je.
10. 7. 2014 14:42 (aktualizováno) | Linkbuilding SEO

100% bounce rate a 0:00 strávená doba na webu

Pro nyní aktuální projekt eshopu cíleného na americký trh řeším aktuálně interpretaci statistických dat webové návštěvnosti, která mi poskytuje ke zdrojům a kvalitě návštěvnosti Google Analytics. Musím s politováním říci, že ne vždy najdete v tomto nástroji, určeném pro detailní webové analýzy, vše co potřebujete.
10. 7. 2014 14:42 (aktualizováno) | A/B testování Google Analytics SEO |

Prosaďte se na americkém internetu

Mnozí online prodejci mají co dělat, aby se prosadili v prostředí českého internetu. Jaké to potom je prosadit se na internetu v USA? Jeden by řekl, že to musí být podobné – nějaké to SEO, zpětné odkazy, Facebook … Bohužel opak je pravdou a ve většině případů je šance na úspěch na americkém trhu díky internetu mnohonásobně nižší než na trhu místním, který všichni dobře známe.