Hlavní navigace

Články označené nálepkou Vyhledávače

  • Google Překladač - exklusivní test

    Google překladač je v češtině a umí překládat anglicky psané stránky do češtiny (samozřejmě nejen). A tak je na řadě, před optimistickým jásáním malý test. Vše naleznete na stránkách: http://transla­te.google.com/tran­slate_t …
  • Jak MS pohořel

    Pořekadlo „dopadnout jako sedláci u Chlumce“ by se mohlo brzy změnit na mezinárodní dopadnout jako Microsoft u Yahoo!. Opět jsme byli svědky další nabídky, dalšího odmítnutí a další vlny žalob akcionářů na Yahoo! na vlastní společnost za to, že neřekla ano. Strategie Yahoo! není jednoznačná. Jednak se tváří, že by prodali, ale až MS dostatečně zaplatí, pak ale obrátí a začne se strategii že raději Google než Bill a Steve. O co tedy vedení internetového portálu jde? O obchod nebo o prestižní boj.
  • Prodám Seznam. Zn.: Levně

    Už je to 28 dní, co se veřejně spekuluje o prodeji Seznamu. Nemá moc smysl rozebírat rozebrané, přečtěte si dnešní článek na Lupě. Co se mě osobně týče, tak nevím co si o tom mám myslet…
    28. 4. 2008 15:35
  • O nových službách

    Každý měsíc se objeví informace, že server XY spustil novou úžasnou službu. Ale je možná na místě položit si otázku, zdali o tento směr vývoje vlastně stojíme. Ruku na srdce, kdo z nás je schopen využít víc než jednu třetinu služeb Google. A to ještě nemluvíme o službách jiných serverů. Jistě každý má rád něco jiného, jeden uživatel chce Gmail (i když vlastně spíše Google Mail), druhý potřebuje mapy a někdo další všechno dohromady. Problém je možná v tom, že je těch služeb nějak příliš…
  • Quintura: vyhledávání opravdu jinak

    Pokud dodáte výsledky vyhledávače podle klíčových slov v interaktivní podobě tagcloud, je vyhledávání přinejmenším zajímavé. Pokud najedeme myší ve výsledku na další slovo, výběr pokračuje, případně ho můžeme i smazat. Příklad mi tento blog neumožní, ale zkuste blog České školy. Můžete si totiž snadno a rychle vytvořit widget buď v JavaScriptu nebo Flashi a vložit ho na své stránky. Hezká je verze pro děti Quintura for Kids…
    1. 3. 2008 21:45 (aktualizováno)
  • Centrum + Atlas > moje rozlišovací míra ?

    Přiznám se bez mučení, že pokud Seznam používám velmi zřídka, tak jeho dva konkurenty už vůbec ne. Nikdy jsem nepochytil, co víc by mi měly přinést, i když okrajově vnímám, že v kvalitách některých služeb (mapy?, email?) proti své rudé konkurenci zase tak pozadu nejsou. Ale vystačím si s Googlem + některými pár dalšími službami odjinud. Teď jsem si všiml, že Centrum se nějak poAtlasilo, či snad naopak…
    27. 2. 2008 21:34 (aktualizováno)
  • Microsoft: boj o reklamu nebo budoucnost?

    Microsoft se nám zamiloval a jeho vysněnou není nikdo jeden z nejznámějších internetových portálů světa – Yahoo. Ač odmítnut, nevzdává se svých nadějí, ale nadějí na co? Nikdo nedělá nic zbytečně a jen tak – ani Microsoft, který byl dlouho znám svými mnohdy tvrdými, ale pragmatickými kroky…
    25. 2. 2008 7:44
  • Microsoft zahajuje nepřátelské převzetí Yahoo?

    Aktualizováno. Podle informací ČTK „Americká společnost Microsoft zřejmě už tento týden zahájí kroky k nepřátelskému převzetí internetové společnosti Yahoo. Vzhledem k tomu, že management Yahoo nechce nabídku přijmout, Microsoftu nezbývá, než se obrátit na akcionáře a prosadit do správní rady Yahoo své lidi. Uvedl to dnes americký list The New York Times.“ Zdroj: Finanční noviny.
    21. 2. 2008 22:09 (aktualizováno)
  • Google a AOL? Proč ne!

    Zdá se to býti jen málo pravděpodobná teorie, pokud se nad ní hlouběji nezamyslíme. AOL má totiž vše, po čem může Google toužit. Tedy téměř. Jediné co mu snad chybí je silný komunitní server a reklamní systém. To vše však může Google získat i později. pojďme se tedy podívat na deset základních důvodů proč by Google měl AOL koupit.
    20. 2. 2008 20:46 (aktualizováno)
  • Akcie vyhledávačů

    Zdá se to býti pro mnohé zvláštní, ale akci společnosti Yahoo! se stále drží těsně pod 30 USD za akcii. Zajímavý je také vývoj akcií Microsoftu, který se postupně stále hlouběji propadá – podle posledních dat byl obchodován za 28.42 USD, což je výrazně méně než Yahoo! 29.66. Připomeňme, že společnost Microsoft nabízela za jednu akcii známého vyhledávače 0,9× akcií svých. Nedaří se ani Google, který se pohybuje kolem 529.64 USD…
    18. 2. 2008 23:07 (aktualizováno)