Hlavní navigace

Články označené nálepkou CRM

  • Když potřebujete CRM pro jednoho aneb jak nezapomínat emaily

    Začít s CRM nemusíte hned za velké peníze. A nejenom v případě, kdy jste firma jednoho muže, by se mohlo hodit nějaké chytré udělátko, které pomůže nezapomenout vyřítid email a nebo zůstat v kontaktu. Na řadu těch nástrojů jsem přišel na cestách po USA, když jsem se díval, jak jednotliví úspěšní lidé “zůstávají v kontaktu”. Bylo mi totiž divné, že jsem za pár dní po setkání dostal email, jak jsem si akci užil. Jeden nevinný email a zůstali jsme v kontaktu…
    9. 11. 2012 15:34 (aktualizováno)
  • Firemní procesy krátké, dobré a posrané a CRM

    V Americe jsem si uvědomil, jaké štěstí jsme měli ve firmě v tom, že jsme všichni docela fanatici do procesů. A tak moje povídání o užitnosti CRM začnu u procesů. Procesy získaly v našich firmách špatnou pověst především tím, že se staly součástí zmrdispeaku a imbecilního uplatňování. Něco ve firmě nejde? Není na to proces. Vymalováno.
    1. 11. 2012 8:50
  • Chovat se ke klientům jako k póvlu je zábava, ne dobrý business

    Vlastně už jsem zapomněl na to, že mám někde na Lupě blog a kdybych nepotkal toho týpka, co mě do toho navezl, asi bych na to v klidu kašlal dál. Poslední rok jsem trávil inspirativně. Vyrazil si na dlouhou dovolenou do Asie, procestoval jsem Vietnam, Kambodžu a obojí Koreu. Můj sen, zaplacený z prodeje podílu v naší firmě. A hustá škola, o který snad někdy jindy.
    30. 10. 2012 13:12 (aktualizováno)
  • Jak prohnat zákazníky destilačním procesem

    Tím nemyslím ožrat je na firemní akci. To máte za sebou nebo před sebou. Naopak, teprve je čeká čest, stát se vaším zákazníkem. Minule jsem líčil, jak jsme si vybudovali databázi potenciálních zákazníků a jak jsme ji začali provolávat. A že nám pomohla Mirka nastavit systém tak, abychom destilovali a destilovali. Jenže, jaký systém?
    27. 7. 2011 11:10 (aktualizováno)
  • Jak zjistit že někdo ukradl vaše data

    Mluvil jsem se svým zákazníkem, který mi sdělil svůj způsob jak hlídá své data v CRM. Do databáze vkládá fiktivní osoby se speciálně zřízenými emaily. Tyto emaily pak přeposílá na svoji adresu. V případě odcizení dat a jejích následného zneužití, přijde na to tak, že obdrží na fiktivní email nějakou zprávu, pravděpodobně nabídku.
    24. 7. 2008 14:47 (aktualizováno)