Hlavní navigace

Témata označená nálepkou zákazníci

  • Jak prohnat zákazníky destilačním procesem

    Tím nemyslím ožrat je na firemní akci. To máte za sebou nebo před sebou. Naopak, teprve je čeká čest, stát se vaším zákazníkem. Minule jsem líčil, jak jsme si vybudovali databázi potenciálních zákazníků a jak jsme ji začali provolávat. A že nám pomohla Mirka nastavit systém tak, abychom destilovali a destilovali. Jenže, jaký systém?
    27. 7. 2011 11:10 (aktualizováno)
  • Jak proměnit kvalitní sex v rychlý růst zákaznické báze vašeho podnikání

    Abych se vrátil k původnímu tématu toho, jak jsme se kvalitním sexem dopracovali k obsáhlé zákaznické bázi. Jak to bylo? Před třemi lety jsme byli dost jelimánci, ono taky na ekonomce se dozvíte ledasco stran makroekonomických indikátorů Peru, ale jak pořádně roztlačit káru a začít nahánět klienty, k tomu slyšíte obecné chrchle slov, které se nám nějak nedařilo přetavit v konkrétní (úspěšné) kroky.
  • Jak vydestilovat nové zákazníky

    Už jsem naznačoval, že zákazník je pro business docela zásadní komodita. Můžete být odborář jak noha, ale když točíte na trase prázdnou tramvaj, jednou to někomu dojde. A u software je to némlich to samý. Můžete mít sebelepší software, který má optimální jádro a čistotu kódu, jaká se nevidí – ale co je to platný, když není fakturace a fakturace zpravidla není, když není kunčoft.
    22. 6. 2011 19:59 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).