Témata označená nálepkou Reklama na Internetu

  • Kontextová reklama v Runetu v roce 2007

    Rozvoj využívání kontextové reklamy v Runetu pokračoval loni stejně jako v roce 2006 vysokými tem­py. Podle iConText se tržní podíl kontextové reklamy vyhledávače Yandex odhadoval na úrovni 64% celkového objemu, což je $145 mil – 2,5 krát více, oproti roku 2006. Yandex ve vlastních hodnoceních uvádí, že podíl „kontextu“ v jeho příjmech za rok 2007 dosahoval až 80%. Zisk společnosti Begun, jeho největšího konkurenta v oblasti kontextové reklamy, dosáhl v roce 2007 přibližně $70 mil…
    29. 4. 2008 13:24 (aktualizováno)
  • Sklik NOVINKA návrh klíčových slov

    Sklik NOVINKA návrh klíčových slov Když pominu další kopírování Google, musím konstatovat že "novinka " od Seznamu je velmi užitečný nástroj pro každého webmastera a to nejen k vytvoření reklamní kampaně, ale hlavně k zjištění frekvence vyhledávaných slovních spojení na Seznam.cz. Tedy alespoň dle mého názoru daleko přehlednější a uživatelsky přehlednější než tento: hledání Lupa na Seznam.cz.
  • AdSense už jen s Google účtem

    V případě, že se ke službě AdSense přihlašujete s jiným emailovým účtem, než je Gmail, budete požádání o „aktualizaci údajů“, neboli přechod pod křídla Gmailu. Logický krok, řeklo by se. Bohužel jednu ze svobod, kterou Internet donedávna nabízel, byla svoboda volby. Díky postavení Google ale začíná situace v elektronických vodách připomínat situaci na poli operačních systémů…
    7. 2. 2008 9:40 (aktualizováno)
  • Sociální sítě, sociální reklama, každý každému dealerem

    Přežili jsme to. Přejídání se, opakované doplňování zásob, vylučování/vy­měšování a následně v lepším případě recyklace, v horším přeplněné kontejnery. Další z řady hyper-svátků jsou za námi. Svatou Trojicí jsou v tomto případě spotřeba, prodej a reklama. Ta posledně jmenovaná z nás činí vskutku mučedníky – dealery chycené do sociálních sítí.
    22. 1. 2008 15:35 (aktualizováno)
  • CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle

    Mám rád reklamní systémy založené na CPC (cost-per-click). Přijde mi, že to je něco svěžího, co internet vnesl do reklamního byznysu, který je jinak dost nebyznysoidní. Chci tím naznačit, že vazba náklady – výnosy je obvykle v reklamě dosti volná. Volnější než na co mám žaludek. Systémy založené na placení za akci umožňují tuto volnost redukovat…
  • The Google Online Marketing Challenge

    Soutěž pro studenty v oborech, kde se využije zkušenost s „advertising, ecommerce, integrated marketing communication, management information systems, marketing and new media technologies“.
    18. 1. 2008 12:46
  • Internet marketing na ruském trhu – seminář v CzechTrade

    RuMarket.Cz bude spolupracovat na provedení semináře „Internet marketing na trhu Ruska“, který se uskuteční 17. Dubna 2008 v Praze. Organizátorem semináře je Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade. Seminář má za cíl seznámit účastníky s moderními formami marketingu prostřednictvím Internetu. Účastníci se dozvědí jak pracují vyhledávače, jak a kde uživatelé hledají informace, jak mají vypadat správně vytvořené prezentace, co je optimalizace pro vyhledávače atd…
    3. 1. 2008 14:54 (aktualizováno)
  • Reklama Sklik v roce 2008

    Seznam dodržel svůj slib a ke konci roku 2007 zrušil reklamní formát Seznam doporučuje a jeho místo nahradil tzv. Top pozicí PPC reklamy Sklik. Ty jsou vždy maximálně dvě, jsou růžově podbarvené a každá je uvozena textem Reklama Sklik, což je vzorový příklad jak by to mělo vypadat. Reklamní pozice je nad panelem Seznam Zboží, což myslím tuto službu také mírně zvedne…
  • Analytics - nova funkcia Compare zatial Beta

    Dnes sa v Google Analytics objavila nová featurka Compare zatial len v Beta verzii. Google zatial nič oficiálne neoznámil, ani na analytics blogu zatial žiadna zmienka o nej nieje. Názov je trošku zavádzajúci, keďže vpravo hore pri výbere časového rozpetia je napísané „Compare to Site“…
    13. 12. 2007 10:35
  • Neplaťte daně - investujte do Adwords a/nebo Sklik PPC

    V posledním týdnu jsme získali dvě zajímavé zakázky na PPC kampaně na Adwords a Sklik. První je realizace obou systémů pro jeden internetový obchod na koupelny (vany, sprchové kouty …) s počáteční investicí 20 tisíc Kč, druhý zatím nemohu jmenovat, abych to trochu zamlžil, jedná se o jeden z asi 3 největších obchodů s bílou a černou technikou u nás, kde na Sklik dali rovnou 500 000 Kč (slovy půl milionu korun českých).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).