Témata označená nálepkou LinkedIn

  • Dejme najíst i postgraduálním studentům

    Trochu jsem v minulosti získal ostych sem na blog něco psát, protože soud komentářů (na Lupě celkově) je jen pro silné povahy. Pak jsem si ale uvědomil, že člověk se pořád učí a nezavděčí se, ať napíše cokoli, takže budu psát cokoli. Chtěl bych reagovat na článek tady na Lupě: Obavy z českého LinkedIn. Vyplývá z něj pochopení LinkedInu jako místa pro prezentaci profesionálů na volné noze a pak těch, kteří rozvíjejí svoji kariéru v rámci firem…
    19. 2. 2012 17:08 (aktualizováno)
  • Google má důvod ke spokojenosti

    Yahoo oznámilo nepříliš dobré ekonomické výsledky a Google Plus se velice slušně daří. Zatímco Google před časem zveřejnil výsledky svého hospodaření, které dopadly více než dobře, jeho velký konkurent Yahoo se tak dobrými čísly pochlubit nemůže. Zisk vzrostl ve druhém čtvrtletí čistý zisk o 11 procent na 213 milionů dolarů, avšak k růstu přispěla hlavně úsporná opatření, příjmy se naopak navzdory oživení zájmu o reklamu na internetu snížily…
  • Ještě jednou k sociální bublině

    V záplavě informací okolo Google+ by mohla zaniknout informace ohledně prodeje MySpace za 35 milionů dolarů reklamní síti Specific Media. Možná obě informace vypovídají o tom, jak se svět sociální sítí začíná měnit. V dnešní glose ponecháme (alespoň pro začátek) stranou Facebook, který se při oznámení startu Google+ nechal slyšet, že plánují něco neuvěřitelné. Zatím, ale nikdo neví co a tak nezbývá než se podívat na jiné subjekty, které na trhu sociálních sítí hrají určitou roli.
    2. 7. 2011 15:21 (aktualizováno)
  • LinkedIn: úspěch na burze i inspirace pro ostatní?

    Jedna z významných sociálních sítí vstupovala na burzu s cenou akcií 45 USD a téměř ihned se jejich cena zvedla vysoko přes sto dolarů za kus. Dnes je okolo 90 USD a vykazuje poměrně setrvalý stav a to v situaci, kdy Google mírně ztrácí. Jedná se o geniální vstup na burzu a zlatý důl, nebo jen předzvěst velké bubliny?
    20. 5. 2011 21:24 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).