Témata označená nálepkou e-shop

  • Chovat se ke klientům jako k póvlu je zábava, ne dobrý business

    Vlastně už jsem zapomněl na to, že mám někde na Lupě blog a kdybych nepotkal toho týpka, co mě do toho navezl, asi bych na to v klidu kašlal dál. Poslední rok jsem trávil inspirativně. Vyrazil si na dlouhou dovolenou do Asie, procestoval jsem Vietnam, Kambodžu a obojí Koreu. Můj sen, zaplacený z prodeje podílu v naší firmě. A hustá škola, o který snad někdy jindy.
    30. 10. 2012 13:12 (aktualizováno)
  • Co potřebujete na dobrý eshop a nevíte o tom: eshop analytiku

    Udělám malou odbočku v našem povídání před tím, než si zavzpomínám na naše první akvizice zákazníků. Proč byste vlastně měli mít touhu doinstalovávat si něco do skvělého open source eshop řešení? No, především proto, že chcete zajistit něco více, než vložit zboží do košíku. Třeba chcete vědět, co a jak se prodává.
  • PrestaShop versus ZenCart

    Čtyři roky provozuji ZenCart, který je hodně rozšířený, má velice dobrou národní podporu (Kč, DPH, zbozi.cz apod.). Když jsem byl ale požádán o zřízení eshopu před pár měsíci, tak jsem mladou paní rovnou poslal, ať si eshop někde pronajme, že se o další starat nebudu. Jenže jsem byl zvědavý a tak jsem se podíval na poslední aktualizaci zen-cartu a byl tam konec roku 2007…
    20. 9. 2010 10:43 (aktualizováno)
  • Nápad na internetový projekt - veřejný seznam neodebraných dobírek

    Nákup na dobírku je v ČR velmi populární „platební metoda“. Přitom se každý prodejce potýká s tím, že určité procento zásilek odběratel nevyzvedne. Co takhle vytvořit veřejný seznam chronických porušitelů nakupování, který by varoval obchodníka podobně jako blacklisty pro spam? Stačilo by jméno, obec, příp. IP adresa, ze které přišla objednávka. Při 1 incidentu bych to nezveřejňoval, ale opakovaně neodebraná dobírka by mohla být pro obchodníky podnětnou informací.
    31. 5. 2008 16:06 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).