Hlavní navigace

Témata označená nálepkou SEM

  • Sklik.cz umí dynamické inzeráty

    Ani nevím, jak dlouho dobu je tato nová vlastnost v Skliku k dispozici. Já jsem na ni přišel teprve včera, když jsem se (ani už nevím proč, opravdu) podíval do nápovědy a viděl odkaz Dynamické inzeráty. Dynamické vkládání textu funguje na obdobném principu jako v Google AdWords – do textu inzerátu zadáte řetězec {keyword:náhradní slovo}, který je poté nahrazen hledaným výrazem…
    8. 10. 2006 13:08
  • Sklik.cz – skutečně první dojmy

    Dnes byl na Lupě vydán článek Sklik.cz – první dojmy. Inu mohlo by to být zajímavé počtení, ale název článku se zbytkem bohužel moc nesouvisí – o dojmech tedy rozhodně není. To byl také důvod, proč jsem se rozhodl napsat tento spot, který bude skutečně o mých prvních dojmech z tohoto nového PPC reklamního systému na českém internetu.
    4. 7. 2006 17:39 (aktualizováno)
  • Sklik.cz: pozice inzerátů se mění

    Právě jsem si všiml, že inzeráty z Skliku se začaly zobrazovat na první stránce dole. Už to začíná být více zajímavé…
    4. 7. 2006 12:32
  • Google testuje CPA

    Cost Per Action (platba za akci) je model platby, který nyní Google testuje v Google Adsense. Vybrané skupině lidí bylo nabídnuto, aby tento nový způsob sami vyzkoušeli. V ČR, pokud se nepletu, nabízí CPA pouze Potenza.cz. (WebmasterWorld)
    23. 6. 2006 11:43
  • Google Analytics blog

    Je to několik dnů, co Google spustil nový blog věnující se nástroji Google Analytics. Jmenuje se Google Analytics Blog a prozatím v něm můžete nalézt pouze první příspěvek. Podle něj budeme na blogu pravidelně informováni o novinkách, aktualizacích a změnách, které se v Google Anaytics objeví. Chybět by neměly ani tipy pro práci s tímto nástrojem přímo od tvůrců z Googlu.
    19. 6. 2006 22:51
  • Ad scheduling je tu...

    Dnes přibyla v Google Adwords nová funkce s názvem Ad Scheduling, která umožňuje nastavit dny a hodiny, během nichž se má daná reklamní kampaň na Googlu zobrazovat… šikovná to věcička. O Ad Scheduling se ví již poměrně dlouho – o přípravě byla veřejnost informována na SEW Live před několika týdny. Funkce vznikla jako reakce na podobnou vlastnost u konkurenčního Microsoft adCenter.
    16. 6. 2006 11:20 (aktualizováno)
  • Cestování v Google AdWords

    Přesně před týdnem uveřejnil Dobrý web zajímavou (mini)studii s názvem Cestování v Google AdWords. Studie mapuje situaci a radí, jak správně postupovat při propagaci webů nabízejících dovolenou v zahraničí. Doporučuju k přečtení.
    12. 6. 2006 9:19
  • Novinky v PPC systémech

    Google spustil Local Business Ads Je to několik dnů, co Google spustil novou službu s názvem Local Business Ads (prozatím jde o betaverzi). Jedná se o Adwords v Google mapách. Reklama se zde zobrazuje dvěma způsoby: jako text vlevo od okna s mapou, přímo v mapě. Nová vlastnost Etargetu Od dneška má PPC systém Etarget novou vlastnost, která umožňuje v adrese předávat slovo, na které návštěvník přišel skrz placené odkazy z Etargetu. Více informací v konferenci SEO.nawebu.cz.
    3. 4. 2006 16:24
  • AdFox zvyšuje provizi pro partnery

    Od 1. března dochází ke zvýšení minimální provize pro partnery, kteří si na své stránky umístí reklamu od AdFoxu, na 30%. Informoval o tom Karol Veleba, vedoucí projektu AdFox.
    1. 3. 2006 14:11
  • Etarget za korunu

    Provozovatel PPC systému Etarget se odhodlal k ráznému činu. Původní minimální cenu za klik, která byla nastavena na 5 korun, nahradil cenou novou. Jedna koruna za klik je rozhodně velkým krokem vpřed, kterým se Etarget stává mnohem dostupnějším pro celou řadu inzerentů. Jen tak dál… Update: doplňující informace o ceně naleznete v komentáři od Michala Illicha ke zprávičce informující o této změně v Etargetu.
    13. 2. 2006 10:52 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).