Provozovatel PPC systému Etarget se odhodlal k ráznému činu. Původní minimální cenu za klik, která byla nastavena na 5 korun, nahradil cenou novou. Jedna koruna za klik je rozhodně velkým krokem vpřed, kterým se Etarget stává mnohem dostupnějším pro celou řadu inzerentů. Jen tak dál…
Update: doplňující informace o ceně naleznete v komentáři od Michala Illicha ke zprávičce informující o této změně v Etargetu.
Tak to je potěšující zpráva, jsem rád že se k takovému kroku etarget konečne rozhoupal, jako inzerent jsem nadšen a jako webmaster využívající jejich provizní program taky, radši dostanu míň za klik ale bude podstatně víc prokliků když bude v systému mnohem více webů různého zaměření.
Ad Radim: bbText je sice dobrej ale 8890 za vyše půl roku je docela málo, kdyby měl billboard více inzerentů (třeba taky snížením cen) bylo by prokliků několik násobně víc, ted se pořád zobrazují 3-4 inzerenti dokola a lidi neklikaj ...
[7] Radime, ne že bych Ti nevěřil, že ti bbText vydělává.
Jen přecejen ve mne hlodá nejistota, když děláš pro Roberta Němce. Viz. Lupa: http://www.lupa.cz/autori/radim-hasalik/
Radim Hasalík "je marketingový a PR konzultant internetové reklamní agentury RobertNemec.com".
A RobertNemec.com dělá Public Relation pro Billboard, potažmo pro bbText. Viz tiskovka http://novinky.robertnemec.com/zastupovani-internet-billboard/.
Takže si vlastně placený za to, abys dělal dobré jméno bbTextu.
Tak tak. :)
[12] Michal) Za prvé jsem uživatel bbKontextu, respektive mám na svém vlastním a soukromém webu bbText. Pomohl mi vydělat od prázdnin celkem 8 909 Kč. Tuto informaci si můžeš ověřit u pana Matuly z Internet Billboard, případně jsem ochoten Ti na soukromý e-mail zaslat screenshot svého uživatelského rozhraní.
Agentura RobertNěmec.com skutečně zastupuje Internet Billboard. Já ve svých příspěvcích uvádím fakta, která jsem připraven kdykoliv doložit.
Přečteno 80 888×
Přečteno 47 210×
Přečteno 26 778×
Přečteno 22 120×
Přečteno 21 136×