Hlavní navigace

Témata označená nálepkou ruský internet

  • České místo pod sluncem Internetu (Runetu)

    „Řekni mi svůj rating v Internetu a já ti řeknu, jak moc jsi pro svět zajímavý“ – podle tohoto striktního pravidla se dnes určuje popularita mnohého zboží, služeb, brandů. Pokud se podíváme na rating Česka na základě jeho dotazů v ruském Yandexu (myslí se tím, kolikrát bylo do pole vyhledávání zadáno slovo Česko), tak se země drží na 24. místě. V srpnu 2009 přitom informace o Česku poptávali uživatelé tohoto největší ruského vyhledávače více než 160 000 krát…
  • Populace ruského internetu (březen 2009)

    Fond veřejného mínění ve spolupráci s Yandexem uskutečnil výzkum, ve kterém bylo tázáno 34 tisíc respondentů v 1920 městech 68mi subjektů Ruské federace. Každému, kdo odpověděl, že nepoužívá internet, byly položeny doplňující otázky, aby se ukázalo, kdo z těchto „neuživatelů“ může v blízké budoucnosti potenciálně doplnit internetovou populaci, popř. jaké jsou hlavní překážky v používání internetu.
    24. 6. 2009 16:05 (aktualizováno)
  • Vyhledávač ruských internetových zdrojů s českou tématikou – Iskatel.cz

    RuMarket.Cz uvádí nový internetový projekt – vyhledávač ruských internetových zdrojů s českou tématikou – iskatel.cz Regionální vyhledávač v sobě zahrnuje obšírnou databázi informačních zdrojů s českou tématikou. Každodenní indexace systému a neustále doplňování nových webovýcch stránek do vyhledávacího indexu, umožňuje uživatelům najít nejaktuálnější informaci v ruštině o všem důležitém v ČR – bydlení, vzdělání, práce, kultura, sport…
  • Konference EFEKTIVNÍ WEB v Pardubicích

    Agentura RuMarket.Cz se zúčastnila konference „Efektivní web“, která se uskutečnila v Domě Techniky, v Pardubicích 18. listopadu 2008. Prezentace RuMarket.Cz byla věnována možnostem prosazení českých internetových zdrojů v zóně ruského internetu. Na konkrétních příkladech byly demonstrovány výsledky optimalizace webstránek Zákazníků agentury RuMarket.Cz pro vyhledávače, byly uvedeny příklady nejefektivnější ruské internetové reklamy a také byly ukázány způsoby rozšíření informace pomocí zprávové
    23. 11. 2008 0:40 (aktualizováno)
  • ŠKODA HOLDING má webový personální portál v ruštině

    Není náhodou, že současný business sází ve velkém na IT technologie a Internet. Využití zdrojů globální sítě je jednou z nejefektivnějších metod vyhledávání prodejců a kupujících, poskytovatelů a zákazníků, pracovníků a dodavatelů, atd. Pro ekonomické subjekty země jako ČR je důležité si uvědomit, že rozšíření informací pomocí Internetu v sobě nese zapojení obrovského ruského auditoria, které se zvětšuje každým dnem. Budoucnost je za těmi, kdo si uvědomuje měřítko s tím spojených možností.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).