Hlavní navigace

Kreativec, manager, a podobna holota

19. 8. 2009 12:06 (aktualizováno) webdev

Kdysi jsem se učil, to bylo ještě ve škole. Že každý má svjí odpovědnost. Doma do mě tloukly to samé. Blbost si t"onepamatovat.

Pak přišla nová doby, kdy host vyhazej vrchního. Každý druhý vedoucí prodeje si začal říkat „marketingový manager, každý blb co dokázal vymyslet z papíru vlaštovku byl rázem kreativec. Nakonec i uklízečky jsou dneska "Lobby floor executives“, které mají svého „Lobby floor managera“.

Dokážu se tomuhle blbnutí smát. Vlastně mi to ani moc neva. Bohužel jen do momentu kdy narazim na různé Kreativní managery co sedí v kanceláři, mají plnou hubu keců, berou statisíce, pod nima dře pět lidí a oni mají dojem, že sežrali Šalamounovo hovno. Kretivním ředitelem (to je to správné české slovo) jsou jen proto, že firmu, v které to dělají vlastní jejich otec nebo tak někdo. Většinou nedokážou z klacku větev vymyslet, ale když na to přijde chválí se kudy chodí. Navzájem si dávají ceny a tak podobně.

Když pak přijde průšvih, vyhazují ty lidi pod sebou, ale nechtějí přijmout odpovědnost. I když jsou za to vlastně placení. Ukázkou je například ČEZ, když se vydělá, jsou milionové odměny. Když se nevydělá, zdraží se elektrika a ještě se propustí pár set lidí.

Je mi jasné, že tohle žehrání nikam nevede. Ale možná si ho někdo přečte a dá šanci aspoň jednomu schopnému člověku. Možná to nakonec bude mít svůj užitek.

PS: Ne nevyhodili mě z práce, jsem něco velice podobného i když srdnatě odmítám to označení manager. Pak bych si totiž připadal jako vůl.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).