Sleduji se skutečným zaujetím pro věc, pohyb mamutích firem na internetu. Přísloví o slonech v porcelánu je tu na místě.
Nedávná akce při, které TV Nova Koupila Jyxo. Je toho důkazem. Místo aby firma přišla s něčím novým (peněz na to má dost) bude se přetlačovat s konkurencí na stejném písečku. Podle jejich pravidel. Nikoliv podle vlastních.
Je zajímavé, že nejen začítečníci jako je TV Nova, ale i zkušenější dělají to samé. Například všelijaké varianty na Youtube – to je nadherny přiklad. Online video má jak se lidově říká: „každej kdo má do prdele díru.“ Ale je jim to něco platné? Příliš ne.
A tak za 200 milionů koupíte návštěvnost a hned se cítíte líp. Přitom by stačilo investovat desetinu a světlo světa mohla spatřit třeba nějaké nová služba, která má zcela nové možnosti. Ke které existuje technologické demo a která má mnohem větší šanci přilákat lidi než to, že si je koupíte (lidi z celého světa).
PS: Jestli Vás to zajímá… zkuste komentáře ;-).
Souhlasím s Tomášem Zemanem. Není tak jednoduché se prosadit s novou službou. Člověk nikdy neví jak to lidi přijmou, jak to budou indexovat vyhledávače, apod. Pro velkou firmu jako je TV NOVA, která má fondy na akvizice, byla koupě Jyxa logickým krokem. Hned si koupili hotový projekt a návštěvnost. Teď již jen stačí si to všechno udržet a je to.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 638×
Přečteno 18 818×
Přečteno 17 714×
Přečteno 16 720×
Přečteno 13 436×