Hlavní navigace

Webdev - vo webu vjecně - Témata označená nálepkou Poskytovatelé

  • O2 - reklama, reklama a služby o ničem

    Už sem se dožral a jak se zdá Telefonica 02 půjde z domu! V pátek dva reklamní telefonáty „ve spolupraci s Telefonicou O2“ na pofidérní pojištění (nelze si přečíst podmínky, nic všechno telefonicky). K tomu cca 2× tydně reklamní SMS (od O2) a cca každých 14 dní volá(taky už jedou volali třikrát v jednom týdnu) nějaký člověk a nabízí mi internet (přesto, že jsem již několikrát řekl že FAKT(!!!) ne).
  • Rybaření na doméně VOLNY.CZ (nová verze)

    Máte Email na volny.cz? Pokud ano možná jste dostali celkem podivný mail tohoto znění: Vážení E-mail uživatele Vezměte prosím na vědomí, že jsme modernizace našeho volny.cz webmail účet služby dokončit svůj účet ověřovacího procesu, Jste odpovědět tuto zprávu a zadat heslo, respektive v prostoru za předpokladu, pod touto email.You jsou požadovány Chcete-li to před příštím 48hrs dne obdržení tohoto e-mailu, orelse svůj webmail účtu bude de-aktivovaný a vymazán z
  • Active24 - nekompetence, neschopnost prostě hrůza!

    Do nedávna jsem celkem rád nakupoval domény na www.domeny.cz (pohodlný obchod). Domeny.cz patří společnosti Active24, která provozuje web a administrační rozhraní právě pro tyto domény na webu: www.active24.cz V pátek (minulý týden ;-) jsem se rozhodl nastavit gmail jako výchozí mailovou službu, už jsem to několikrát zkoušel u domény registrované jinde a vše bylo otázkou několika hodin (přesněji cca 30 minut).
  • UPC trojnasobna tragédie!

    Tento přiběh popisuje udalosti jež jsou realne stali se a týkají se žijících lidí. Také se týkají firmy UPC, jejichž podpora zákazníkům je TRAGICKÁ! Příběh první Asi před třemi měsíci se mi ozval hodně dobrý kamarád s tím, že mu nefunguje internet. (Měl přopojení od UPC, ke kterému přišel po té co nám z Karnevalu udělali právě ono UPC). Zkusil jsem po telefonu klasické rady a ukázalo se, že skutečně problém není u něj doma, ale někde jinde…
    23. 1. 2008 15:26 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).