Na serveru Get Elastic vyšel hezký článek o testování a vylepšování internetových projektů. Jelikož je celkem dlouhý, vybral jsem a volně přeložil to nejzajímavější.
Pokud něco prodáváte (máte např. eshop či stránky s katalogem produktů) testujte jako první:
Pokud máte prezentační web:
Intuitivnost – prostě se zamyslete nad tím, zda není nemůžete odstranit nějaké třecí plochy v nákupním procesu či překážky v cestě k ostatním cílům webu.
Podívejte se na přesvědčivost.
Jinými slovy postupujte takto:
Anglicky znalým zájemcům doporučuji původní článek: www.getelastic.com/webinar-recap-i-know-i-should-be-testing-but.
A jak testujete vy?
V čem je to špatně?
Myslím, že to dává smysl - pokud nabídnete návštěvníkům zajímavé informace (či jiný důvod proč se registrovat), tak získají obě strany. Zákazník to co ho zajímá a vy zákazníka, který chce abyste mu emaily zasílal. Je to transparentní pro obě strany.
Navíc, pokud si o zákazník rozmyslí, tak má možnost (ve všech rozumných systémech pro správu emailových kampaní) se jednoduše, např. na dvě kliknutí, odhlásit.
BENETA.cz je softwarová a konzultační společnost, poskytující internetová řešení (internetové stránky, eshopy, intranety, extranety, ..). Na tomto blogu naleznete vážné informace i nevážné komentáře toho, co nás ve světě internetu zaujalo.
Přečteno 32 766×
Přečteno 27 349×
Přečteno 20 520×
Přečteno 17 707×
Přečteno 14 706×