V čem je to špatně?
Myslím, že to dává smysl - pokud nabídnete návštěvníkům zajímavé informace (či jiný důvod proč se registrovat), tak získají obě strany. Zákazník to co ho zajímá a vy zákazníka, který chce abyste mu emaily zasílal. Je to transparentní pro obě strany.
Navíc, pokud si o zákazník rozmyslí, tak má možnost (ve všech rozumných systémech pro správu emailových kampaní) se jednoduše, např. na dvě kliknutí, odhlásit.
BENETA.cz je softwarová a konzultační společnost, poskytující internetová řešení (internetové stránky, eshopy, intranety, extranety, ..). Na tomto blogu naleznete vážné informace i nevážné komentáře toho, co nás ve světě internetu zaujalo.
Přečteno 32 496×
Přečteno 27 175×
Přečteno 20 292×
Přečteno 17 565×
Přečteno 14 570×