Na otazku, zda alza.cz je spatny obchod, odpovim hned na zacatku – podle mne nikoliv. Dokonce si myslim, ze je to jeden z nejlepsich e-shopu v CR. A protoze nikdo nekope do mrtveho psa, obcas zaregistruji negativni zkusenosti a nadavky. Uprimne me to prekvapuje. Pripoustim, ze muj nazor je subjektivni a mozna mam pouze stesti. Zase az tolik zbozi neodebiram.
Chtel jsem vsak popsat svoji naprosto skvelou zkusenost s reklamaci v alza.cz.
Nemelo to zadnou chybu – rychle, profesionalni. Prave tak si predstavuji kvalitne vyrizeni reklamaci a fungujici obchod. Drzim palce alze a zustavam jejich loajalnim zakaznikem.
Mam radost, kdyz neco funguje. Vzdy drzim palce firme, schopne nasadit novy standard kvality, automatizace a urovne pece o zakaznika.
Disclaimer: tento clanek neni zaplacen firmou alza.cz ani nebyl nikym objednan. Nedostavam za nej zadnou odmenu. Neznam osobne zadneho zamestnance alza.cz ani nemam s touto firmou zadne obchodni dohody, krome zakaznicke registraci a regulerniho nakupu zbozi.
Je až s podivem, kolik teď najdu na internetu varování před Alzou. Pozdě. Již v minulosti jsem měl nepříjemnou zkušenost, kdy jsem reklamoval ke konci záruky grafiku za 11.000kč. Vyřízení vždy trvalo celý měsíc a napřed jsem dostal nefunkční grafiku, podruhé znova a to jsem už ji pečlivě prozkoumal a zjistil, že je to ta moje (dle protokolu se ale mělo jednat vždy o výměnu za novou!) a napotřetí jsem dostal opět tu samou a opět uvedeno jako výměna za novou. Naštěstí jsem si při druhé "výměně" pořídil fotografie a věc zdokumentoval, stejně tak třetí a zaslal jsem Alze hanlivý dopis s důkazy. Dokonce přelepili výrobní štítky! (na kartě bylo vidět ještě lepidlo po neopatrně ztrženém předchozím - dle fotek přesně jak bylo minule). Alza mlčela, ale na jejcih eshopu jsem nalezl dobropis - zašel jsem tam a peníze mi převodem vyplatili. Nakonec jsem byl spokojen, ale je vidět, že o korektnosti zde nebyla žádná řeč. Snažili se maximálně natahovat a v podstatě mě opakovaně a úmyslně podvedli.
Přesto jsem, já idiot, nedavno nakoupil po pár letech znovu. Co čert nechtěl, jeden ze dvou harddisků odešel. Najednou při kopírování dat zkolaboval a test povrchu odhalil vadné sektory. Jejich přemapování na chvíli pomohlo a doložilo původ problému. Šel jsem disk reklamovat a hle, technik obratně oznámil, že zamítá, neboť je poškozen. Opravdu jsem enchápal - a taková rychlost, a podezříval jsem pomalu technika, že poškození hbytě způsobil sám. Na SATA konektoru byl ulomený kousek plastu na rohu - taková ta vodicí lišta pro protikus konektoru. Chtěl mi nabulíkovat, že je to třeba tím, takže nic ... na to jsem mu odvětil, jestli si ze mě chce utahovat nebo co, že chybějící kousek vodicí lišty opravdu nemůže mít vliv na vadné sektory plotny! Odvětil, že bohužel reklamaci zamítá, když je zboží jakkoliv mechanicky poškozeno a harddisk se bere jako celistvý kus, takže poškozen a zamítnuto.
Tomuto jednání říkám alibistická a nemorální neochota - takový obchodníci zaslouží pruhovaná trika, krumpáče a hybaj za plot!
ALZAsoft již NIKDY více.
Ten konektor se asi sám nepoškodil, což značí, že ti disk upadl nárazem se poškodil konektor a plotna a pak je logické, že vykazuje chyby. V alze nakupuji 7 let a vše naprosto v pořádku a s reklamacemi nemám jediný problém.
S alzou nemam zadne negativni zkusenosti jako uzivatel. Jine uz to bylo jako jejich ex-ex-byvaly affiliate partner...
No já už u alzy nakupuji od době, kdy ještě sídlila v Dělnické ulici a jmenovala se Alzasoft. Reklamace je málo častá, obvykle jde o jeden kus cca ročně, což při cca 15-ti položkách měsíčně není žádný problém. Jen jednou jsem měl problém, dostal jsem již rozbalenou věc a dokonce poškrábanou. Udělal jsem dost rozruch a písemně se mi omluvila jedna ředitelka z Alzy, velmi slušně a okamžitě zařídila výměnu (což skutečně nastalo) a potrestání zodpovědného pracovníka (což jsem neověřoval). Pokládám Alzu za velmi seriózní shop a důkazem toho snad je i rapidně narůstající klientela. Myslím že Alza a CSC jsou jedny z velmi úspěšných obchodů v Praze.
Já mám s Alzou jen ty nejlepší zkušenosti. Nakoupil jsem toho u nich už opravdu hodně a kupuju poměrně často. Dokonce jsem už i reklamoval a i to dopadlo obstojně (i když ne úplně ideálně, uznávám, že reklamace budou asi jejich slabší místo). Ale jinak maximální spokojenost. Stává se poslední dobou, že si odpoledne či večer něco objednám, za chvilku mi přijde potvrzení, celkem pozdě v noci dostanu oznámení o expedici a druhý den kolem poledne mi tu zvoní PPL. Jak jen můžu, nakupuju u Alzy.
A teď nezbývá než čekat, kdy dojde na obvyklé Murphyho zákony, které vždy poté, co něco pochválím, zákonitě nastupují. Takže Alza v nejbližší době zkrachuje, radikálně se zhorší nebo začne prodávat jen věci, které nechci. Jinak to dopadnout nemůže...
Ja mam osobne zkusenosti s obchodem ts-bohemia. Je to eshop ktery ma v mnoho mestech kamenne obchody. Protoze jsem chodil do Uh Hradiste do pobocky, naprosta spokojenost. I reklamaci jsem tam nejakou vyrizoval a nemohu si stezovat. Ale protoze jsem presel na vysku do brna, sel jsem s kamosem do brnenske pobocky. Kupoval tam switch. Takovou neochotu vsech od vydani dokladu az po prevzeti zbozi jsem jeste nezazil. A to slo o nakup a ne o reklamaci. V tu chvili jsem si rekl ze tam me uz nikdo neuvidi, ikdybych mel kvuli nakupu jet v prubehu tydne z brna do hradiste(a protoze pres hradiste jezdim domu, neni zadny problem pockat az tama pojedu).
Vyzva firme tsbohemia: BRNENSKOU POBOCKU ZAVRETE. TAKOVOU NEGATIVNI REKLAMU, JAK VAM DELAJI ONI, JEN TAK NEKDO NEMA. OSOBNE KDYBYCH PRISEL DO STYKU S VASI FIRMOU POPRVE V BRNE, TEN OBCHOD BY BYL I PRES NEJNIZSI CENY U ME ODEPSANY. A NAPORAD.
PS: jinou nez hradistskou a brnenskou pobocku neznam.
Když jsem tam byl naposledy na reklamaci, nutno podotnout že už to je skoro deset let, potkal jsem se tam s individuem kterému není rovno, se jménem Martin Jakubec.Tento exot, nejenže nezná pravdla slučného chování, ale zřejmě má i nedokončené základní vzdělání, protože oslovuje se pátým pádem a nikoli prvním, jak pravidelně činil. Bohužel v prosotru monitorovaném kamerou (patřící firmě), si pán vykládal paragrafy a vyhlášky z občasnkého zákoníku, vztahující se na reklamaci, velmi po svém. Tedy kromě hulvátského jednání si ještě vymýšlel paragrafy a jejich výklad, asi jako když byste si chtěli koupit "něco" od černocha na václaváku v postranní uličce večer potmě.
No, ja jsem od nich bral dlouho nejake veci pres firmu, ktera tam ma VIP status a dlouho vse *velmi* dobre. A tak jsem si semtam objednaval i neco soukrome. Nikdy zadna reklamace. Az ten na jare se mi pokazili dve veci. A reklamace dopadli... no... Prvni byl vytekly kondenzator na desce. A prej sem manipuloval s vetrakem na chipsetu (tak jsem jim pripomenul, ze tam je pasiv a do niceho jsem nevrtal), tak prej sem tam vylil caj... No neuznali to a ja se na to vyklaslal (blbych 1500Kc). A ve stejne dobe jsem tam reklamoval nefunkci flasku. Tak jim to trvalo o neco malo vice nez 30 dni. OK. maji narok na mesic. Ale nefunkci flasku?! Bud to jede nebo ne. Co na tom chteji zkoumat?
Ja jsem ted reklamoval mys od Geniusu, ktere prestalo fungovat kolecko a mela problem s tlacitky (jeden klik = dvojklik apod.). Mam stejnou zkusenost jako [3] -cely proces trval asi 35 dni. Mys jsem dostal bez reci novou stejneho typu, ale za mych mladych let se tyhle veci vyrizovaly na pockani. Chapu, ze Alza je ted gigant a beznemu zakaznikovi s polozkou za dve stovky a s prakticky minimalnim obratem se nevyplati poskytovat nejake extra sluzby, kdyz maji mesic uzakoneny. Nadseny jsem ale nebyl. Ted me nejspis bude cekat reklamace APcka a uz ted cekam, ze budu mit nove nekdy na Vanoce. Do te doby zkratka wi-fi doma nebude :-(
To je těžké. Já mám s Alzou (Alzasoftem) a reklamacemi zkušenosti velmi velmi různé. Někdy mi reklamaci odmítli, někdy ji uznali, ale odmítali postupovat podle zákona i přes mé protesty. A někdy naopak vyšli velmi vstříc a udělali i něco, co vůbec nemuseli.
Reklamace u Alzy - stejně jako jinde - je hlavně sázka do loterie. Tedy abych byl přesný - byla. Žádná z těch velmi různorodých zkušeností není mladší než půlrok. Nicméně jedna věc se opravdu změnila. Jestli se za dob Alzasoftu občas stalo, že jsem někdy dostal při reklamaci fungující kus za vadný obratem, tak v modernější historii firmy se mi nic takového nestalo. Jak píše M. Suchy - i u věcí, kde fakt není co zkoumat, to trvalo minimálně 14 dní, spíše těch 30.
Chápu, že se snaží reklamaci znepříjemnit, protože spousta lidí jsou vychcánci a reklamace zneužívají. Chápu, že mají nějaké vnitrofiremní procesy a chtějí v klidu otestovat, že je zboží fakt vadné a to příslušným pracovníkem. Ale je to otravné. Přemýšlím kolik % ceny navrch bych byl ochoten zaplatit jinde, kdybych věděl, že jinde reklamují obratem. V poslední době totiž reklamuji tím stylem, že vadnou věc dám do reklamace a rovnou se postavím do fronty k obchodníkovi a koupím náhradu na těch 30 dní. A pak řeším, co s tím jedním kusem navíc. Což je pitomé a drahé.
Bohužel nedělám takové obraty, abych měl v nějakém obchodě šanci na zařazení mezi VIP klientelu s rychlou reklamační službou.
Zmínka o 30 denní reklamaci vadné flashky mě připoměla moji zkušenost s reklamací, nikoliv však u Alzasoftu, ale u Foto Škoda v pražské Vodičkově ulici. Zakoupil jsem tam flash kartu do digitálu a hned při prvním focení mě odešla. Přišel jsem tam hned další pracovní den s tímto problémem a řešení? Technik kartu vzal, otestoval, že je skutečně mrtvá a dal mě bez problémů novou.
U Alzy jsem toho myslím nakoupil dost, dá se říci že po částech 2 celé compy a přiznávám že pár věcí jsem reklamoval. A VŽDY
U Alzy jsem toho myslím nakoupil dost, dá se říci že po částech 2 celé compy a přiznávám že pár věcí jsem reklamoval. A VŽDY naprostá spokojenost a dá se říci že do týdne od odeslání jsem měl doma zpátky vyměněné zboží. Takže pro mě je Alzasoft jeden z těch NEJ v kladném slova smyslu.
[8] no když u Škody ta karta stojí dvojnásebek běžné "počítačové" ceny, tak se ani nedivím
Na Alzasoftu obědnávám již několik let, můžu se považovat i za dobrého zákazníka vzhledem k pravidelným obědnávkám ve velkém množství. Bohužel jednou jsem si obědnal nějaké věci a když mi věci přišli tak sem zjistil, že jedna z ne zrovna levných věcích je poškozená (zboží bohužel nejde používat), tak jsem osobně věc reklamoval a bylo mě slušně posláno někam, od té doby obědnávám jinde, kde nemám žádné problémy i přesto že už jsem tam věci reklamoval. Poslední dobou mají věci i dost drahé, takže to je jedna z věcí, které mě k tomu taky vedli, ale hlavní příčina byla nevyřízená reklamace. Řekl bych že alzasoft reklamuje dobře pokud se jedná o levné věci pokud se jedná o věci dražší reklamace je problém.
Varuji před Alza - bazarem: Z nabídky Alza -bazar jsem objednal tuner Pinnacle PCTV 310e. Popis produktu v nabídce ale neodpovídal tomu, co jako zboží odeslali zákazníkovi. Ve smotaném kartonu použitý tuner bez software a zpříslušenství pouze dálkový ovladač, ale jiný typ, který s tímto tunerem nefunguje. Celkový dojem z dodaného zboží - nefunkční. Při reklamaci takto dodaného zboží se obchodník diví - neb zřejmě neví že k hardware patří i software. Nefunkční dálkový ovladač zřejmě přidali navíc, aby si zákazník měl s čím lámat hlavu, když to nebude fungovat. Na moji reklamaci mi softwarwe, který by umožnil odzkoušení a používání tuneru - neposlali. Když jsem tuner
zprovoznil se software od jiné společnosti, tak obchodník z Alza cz nechápe,
proč ještě požaduji funkční dálkový ovladač. Za nějakých 1455,- Kč přece tuner může fungovat i bez dálkového ovladače a zboží koupené se slevou v Alza bazaru nemusí být plně funkční ! Proč to teda tak nepopíšou v nabídce? Ať tam uvedou, že zboží je nefunkční, bez software, dálkového ovládání a ostatního příslušenství. Takový vrak bych si nikdy neobjednal. Uvedli mne v omyl a předvedli, že u Alza může internetový obchod fungovat jako podvod. A reklamace - žádná vstřícnost, jen arogance a tupost. Taková je má zkušenost se společností Alza. Bože odpusť jim - neb nevědí co činí.
Kdyz tak ctu a brnenske T.S. Bohemia tak bych take rad prispel s troskou do mlyna.
Ceny jsou urcite na dost dobre urovni, horsi uz je to s jednanim nekterych pracovniku. Nekdy i profesionalitou. Sam jsem tak kupoval nejake komponenty, zakladni desku, pameti,hard disk, nejake vetracky. Pozdeji jsem sel reklamovat zakladni desku,ale protoze v PCnejsem machr (nebyl jsem si jistej jestli je to zakl. deska) nechal jsem tam cele PC. Po nekonecnem mesici mi PC vratili i s tim,ze zakld. deska byla opravdu spatna. (vymena bez potizi) horsi kdyz jsem od pracovni ka prebiral PC skrin. Hned jak ji ukazal jsem videl skrabance jak nahore, tak po stranach.Mimochodem byla tyden stara. Byl jsem tak prekvapenej,ze jsem nevedel co rict. Kdyz jsem aspon ze sebe dostal co ty skrabance tak pry,ze tu nema zaznam v jakem stavu skrin sem vzali. Mel jsem vztek,ale kdyz jsem si predstavil,ze budu cekat dalsi mesic na novou skrin, tak jsem to radeji sbalil a sel domu....
Teda je to uz 2;5 roku, jen ze sebe neudelejte stejny blbce jako ja tenkrat. Dneska vim jedno, toho frajirka co mi skrin vydaval bych vzal pod krkem a
rozbil mu drzku, protoze jeste dnes kdyz si na to vzpomenu tak me to se.re !!
A jen tak mimochodem, zavada nebyla jen na desce,ale i pameti, proste pech, to ale zjistil az kamos. DO T.S. uz jsem nejel :-))
Tak bacha na ne.
Nakupuji u nich už od února 2004,reklamaci jsem měla před rokem a půl jednu a byla vyřízena bez problémů do 30 dnů.S jinými prodejci HW mám problémy,zakoupila jsem pevný disk,který do půl roku odešel a přišla jsem o peníze,protože firma byla prodána a nový majitel nepřevzal závazky.Totéž s grafikou u LOSAN,prodejna byla zrušena a nejbližší je více jak 100 km daleko a k reklamaci se nemají.
No, jestli bude reklamace vyřízena tak hrozně, jako dodání zboží, tak děkuju pěkně. Budu se modlit, aby mi zboží u nich zakoupené vydrželo hodně dlouho. Objednala jsem sobě i známým již několikrát ne zrovna levné zboží a pokaždé byl problém s doručováním (její délkou), přestože zboží bylo zaplaceno ještě tentýž den, co bylo objednáno. A když jsem se ozvala telefonem a zásilku si hlídala, operátoři byli dost nepříjemní, přestože musí být zvyklí na to, že klienti kvůli objednávkám volají. Mohu říct, že příště si od nich raději už nic nekoupím, protože tohle mě opravdu vytáčí. Zboží i dopravu si zaplatím a chci to dostat ve slíbené lhůtě, ne že se budu o vše upomínat.
Tak koukám, asi záleží zrovna na personálu v alza, část lidí spokojená a část lidí nespokojená. Já byl do nedávna také spokojen, nechal jsem u nich už slušnej balík, když si u nich jednou jednikrát reklamuju jedinou věc - LCD, který se mi po*ere cca za 1,5 roku a nedokážou mi během 14 dnů odpovědět ani na jeden ze dvou emailů ani na internetu v diskuzi a online na webu vydím nějaký stav reklamace "vydáno"(reklamace je už ve vyřízených položkách) a já stále nebyl kontaktován o stavu reklamace na email(zítra to už bude měsíc co čumím na svůj nahrádní monitor, na pitomé CRT, dost velkej nezvyk), tak to se mi jako seriózní jednání zrovna nezdá. Jestli ho tu zejtra nebudu mít poštou, tak další své nákupy uskutečním leda v czechcomputeru...
Alza? nikdy více......nakupujeme u nich jako firma,už cca čtyři roky....většinou se jedná o HDD,nakoupily jsme jich docela dost což sebou nese i reklamace,ze začátku než si nás vyškolili,jsem tam nosil i bouchnutý na hranu,s vylomenym konektoren....že tohle nechtěli reklamovat celkem chápu...nicméně co mě předvedli naposled...do firmy přišel mejl,vyzvedněte si HDD je to v cajku,sebou si vemte tenhle mejl,ok,tak sem vyrazil.lísteček v reklamacích a čekám,z pěti přepážek v provozu dvě,ok,nikam nepospíchám jsem konec konců v zaměstnání,po půl hodině přicházím na řadu,předlkádám emajl a ten trubka chvíli čumí na sklo,pak na HDD,na sklo,někam volá,domlouvá s kolegou a pak povidá že bohužel tady ještě neni,náhradu nemaj a že teda co s tim,tak povidám no když nemáte tak mi dejte penize,týpek povidá tak jo a začne vypisovat lejstro,podepsáno a já zhruba po třištvrti hodině jdu vedle pro peňauze.jenže.předložim druhýmu pitomcoj lejstro a pičus ho chvíli zkoumá zase čumí na sklo,na lejstro a pak povidá,vy ste jednatel firmy? povidám,ne,já sem donašeč a odnašeč zboží,a ten kretán že prej mi ty prachy nedá,řikám tak fajn,budu tady nakupovat zboží tak mi to odečtěte...nelze,na to ten mamlas...tak sem na něj začal řvát co to tady jsou za debilové když mi jeden napíše bez problémů vratka a druhej to zatrhne,pravá ruka neví co dělá levá...tak sem vlítnul nazpátek k prvnímu trotloj,vyškub sem mu HDD z pazoury a na pokraji infarktu jel v dža....od tý doby sem tam nebyl,ve firmě sem řek že tam nikdy nepojedu a tahle firma u mě skončila....akorát tak vytřískat z lidí prachy ale nějakej lidskej přístup? to ne....takže nikdo u nich nenakupujte,jsou to šejdíři a podvodníci....
Nejsem zas tak častým zákazníkem alzy ale po mé poslední zkušenosti vím že si u nich nekoupím už ani zasraný CéDéčko.Koupil jsem si tam grafickou kartu za 2300 kč.Doma fungovala bez problémů,tak jsem starou prodal.Ale co se nestalo.Karta po třech dnech začala blbnout sekat se a celkově byla nestabilní.Tak jsem se dostavil na reklamace a oni že musejí udělat test a když tam bude chyba tak to pošlou výrobci.Ok to beru,vím že karta je nestabilní a ptám se jak dlouho to bude trvat.Prý 14 dní.Na to reaguju tím že mám tím pádem nefunkční počítač a potřebuju ho nutně k práci a ptám se jak mi pomůže.Prej je mu to líto ale nijak protože nedělaj zápůjčky to už sem se nasral a říkám mu že je to jejich chyba že oni mi prodali vadnou kartu tak ať s tím do prdele něco udělá.Neudělá,beru si reklamační papír a posílám ho do k...y.To bylo 10.11 2008 a dodnes to není vyřízené.Nechápu na co si ty prasata hrajou
Já měl zkušenosti doteď také celkem dobré, kupoval jsem tam hardware a jednu celou PC sestavu, kterou jsem posléze úspěšně vyreklamoval a byla opravena. Problém nastal s digitálním foťákem. Asi po roce používání přestala fungovat spoušť. Tak jsem ho odnesl k reklamaci, kde mi bylo referentem sděleno, že podobné závady oni automaticky zamítají, ale jestli prý mám zájem, tak to odešlou na posouzení do servisu (!), donutili mě podepsat přejímku s dovětkem, že zboží je mechanicky poškozené a tak se na vyřízení reklamace nevztahuje zákonem stanovená lhůta 30 dní ( v případě nesouhlasu zamítají ihned (!))A nastalo čekání, měsíc, a v půli druhého mi došla trpělivost a tak jsem zavolal na infolinku, kde mi po sdělení čísla reklamace sdělili, že foťák je stále v servisu, ať čekám. Pak jsem tam volal asi po týdnu znovu a sdělili mi, že si mohu přijít pro peníze že už je to déle jak 30 dní a že mám nárok. Na prodejně mi pak řekli, že žádný nárok nemám a že mám čekat dál na servis (!) tak jsem je donutil do servisu zavolat a sdělili mi, že to bude vyřízené snad do týdne (!)Neuvěřitelná tahanice, neustálé obviňování že jsem si to zavinil sám a že si to mám se servisem vyřídit sám, no neuvěřitelné, to byla poslední věc co jsem si tam koupil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alzasoft. Nakupoval, ale opravdu prisla doba, kdy bylo zbozi nedodano v poradku. Bohuzel to byl darek a vsimli jsme si toho az pri rozbaleni. Jednalo se o rozbity napajeci clen k autonavigaci Evolve. Stoji asi 150 Kc. Natvrdo odmitli reklamovat, jeste byli drzi, ze jsme jim ani nepribalili ten ulomeny kus. (Bohuzel jsme ho nemeli, kdyz uz jsme to dostali bez nej). Takze opravdu varuju, Alza reklamace, fuj!
Pridavam reakci technika:
Vážený pane Jonáš,
já osobně si nemyslím že se jedná o výrobní vadu. U těchto výrobků se to zatím nikdy nestalo. Nicméně pokud vám soudní znalec potvrdí vaši doměnku, tak vám jej vyměníme.
S pozdravem
Roman Kováč
reklamační technik
Alzasoft a.s.
Jateční 33a, 170 00 Praha 7 – Holešovice
Telefon: (+420) 225 340 171
Fax: (+420) 225 340 190
E-mail: kovac@alza.cz
E-shop: www.alza.cz
tak ctu diskusi mezi p. Jonasem a p. Kovacem a nestacim se divit :-)
osobne, kdybych otviral balik pocatkem prosince, urcite bych neuzival argumenty tupu zkazenych vanoc? a kdybych neco reklamoval, urcite si neprohlizim (s mikroskopem?) plosky, zda nejsou sedrene? proc to asi p. Jonas delal? :-/ podle popisu udalosti (kdyz uz chcete neco zakamuflovat), se drzte faktu, jinak vas da nekdo opravdu k soudu :-/
kdyz uz se p. Jonas ohani svoji vysokou skolou (evidentne Vam dala zabrat, ze? :-) mel by jste si davat pozor, co pisete na verejny web. jinak budete za parazita, ktery chce okrast ktere vsechny? firmy kvuli sve (ci nekoho ve Vasi rodine) nesikovnosti. byt na miste f. Alza, zaradim vas na blacklist (maji-li neco takoveho k dispozici).
co se tyce Alzy, moc casto u nich nekupuji, a proto reklamuji malo (2x za posledni cca 4 roky). k me spokojenosti, i co se tyce casovych lhut. pravdou je (pro p. Jonase), ze reklamace byly opravnene - jednou odesel HDD, podruhe zv. karta. zv. kartu jsem shodou okolnosti reklamoval u p. Kovace (aspon dle cedulky na stole). opravdu profesionalni pristup. ale to je snad samozrejme.
(pro p. Jonase: ing.) Martin N.
Nestačím se divit. Pan Kováč tohle evidentně přestřelil a pan Martin vypadá jako jeho velmi dobrý kamarád. Pánové Jonáš a Kováč by měli vychladnout. Pan Jonáš by měl urgovat problém u vedení společnosti, případně si vyžádat posouzení výrobcem.
Pan Martin by si měl zopakovat pravidla českého pravopisu, skladbu vět. Protože, pokud se inženýr projevuje takto, měl by vrátit titul.
Reklamoval jsem věc jako živnostník, nejdříve se mě snažil pracovník na reklamacích na pobočce v Brně přesvědčit, že nemám nárok na vrácení peněz po první reklamaci, že až po třetí... kdybych nakoupil zboží jako fyzická osoba, tak se okamžitě obracím na ČOIku, protože jakým způsobem se řeší reklamace jsou popsány v zákoně na ochranu spotřebitele a občanském zákoníku. Jakmile zjistil, že jsem živnostník, tak otočil a začal tvrdit, že obchodní zákoník neumožňuje vrácení peněz (snažili se mě tak přesvědčit i na zákaznické lince), což je zvláštní, protože obchodní zákoník toto neupravuje a navíc v reklamačním řádu možnost dobropisu pro živnostníky uvádějí. Když jsem jim 2x psal e-mailem, tak ani jednou se nenamáhali odpovědět, i když si to tam přečetli vždy min. 2 lidé a jen poslali společností PPL vyměněnou reklamovanou věc, aniž by se řáčili mi to oznámit, alespoň e-mailem. Toto chování považuji za neprofesionální a nekorektní, a proto pokud budu v budoucnu zase nakupovat IT techniku, tak volba nepadne na tuto firmu. Podle reakcí na internetu nejsem první živnostník, který má problém s komunikací s touto společností, protože tato společnost komunikovat v případě problému z jejich strany nechce.
Jám mám zkušenosti s Alzou Super... Nakupuji často a občas i reklamuji.. jednou jsem tam reklamoval notebook, který po týdnu odešel.. zřejmě Harddisk. Na reklamacích mi to otestovali a hned mě poslali pro nový... musím říct, že jsem byl velmi spokojen a překvapen, protože jsem si právě četl, že jsou to parchanti. Teď můžu zodpovědně říct, že to není pravda. V alze vyřizují reklamace super. Aspoň v mém případě....:)
P.S: A TEN JEJICH MASKOT MĚ FAKT BAVÍ!
první zkušenost nic moc již více jak měsíc tam mám reklamaci a stále se testuje u výrobce na dotaz kdy se něco stane nic neříkající odpověď o testování výrobku jsou to spíše překupníci jak prodejci za nic osobně neručí a vše přehrávají na výrobce jednotlivých produktů je s podivem že výrobek který jsem hned druhý den po koupení odeslal k reklamaci nebyl vyměněn ale někde leží i s penězi, které jsem investoval
U Alzy už asi ne...Objednal jsem notebook s obalem v ceně...Došel bez obalu...Reklamuji nekompletní dodej objednávky...Bylo mi řečeno, že se jednalo o promoakci dané firmy přes Vánoce a už to neplatí...Tak proč to tak nabízeli i po Vánocích? Podvod...Nejde o obal, ale o princip...Žádná nabídka jiného obalu z jejich sortimentu, nic...Prostě chybí věc za cca 500 Kč, no a co!!!
Po těch člancích co jsem tady četl jsem udiven, překvapen a někdy i pobaven. V Alze nakupuju na Firemní účet a dost často si nakupuju i sobě, někdy mám pocit že jsem v Alze snad pořád.
Asi jsem dítě štěstiny, nikdy jsem při reklamacích neměl problémy, někdy je tam trochu nepříjemnější člověk ale co holt bych chtěl po někom, kdo celej den řeší nějaký sračky - musí to bejt asi depresivní tam dělat. Zatim vždy vratily peníze hned a to u těch dražších věcí, ty levnější do 500,- bych do reklamace snad ani nedal, to si radši koupim novou a vadnou vyhodim. Spíš nechápu že tam neni nějaká sleva za věrnost! Nechal jsem tam už několik set tisíc a nic z toho.. nebo jsem to na tom webu nenašel. Každopádně mě baví ten NEkontakt s tim obchodníkem při nakupování, to v CZC mě nebavilo a taky tam nejezdim.
Pane Kováči, zapomněl jste dodat, že jste to tak již dodali. Vaše dva měsíce mě nazajímají. Ze zákona mám záruku dva roky.
PS: Už mám vyjádření soudního znalce, který potvdil, že takto věc poškodit používáním je nemožné. Neboť na konektoru je jasně vidět, že nebyl použit nikdy.
Sejdeme se u soudu.
Zakoupil jsem u Alza PC komplet sestavu, pokazili se mi disky, bez jakehokoli upozornění mi přišla PC sestava s jinýma typem disku, které šli o dost hůře, tyto disky po dvou měsicích přestaly fungovat, říkám že takhle ne, at vrátí prachy nebo seženou původní disky, vedoucí montáží mi řekl, ano disky seženu nebo dostanete dobropis, disky schání 3 týdny a vždy dostanu odpoved o diskách nemám žádne info. Reklamaci řeším přes 1 měsíc, zjistili, že mám PC zakoupené na firmu, tutíž jsem se dočkal odpovedi, doba na vyřešení reklamace není pro IČ stanovena a nemusíme to vyřídit do 30 dní.
Přepravu reklamovaného zboží neproplatili, ikdyž jsem jim říkal, že jsem jednal v souladu s reklam. řádem, kde je postup, jak se má u nich reklamovat. Odpoved nebylo to PPL ani Českou poštou, ale že jsem využil jinou přepravní službu, což v Reklamačním řádu samozřejmě nebylo zminěno - neproplatí.
Poslal jsem stížnost na vedení, a čekám vyjádření.
Rozhodně nedoporučuji, nakupovat zboží přes firmu už vůbec ne, neodbornost, neserioznost, velmi špatná komunikace.
Pane Kováči. Pokud někomu koupím dárek, tak opravdu klidně leží ve skříni až do vánoc. Vaše dva měsíce nejsou nikde zakotveny v žádném zákoně, vyhlášce nikde.
Navíc, kontaktoval jsem přímého dovozce těchto zařízení do české republiky firmu: Abacus Electric, s.r.o.
Velmi, opravdu velmi se podivili tomu, jak ste s námi jednali a nabídli nám, ať jim navigaci pošleme i se špatným dílem a že ho bezproblémů vyreklamují.
Prostě opakuji, nejste člověk s patřičným vzděláním a kvalifikací na tuto práci, pokud takto jednáte. To co jste napsal do protokolu o reklamaci porušuje snad veškerá pravidla etikety.
Když už se mi i výhradní dovozce těchto zařízení omluví za vaše chování a přístup k zákazníkům, měli byste se nad sebou opravdu zamyslet.
S pozdravem
Ing. Zdeněk Jonáš
Quality manager
Vážený pane Kováč
Opět nám bohužel ukazujete pouze svoji nekompetentnost a absolutně nulovou schopnost práce z informacemi.
1. Navigaci jsem přímo nekoupil já, ale moje přítelkyně pro svého tátu. Koupila to na soukromou osobu, pouze si to nechala přivést do práce. Takže zde prokazatelně lžete ve dvou případech.
2. Dále lituji vás, ale pokud nakupujete dárky přímo před vánoci, je to Váš problém.
3. Kdybyste měl alespoň základní technické dovednosti, tak letmým pohledem zjistíte, že napájecí člen nebyl nikdy použit. Po použití by totiž na slabé leštěné vrstvě vznikly škrábance, které tam jaksi nejsou. I tvar plastu ve uvnitř odpovídá tomu, že tam nikdy ten prostřední člen nebyl.
Napájecí člen do automobilu jsem ani vyzkoušet nemohl, protože mě:
1. nenapadlo, že můžete dodat zničenou tak banální věc
2. zásuvku v autě jsem neměl vůbec zabudovanou
3. Kdybyste uměl pracovat s informacemi, které máte zajisté k dispozici, věděl byste, že jsem u Vás zakoupil navigaci Asus pro svoji potřebu, tudíž víte, že navigace evolve bych pro sebe asi nepoužíval, když mám navigaci o dvě třídy lepší.
Takže vy jako firma nejenom že jste neuznali to, že dodáte špatný kus, ale ještě jste mě a mé přítelkyni zkazili dárek, který měl být hřebem vánoc.
Když jsem po škole nastoupil do práce, byl jsem kolegy před Vaším obchodem tehdy ALZASOFT varován, protože reklamace u vás končí soudem!
Teď už vím, že kolegové měli tenkrát pravdu.
A řeknu Vám upřímně, kdyby jenom z části komunikoval se zákazníkem ( a to byť pouze náznakem) tak jak vy, tak bych velice rychle u svého zaměstnavatele skončil! Neboť naše firma si zákazníků váží a nedělá z nich zloděje!
Pane Jonáši, nevím kdo je tady lhář ale já určitě ne.
1. Navigace byla zakoupena na jméno firmy, ne na soukromou osobu, nebo má vaše přítelkyně ve jméně a.s.?
2. je váš problém pokud si necháváte takto "utíkat" záruku
3. technické znalosti mám, tuto práci vykonávám již několik let. Na kontaktních ploškách nemůžou být škrábance uprostřed na leštěné vrstvě, jak si mylně myslíte, ale na hranách plošek, protože se to strká do kulatého konektoru (válce) a právě ty hrany se dotýkají konektoru, na to by vám mohly stačit základní znalosti ze školy.
Podle mně se vám konektor mechanicky poškodil a
1. svalujete to na nás.
2. ještě jsem neviděl automobil bez zabudovaného napájecího adaptéru na 12V.
To že někdo po dvou měsících prohlásí že mu přišla mechanicky poškozená věc - tomu prostě nevěřím. Proč jste to tedy rozbaloval počátkem prosince a ne až na vánoce když jste to zakoupil 23.9.
Jak jsem už napsal, nevěřím vám ano slovo.
S lidma kteří si poškodí zakoupenou věc a potom říkají že jsme to tak dodali my, se setkávám velmi často.
Proto vám dám radu která by se zrovna vám mohla hodit. Pokud si zakoupíte jakýkoliv výrobek, tak si ho po zakoupení ihned zkontrolujte. Pokud budete reklamovat mechanicky poškozenou věc po 1 a více měsící, tak vám nikdo neuvěří že jste to takto zakoupil.
Vážený pane Kováči.
1. Navigace byla pouze doručena na jméno firmy. Navíc jste povinni rozlišovat mezi právnickou a fyzickou osobou. Navíc byste měl možná dostudovat rozdíl mezi adresou doručení a objednavatelem. Objednavatel může do názvu přidat cokoliv, ale vždy se jedná o fyzickou osobu.
2. Záruka ze zákona je 2 roky. Opět ukazujete neznalost legislativy.
3. Opět si domýšlíte a píšete nesmysly. Nepsal jsem, že uprostřed, ale psal jsem že na leštěné ploše. Což může být i hrana. Důkladně jsem konektor prohlídnul a není tam známka jakéhokoliv použití. Bodejď by byla, vždyť nebyl nikdy použit.
To že jste neviděl automobil bez zabudovaného napájecího adaptéru, neznamená, že neexistuje. Automobil Škoda Favorit ho standardně montován neměl. Zde opět dokazujete, že jste zcela mimo. To že jste ještě něco neviděl, neznamená ani v nejmenším, že to neexistuje. Natož je velmi neprofesionální doměnky používat jako argumenty.
Proč jsem to rozbalil začátkem prosince? Rozbalil jsem to hned, ale nenapadlo mě skontrolovat konektor. To že je rozbitý, zaznamenala třetí osoba po té, co jsem ji navigaci ukázal.
Dále doprava tohoto předmětu k Vám nás stála stejně jako předmět nový. Takže zde opět podotýkám, že mi jde pouze o princip a nikoliv o směšných 150 Kč. Co zhruba stojí náhradní člen. Pokud jsem si opravdu předmět poškodil, což vy tvrdíte, můžete mi říct, jak by k tomu asi mohlo dojít? Opravdu mi to není jasné, jak bych dokázal danou věc takto poškodit. Ono to totiž bez rozlomení členu vyndat nelze.
Pokud vaší jedinou kvalifikací je to, že to děláte několik let, tak bůh s námi.
Já dám všem okolo jinou radu. Nakupujte raději tam, kde si váží zákazníků!
Vážení čtenáři,
záležitost, která zde byla řešena panem Jonášem a panem Kováčem již byla vyřešena a musím dodat, že ze strany zaměstnanců naší společnosti nebyla řešena dle stanovených pravidel, z čehož byly vyvozeny odpovídající důsledky.
Ne vždy jsme schopni žádostem zákazníků vyhovět, zvláště jedná-li se o případ, který provází podobně problematické lhůty a poškození. Nejste-li však s vyřízením spokojeni, vždy je možné obrátit se na vedení společnosti (konktétně na mě: lakomy@alza.cz) a oprávněnost zamítnutí Vaší žádosti tak nechat prověřit. Tento krok by podobnému vyhrocení předešel. Jedná se však o případ ojedinělý svými okolnostmi a zároveň vsazený do nejméně vhodné doby (prosinec + leden), kde jsou zákaznická oddělení společností našeho typu plně vytížena, což mohlo hrát roli v nesprávném posouzení případu. Panu Jonášovi se za zdlouhavé řešení ještě jednou omlouvám.
Martin Lakomý
ředitel oddělení péče o zákazníky
S Alzou je to přesně tak jak se tady piše, reklamace stojí za vyliž prdel!!!
Koupil jsem u nich notebook, druhý den upadla klávesa, poslal jsem to zpět že mi to vymění, jenže reklamaci zamítli, s tím že jsem si to udělal sám, totální úlet...mimochodem posuzoval ten Kováč co se tady o něm píše, dnes je to 34 dní od přijetí reklamace, požádal jsem o vystavení dobropisu a zase zamítnutí, to že na vyřízení reklamace mají 30 dní je moc nezajíma, ale třeba je to zajímat začne... TAKŽE DOBRÁ RADA ZNÍ: NA ALZA.CZ NEKUPUJTE ANI CD, JSOU TO ŠMEJDI A NĚJAKÁ NÁSLADNÁ PÉČE O ZÁKAZNÍKA JE VŮBEC NEZAJÍMÁ!!!!!
Nakonec se ukázalo, že to s Alza.cz není zase tak špatné vrátili mi peníze za notebook i za dopravné a dokonce jsem u nich objednal nový kus, neboť co se cen týče nemá alza konkurenci, případ mi pomohl vyřešit pan ředitel Lakomý, čímž mu tímto děkuji.
Jiří Šulc
Dobry den,
co se tyce reklamaci umi byt nekteri "zakaznici" pekny smejdi. Jak tady ctu patri mezi ne par lidi z teto diskuze. Osobne mi je asi pana Kovace lito ze se ho jeho nadrizeny nezastal. Cimz dokazal svoji slabost. Delat na reklamacich neni snadne. Vzdyt se tam setri penize firme!!!
Alza a reklamace ? to je horor.... reklamoval jsem a čekal jsem aspon 30dní na vracení peněz,ale ejhle,musím čekat až to přijde se servisu.. No dobrá tak sem si počkal dva měsíce,ale co jedu do Prahy a vyzvednusi opravenou věc... ale ta věc vůbec nebyla opravena,tak kontaktuji technika v servisu kde to bylo.. no to bylo fakt ponaučení,protivnej technik co křičí o tom,jaky sou to šmejdský výrobky a že si mám kupovat věci za 50tisic a podobně... No prostě co nechceš kup na alza.cz a raději jak to je zabalene v krabici, dát na to kytku s květináčem,a kochat se , že mám krásnou novou věc zabalenou v krabici...
Jestli můžu poradit, tak u Alzy nenakupujte!!! Tolik problemu s reklamací jsem nikdy nezažil, bez ptaní ti vymění základní komponenty PC jako je HDD, pak se s tebou při reklamací dohadují, a když to máš na firmu tak jsou schopni ti tvoje PC podržet na maximalní možonou dobu. V žádném případě nenakupujte u těch podvodníků a už vůbec ne na firmu!!! Ty problemy za to nestojí !!
Po precteni prispevku a "diskuze" p. Kovace a p. Jonase musim konstatovat, ze je to vse o lidech. V me spolecnosti by pan Kovac nevydrzel pravdepodobne ani dva dny, s timto pristupem k zakaznikum. Na druhou stranu chapu interni predpisy v nekerych firmach (reklamace zamitat, potvrzovat a vymenovat az ty se znaleckym posudkem, kde by hrozil soud). To samozrejme svedci o urcite firemni moralce takoveto firmy. Proto dnes plati mnohem vice nez v minulosti..."nejsme tak bohati, abychom si mohli kupovat levne veci." A pokud hledate nejnizsi cenu a nakupujete v ruznych pochybnych obchodech, nemuzete se pak zpusobum vyrizeni reklamace divit. Kazdy sveho stesti strujce...
Mám také špatné zkušenosti.U Alzy jsem udělal objednávku za 14 000 Kč. Vše bylo OK do té doby než jsem zapojil disk SAMSUNG SpinPoint F1 RAID 750GB, SATA II, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HE753LJ. Po spuštění PC se začalo ozývat cvakání a bios disk nenašel. Zapojil jsem jiný disk a vše šlo jak má a tak jasná reklamace. Odpověď s Alzy "Vážený zákazníku,
u Vašeho zboží SAMSUNG SpinPoint F1 RAID 750GB, SATA II, 32MB cache, 7200ot., 8.9ms, HE753LJ, kód FK795d s přiděleným číslem reklamace WRE09089022, bylo při přijetí zjištěno našimi pracovníky reklamačního oddělení mechanické či jiné poškození, konkrétně:
Zploštělý roh Hdd jako po pádu, cca 4x4 mm ploška. Nalomený konektor Sata.
Závěr - napřed jsem disk hodil na zem a pak ulomil konektor. 2000 Kč v čudu. Tak se vydělává. Alza už nikdy více.
Moje zkušenost s reklamací v Alze naprosto v pohodě. V pondělí 4.1.2010 jsem na pobočce v Brně reklamoval HDD Seagate s vadnými sektory. Ve středu 6.1.2010 byl již na pobočce připravený nový HDD. Připomínám,že v Alze mám účet jako podnikatel s IČO, takže pro mně neplatí Občanský zákoník.
zdravim všecky, tak reklamace u alzy probehla v podstate hladce. Prevzal jsem zbozi a podepsal vydejak se vsim vsudy, ale nedali mi k tomu cd widlí protoze jsem kupoval notas s windows, nekdo me ubezpecil, že je to nainstalovany uz na disku a proto jsem po tom nepatral, tak jsem sebral krabici a odešel, za 2 dny jsem to urgoval na reklamacnim a za dalsi 3 to bylo kladne vyrizeny a dali mi to cd a to jsem vubec necekal, dost me to prekvapilo. u alzy zustavam dal, ale budu opatrnejsi a budu to radeji kontrolovat, za chybu jednoho ucha za pultem system nemuze..diky alzo!
S trochou do mlýna,
bohužel musím konstatovat ze své zkušenosti, že reklamace je u firmy ALZA něco neskutečného. Reklamace nebyla hotova do 30 dní, několikrát jsem musel urgovat a znovu a znovu dokládat čísla zásilek a kopírovat doklady jelikož nikdy nebyli schopni dohledat zásilku. Nyní po více než třech měsících stále čekám na peníze a nikdo z firmy se mnou jednoduše nekomunikuje. Takže z mého pohledu asi takhle. Nákup je u nich v pohodě, ale reklamace je horor.
Ahoj, já mám tedy negativní zkušenost.
Ještě před uplynutím lhůty 2 let od koupě notebooku mi baterka odešla, respektive na baterku jsem mohla jet asi tak jednu minutu. Samozřejmě jsem ji chtěla reklamovat. Ještě před tím, než si o mně začnete myslet, že jsem naivka a že mám vědět, že záruka na baterku je 6 měsíců, vás musím zklamat. NENÍ TO PRAVDA. Baterka je součástí notebooku a ten notebook jsem kupovala jako fyzická osoba. Volala jsem tedy na reklamační oddělení Alzy, dotyčný, který telefon zvedl, po chvilce ztratil námitky a za 3 dny mám notebook přinést do Holešovic na jejich prodejnu. Jsem zvědavá, jak to dopadne....
PS: U notebooku značky DELL jsem také reklamovala baterku před uplynutím doby 2 let. Nejdřív se oháněli stejnými námitky jako Alza, ale po určitém, dá se říci vyjednávání, mi nakonec kurýr baterku přivezl na místo, kam jsem si řekla.
dnes jsem zakoupil v Alza nový notebook, v lehce ošuntělé krabici, ale vše přelepeno originál samolepkami, takže na první pohled nebylo pochyb, že se jedná o nový výrobek. Jaké bylo mé překvapení, když jsem si už při vybalování všiml otisků prstů na údajně novém NB, potom prasklého displeje a šroubků na zadní straně se stopami po manipulaci. To že nejde ani zapnou už mě nepřekvapilo.
Celé to vypadá jako levota přímo od Alza, takže jsem zvědav jak dopadne zítřejší reklamace. Budu informovat.
Dobrý den,
byl jsem reklamovat mobil Motorola ve firmně Alza dne 14.04.2010. Přišel jsem se závadou softwaru,ale hned mi bylo sděleno,že nemám nárok na záruční opravu, vzhledem k tomu že přístroj je mechanicky poškozen- malá prasklina na horní části krytu.
Reklamace byla během minuty zamítnuta a že pokud budu chtít dále reklamovat,tak je délka reklamace bez časového omezení, s čímž jsem samozřejmně nesouhlasil a telefon jsem si vzal zpátky s tím, že to budu konzultovat.
Volal jsem na ČOI a tam mi bylo řečeno,že mám požadovat ať je v reklamaci zapsáno, že požaduji vyřízení do 30 dnů, na což nepřistoupily.
A jinak mám chtít papír s přijetím do reklamace, jenž byl prvně sepsán, abych ho mohl zaslat k posouzení, což mi taky nedali.
A tak jsem chtěl tedy poslat mobil na reklamaci znovu, ať ten papír nějak získám ,ale to mi bylo odmítnuto s tím ,že reklamace už byla zamítnuta (na základě mechanického poškození) a že už tedy na další nemám nárok.
Takže jsem vše nafotil a poslal stížnost na ČOI dle jejich požadavků.
A vzhledem,že to není první problém,TAK UŽ NIKDY TAM NEJDU.
V žádném případě alzu nemohu doporučit, reklamace je u nich naprosto nemožná mohl bych se tu rozepsat na několik stránek a samé špatné zkušenosti a ne jedna hned několik a vždy arogantní přístup, zbytečné protahování, špatná komunikace. U alza.cz už nikdy nic nekoupím a ostatní co chtějí koupit nebo už koupili a stále si myslí že je alza super e-shop jistě změní názor až půjdou něco reklamovat.
Nás reklamace čeká a ještě ani nevím jak bude probíhat. Zakoupili jsme přes e-shop notebook Acer Extensa 5635 slušně vybavený a i s operačním systémem Windows 7 Home Premium. No a problém je ten, že odešel hardisk WD 500gb. V servisu v místě bydliště závadu diagnostikovali a jelikož notebook nutně potřebuji, zapůjčil jsem si od kamaráda starší disk Hitachi 120gb, nainstaloval na něj zatím své legální XP. No a otázka je, jestli budou v ALZE chtít poslat kompletní notebook, popřípadě jen ten vadný hardisk. No a také by mě zajímalo, jak je to s tím operačním systémem. I když byl zaplacen, tak není na žádném mediu, ani krabicová verze atd. byl prostě předinstalován na tom hardisku. Manželka tvrdí, že pořídíme nový hardisk a hotovo. No ale jelikož je to v záruce, tak si myslím, že je to blbost. Samotný hardisk je cca. 1680,- no a navíc ten systém dalších cca. 2000,- Tak pak dám vědět jak se to vyřešilo. Nejraději bych zaslal jen ten hardisk a notebook zatím využíval k práci. Bohužel data z nefunkčního hardisku už jsou v pr... :-( Poslední dobou nemám vůbec žádné dobré zkušenosti s disky od WD!
Mám podobnou zkušenost … Také v Alze nakupuji od doby, kdy byla ještě Alzasoft, pro sebe, pro firmu svého otce a všem ji také řadu let doporučuji, až do tohoto léta … Nejdříve mi odmítli přijmout telefon, který se sám od sebe restartoval, že je mechanicky poškozen a že jsem jej určitě upustila (jak čtu nejsem sama), vzali mi jej do reklamace s tím, že si počkám déle než 30-dnů. Podepsala jsem to, ale hned po návratu domů jsem si mailem stěžovala na aroganci jejich zaměstnanců (kdo budete někdy reklamovat, zjistíte sami) a chtěla jsem po nich vysvětlení, jak jejich zaměstnanec přišel na to, že jsem mobil upustila (asi je věštec). Sice mě odpálkovali, ale do 14 dnů mi přišla odpověď, že je reklamace vyřízena. Přehráli u mobilu software (jaké překvapení, říkala jsem jim to už při reklamaci, měla jsem podobný mobil) a po hodině čekání (nemohli mobil najít) mi jej dali. Asi měsíc po tom jsem reklamovala další mobil, řekli mi, že nejde mobil reklamovat, protože je pomalý, protože stál jenom 2 000 Kč a co bych za ty peníze chtěla. Mezitím jsem onemocněla (roztroušená skleróza) a při představě (špatně mluvím a špatně chodím) jejich arogance a neochoty, mám docela strach reklamovat značková sluchátka, která stála 800 Kč a fungovala měsíc.
V Alze už nikdy kupovat nebudu a všem radím to samé. Je mi něco málo přes 30 let a reklamace v Alze se bojím víc než injekcí, které si musím píchat kvůli nemoci.
Ještě bych si dovolil reagovat na příspěvěk č.77 od pana Petra. Nehoráznost řešení reklamace spočívala v mechanicky poškozeném HDD, kdy reklamace byla pro toto poškození zamítnuta, avšak protože zde byla jistá šance na uznání u výrobce, bylo po dohodě zboží odesláno na posouzení, což bohužel díky ztrátě zásilky u přepravce probíhalo déle než 30 dní - na možnost delšího řešení byl však zákazník předem upozorněn. Nakonec se však vše povedlo a pan Petr má nový disk...
Martin Lakomý
ředitel oddělení péče o zákazníky
Dobrý den pane Lakomý,
nevím, co bych Vám psala za detaily, že jsou zaměstnanci reklamací v Alze arogantní a apriori odmítají většinu reklamací jako neoprávněné, není těžké zjistit. Nebaví mne nakupovat, stěžovat si a bát se stěžovat si, že je věc rozbitá nebo nefunguje tak, jak má.
Pokud mi bude tento týden dobře, tak půjdu sluchátka reklamovat. Pokud to zaměstnanci Alzy odmítnou, tak si budu opět stěžovat, až na to budu mít dost síly. Chápu, že Vy za to, jak to v Alze funguje, nejspíš nemůžete, ale já této firmě již nevěřím.
Děkuji za pochopení, Michaela
Vazeni,
rad bych se s Vami podelil take o zajimavou zkusneost.
28.11. jsem si objednal v ALZA zbozi, ktere jsem zaplatil proforma fakturou, tedy dopredu. Zbozi jsem dodnes nedostal a ma reklamace byla vyrizena takto:
Vaši objednávku vidím jako převzatou a Váš email považuji za vyřízený.
S pozdravem,
David Pavlíček - Alza.cz
podpora obchodního oddělení
A pokud si tento pan mysli, ze je tim vec vyrizena, tak se seredne myli. Tak jen kdyby Vas nekoho napadlo platit dopredu a ocekavat dodani zbozi, aby jste se nedivili. Jan Libansky
Dobrý den,
je mi líto této negativní zkušenosti. Jednalo se ale pouze o omyl kolegy. Pro úplnost je třeba dotat, že na adresu byli odesílány balíky dva a jeden byl opravdu v pořádku doručen. Kolega se podíval do špatného detailu doručení.
Správný balík se bohužel zatoulal u přepravce odkud byl nakonec dnes vrácen zpět k nám. Samozřejmě zákazníkovi budou okamžitě vráceny finanční prostředky.
Se zákazníkem jsme v telefonickém i písemném kontaktu a situaci aktivně řešíme.
Přeji všem čitatelům co nejkrásnější Vánoce!
Patrik Salinger - Alza.cz
vedouci obchodní podpory
Dobry den,
po kontaktovani pana Lakomeho probehla reklamace velice promptne.
Souhlasim, disk byl poskozeny. Byl ulomeny kousicek plastu ( velky jako zrnko ), a zadnym zpusobem neovlivnil vlastni funkcnost disku, resp. nefunkcnost.
Ulomeni vzniklo tim, ze jsem jej x-krat zapojil a vyndal at z/do ramecku nebo do pc.
Reklamace trvala vice jak 2 mesice, po komunikaci s p. Lakomym byla vyrizena do 2 dnu.
Dobrý den,
je škoda si číst takové komenty. Alze věřím. Zboží jsem tam nakoupil poměrně dost. Naposledy včera. S reklamacemi mám také bohaté zkušenosti, ale řeším je zásadně u výrobce, resp. jejich zastoupení. Např. notebook Dell se zárukou NBD (next business day) je bezkonkurenční věc. U tohoto NB jsem měl už 3 reklamace a naštěstí byly vyřízeny opravdu do druhého pracovního dne, ale řešil jsem to přímo s podporou výrobce DELLu. Doufám, že mi ten NB aspoň chvíli vydrží.
Jinak přidám takovou celkem pozitivní zkušenost, u Alzy jsem kdysi objednával HDD Seagate Momentus XT (Hybridní) 500GB, u kterého bylo napsáno "Dodáváme do 3 dnů". I tak jsem ho objednal, a s ním i nějaké ty kabely, CoolBOX(rámec na HDD) a tak. Další den si řeknu že si tam půjdu vyzvednout aspoň to co mají skladem, takže všechno zaplatím, vezmu lísteček a čekámv čekárně. Následuje moje číslo, a co nevidím, na stole je i HDD který skladem údajně nebyl. Kouknu se na pracovnici která mi to vydala a s radostí šel domů...tak snad reklamace budou stejně šťastné jako tento poznatek
Totálně negativní zkušenost. I přes třetí stejnou reklamaci (jedná se o mobilní telefon) místo požadovaného odstoupení od smlouvy zboží opraveno. Podal jsem odvolání, zatím bez odpovědi. Asi mi nezbude nic jiného než soud. Zkušenost dobrá s PC díly, pokud se jedná o jinou elektroniku, tak děs a hrůza.
Dobrý den, pročítám si zde reakce na eshop Alza a mohu Vás ujistit, že kdybych si o obchodu zjistila něco dříve, určitě bych v tomto obchodu nic nekoupila. Bohužel jsem počítala s tím, že je to velký internetový obchod a budil ve mě důvěru seriózního obchodu. V červnu loňského roku jsem si koupila HHD - exeterní po necelém půl roce mi přestal fungovat - nejsem si vědoma příčiny, nekomunikoval s PC. Vůbec jsem nepředpokládala zamítnutí. Zaslala jsem ihned HDD k reklamaci, za 14 dní mi přišel výrobek nazpět, a s tím i vyjádření, že reklamace je zamítnuta.Důvod - porušená pečeť. Netušila jsem kde pečět měla být do HDD jsem se nepokusila dostat - ani nevím jak. Zavolala jsem do obchodu alza na reklamační oddělení a bylo mi řečeno, že oni výrobek neposuzovali a ať zavolám do firmy, která výše zmiňovaný HDD "opravovala". Zkoušela jsem volat nedovolala jsem se. Po tři dny jsem volala do Alzy a opověď jsem nedostala kde pečeť měla být. Až dnes se mi podařilo získat odpověď, pečeť se měla nacházet na vnější části výrobku. Já nic neodlepovala ani neodstraňovala. Bylo mi řečeno, že všechny tyto HDD na skladě pečeť mají. POdívala jsem se na fakturu a nikde žádná informace, že je na výrobku umístěna pečeť, která se nesmí odstranit pouze tato věta:Při poškození nebo zničení seriového čísla ze zboží bude reklamace zboží zamítnuta. Nevím kde se má sériové číslo nacházet, ana zadní straně HDD nějaké číslo je, ale je to sériové číslo - nemělo by to tam být napsáno??? Neměla bych ihned po otevření být upozorněna co si na výrobku mám zkontrolovat, že je vše v pořádku? Nechci nikomu křivdit, třeba opravdu tento výrobek obsahoval pečeť, ale já se domnívám, že pečeť tam opravdu nebyla už při prvotním doručení výrobku. Teď mám doma HDD, který mi po půl roce nefunguje a data, které jsem na HDD měla jsou nenavratně pryč.
To je zajímavé, já dnes řešil stejný problém, ozvěte se mi, něco vymyslíme ..
Takže Vám posílám moji zkušenost - dva měsíce starý mobil v ceně 9000Kč mi poslali zpět s tím, že jde o mechanické poškození a zaoxidovanou desku, reklamace odmítnuta. Podotýkám, že mobil je naprosto nepoškozen mechanicky, že si ho někde nechali zaoxidovat ve skladu jej jejich problém, asi je dám vyhlásit jako zatím nejhorší přístup k reklamaci co jsem vůbec za dobu podnikání 13 let zažila.
Nechal jsem u Alzy reklamovat zboží a všem známým napíšu jak to v Alze chodí. Vy co jste na tom stejně doporučuji se také podělit o proces reklamace. A´ť všichni vidí co jsou zač. A vy co jste nic nereklamovali se poptejte těch, kteří reklamací prošli. Není nad vlastní skušenost.
To je dobré vědět, že pokud se Vám reklamace "zkováčuje", tj. je odmítnuta z absurdního důvodu, tak dát vědět vedení. Alza jako celek špatná neni, jenom zákazníci ztrácejí trpělivost s řadovými zaměstnanci a vzdávají řešení reklamací, i když na ně mají nárok.
Zdravim,
minuly tyden jsem si koupil disk OCZ SSD 128Gb, po pripojeni ho bios nenasel, v jinem pc to same. Donesl jsem ho na pobocku kde mi k memu prekvapeni rekli ze u tohodle typu zbozi mam narok na bezplatnou vymenu, a ze zitra mi prijde sms ze se pro nej muzu stavit. Po tydnu sms nikde a po tel dotazu je to pry v reseni, zatim cekam ...
Uzavrel jsem s Alzou pojisteni na zakoupene zbozi. Po 35 dnech mi sdelil jejich zamestnanec, ze zbozi mi budou opravovat a tato oprava muze trvat libovolne DLOUHOU dobu. Takze muzu cekat taky rok. K cemu je mi zbozi ktere nemuzu pouzivat ? K cemu je takova pojistka ? Je zde vic takto napalenych zakazniku ? Pokud mate zajem se spojit, treba bychom mohli provest nejake protioptareni.
Koupil jsem si HTPC + paměť + disk + Win7 + USB TV tuner, tedy multimediální centrum, bylo to na jedné objednávce a faktuře a ještě po ujištění, že to jde dohromady. Montáž otázkou minuty, instalace OS + sw a 3 měsíce to skvěle fungovalo. Pak jednou PC nenaběhlo. Odnesl jsem to k reklamaci smontované a vysvětlil jsem jim, že chci vadnou část vyměnit nebo opravit, nikoliv vrátit peníze, protože už tento typ nenabízí a mně vyhovuje z mnoha podstatných důvodů. Ubezpečili mě, že servis ZOTAC či jejich zastoupení budou mít případně jiný kus i když skladem jako nový nikde není. Po 28 dnech mně přišlo oznámení, že mně vystavili dobropis za neopravené PC a tím končí. A že jim dlužím držák a dálkový ovladač. Vrácení peněz bylo jen za PC, nikoliv 500 za paměti a 2500 za disk. Mezitím se jim v nabídce objevil nástupnický model, jediný/poslední kus. Tak jsem po něm skočil, vyzdvihnul jsem si ho a rozjel jsem urgence k vrácení paměti a disku. To trvalo 3 týdny, asi 10x mně přislíbili, že mně to pošlou a pak se neozvali. Pak jsem se zase dozvěděl, že už to v servisu není a že to bylo vráceno dodavateli a že mám smůlu, protože na reklamační list to nenapsali. Pak mně zase sdělili, že už to servis našel a posílají to. Pak zase že nic neví. Asi 10x jsem začínal od nuly, slíbili, že se do několika hodin ozvou a konec. Pak jsem je šel sprdnout na pobočku a tam mě dorazili: mám si vybrat: buď jsem v tom PC nechal disk a paměti omylem a jsem odkázán na jejich laskavost že to vyřídí a nemám nárok na žádný termín nebo jsem to tam nechal úmyslně a tím jsem porušil reklamační řád, protože mám právo reklamovat jen ten kus, který je vadný a nesmím jim poslat všechny tři, protože jsou to nezávislé součástky, když jsem si za (tuším) 1000 Kč nekoupil kompletaci, což mně nikdo ani nenabídnul za minutu montáže. Takže buď můžu čekat na laskavost jestli mně ty zakoupené věci za 3000 Kč vrátí nebo možná budu platit pokutu za neoprávněnou reklamaci dvou kusů ze tří.
Mám podobnou zkušenost.Tablet jsem si na prodejně neprohlédl,doma jsem zjistil že je poškrábaná fólie,no a po zapnutí na bílém pozadí zjevná prasklina na disleji.Do 24 hodin jsem to vrátil na prodejnu.Vše prý musí posoudit na centrále,kde to podle zdělení prodejce před odesláním na pobočku mají kontrolovat.Moc šancí si nedávám,jen mě mrzí že jsem se nezachoval jako h_jzl (tak jako někdo na centrále při konrole)a nevrátil ho ve 14ti dení zkušební lhůtě zpět,třeba jako nevhodný dárek.
Lidská hloupost nezná mezí... Chcete tvrdit, že když nakupuje člověk na IČO (tedy podle obchodního zákoníku), tak nemá nárok na reklamaci? Co takhle §429 obchodního zákoníku a sdělením na faktuře o délce záruky?
Koupil jsem si PC Sestavu včetně Alza Individual na míru, pc mi dorazilo, avšak další den šel PC do reklamace jelikož se mi místo 3 TB Disku ukazovalo jen 2, přišla mi zpráva že je disk v pořádku jen že si ho mám nějak rozdělit sám ... a jako dodatek mi napsali že mám vadnou Grafiku že ji vymění ... čuměl jsem jak buk ... po pár dnech jsem si ten Disk rozdělil sám přes placený program ... a skoro po roce zjištuju že mi asi odešla základovka :D
U zelenýho ufona už nikdy nic nekoupím, zlatý Czc .. kruci
Mám známeho u pod.... tí v Praze, asi je požádám aby navštívíli nějakou jejich pobočku :D
Takže po domluvě s technikem, není normální že při zapojení 1 Grafiky do prvního PCI-E Slotu jede grafika místo X16 na X8 ... takže dávám PC k Reklamaci ... za pár dnů, ještě si chci dohrát hru :D
Alza.cz je katastrofální prodejce a zkušenosti s reklamací mám jen a jen negativní.Vyvarujte se tohoto eshopu,fakt.A před čím varuji-nepoužívat službu Vrácení do 2 měsíců za příplatek-budou se s Vámi dohadovat o každou korunu,jen aby nemuseli vracet peníze,osekají vám částku o další poplatky atd.
A POZOR!!!!!!!!!!Když tam cokoliv vracíte,nutí vás nebrat zpět peníze,ale vzít si od nich kupon na jiné zboží.To je nezákonné-musí vrátit peníze.Stejně tak nemusíte vyplňovat žádný dobropis ani jet s ním na prodejnu,jak vám budou tvrdit-ze zákona stačí uvést své č.účtu. A už vůbec jim tam nevyplňujte číslo občanky atd.,jak vás budou nutit!!!!!!!!!!!!!!!!!Kdo by měl chvilku a chuť,nemám čas to řešit,jsem mimo ČR,může to oznámit na úřad pro ochranu osob.udajů-Alza žádá nezákonně číslo občanky atd.
Při nákupu mobilu v Alze mi bylo nabídnuto jakési pojištění v ceně cca 800 proti nahodilému poškození (výslovně mi byl dán příklad rozbitého displeje při pádu). Když mi displej rozbil ještě v době platnosti pojištění malý syn (nebyl jsem u toho, buď do něho uhodil, šlápl na něj, nebo něco upustil), pokusil jsem se pojištění uplatnit. Odpověď mi vyrazila dech, neboť: "Z obdržených dokladů nevyplývá, že Váš Mobilní telefon ...... byl poškozen vnějšími silami."
Obdržené doklady neznám. Mé hlášení si zapsal jakýsi mladý muž na druhém konci linky. Nevím, jak jinak než vnějšími silami se dá rozbít displej. Syn se dovnitř telefonu nevejde. Pokládám tuto odpověď za trapnou a důrazně varuji před akceptováním podobných nabídek.
Posilat tablet k vuli suplicku na sim karty na mesic do servisu se mne zda nestastne reseni. Suplicek je vymeneny za par vterin,ale castka se asi nevyplati, je o mnoho drazsi a pro podniky vyhodnejsi servis. Jenze se vam nemusi vratit vas tablet, ale nejaka sunka. A za castku zaplacenou za servis si muzete poridit novy tablet. At ziji ceske sluzby.
Heh - Tady někomu hodně ležím v žaludku i po 10 letech :-D Zakládám si na tom, že jsem byl vždy korektní a pokud jsem na někoho byl "neústupný" tak pouze a jen z toho důvodu, že se zákazník dožadoval něčeho neoprávněně. Pak jsou opravdu na řadě paragrafy. Pátým pádem jsem se nikdy neoslovoval a o hulvátském chování už vůbec- tak si Alza ani nyní, ani před 10 lety nikdy k zákazníkům nechovala. No nic- schválně- Jakube, dodejte číslo reklamace a poperem se s tím ;-)
Difficult to study?
To handle your homework successfully you should contact our writing service. We provide different type of academic papers. https://bestcustompapers.com/annotated-bibliography-writing/
Já vám odpovím ze slušnosti, i když mi za to nestojíte (proto 5 let prodleva). Ne byl jste pouze trapný, komunikaci a reklamaci jste nechal cituji vašimi slovy "vyhnít" a oháněl jste se tím, že jste vystudoval SŠ snad elektrotechnika v Jihlavě a že proto znáte paragrafy (předpokládám tak dva dohromady) a hulvát jste stále. Podle toho co vím, tak už na reklamacích naštěstí nepracujete, jejich kvalita se po vašem odchodu zlepšila rapidně, protože vás nuceně přeposlali na jiné oddělení (snad technologie). Slušnost je oslovovat pátým pádem a ne prvním. Ne Jakubec, ale Jakubče, ne pane učitel, ale pane učiteli.. co dodat.
2.2.2012 sem reklamoval ntb na centrále v Praze. Technik mi pověděl, že reklamace bude trvat 2 ma. 3 týdny. Po 3 týdnu sem už byl nervozní. 29.2. se na internetu změnil status, že se zboží mám vyzvednout. když sem tm přijl asi po 15 min čekání mi technik řekl, že zboží mají někde na skladě a stav na internetu je chybný a prý to už řešili dřív. To mne dost naštvalo, protože nejsem z prahy. Na jejich centrálu sem jel skoro 40 min autem.
už je 5.3. a počítač stále nemám. Udělal sem tu chybu, že mám ntb koupený na IČO a když sem chtěl odstoupit od smlouvy, bránili se tím, že když je zboží na IČO nevztahuje se na něj obvyklá reklamační lhůta. Reklamační lhůta pro kupující na IČO je prý podle jejich smluvních podmínek 90 dnů. Smluvní podmínky jsem níkde nenašel stejně jako 90-ti denní reklamační lhůtu.
Nejspíš mám podle nich čekat 90 dní, abych dostal peníze zpět, protože nejsou schopní dovést ntb ze skladu.
Do alzy nepůjdu koupit už nikdy nic.
Aktuálně mám u nich v reklamaci notebook 64 dní. Pokud tam zavolám, tak se dozvím jen to, co sám vidím na internetu. Tedy, že je zboží u dodavatele. Žádná informace o časovém výhledu. Jako zákazník s IČO si připadám zcela bezbranný. Alza je už jen arogantní moloch, kterého nemá smysl podporovat. Přiznám se, že jsem této firmě fandil. Líbilo se mi, co dokázali vybudovat. Ale z původního sympatického konceptu už nic nezbylo – ceny jsou vyšší než jinde a přístup k zákazníkům je hrozný.
Objednaný nový tablet - přišel omakaný, folie z dispeleje již byla stržena a opět nalepena, škrábanec na displeji a nějaké vadné body. Zasláno zpět a objednán nový kus. Zdůrazňovala jsem, že chci opravdu fungl nový kus...přišel opět omakaný a folie byla již odlepena a znovu přilepena...co dodat...hrůza. Chybějící paměťovou kartu u kamery Sony taky zjišťovali měsíc...nakonec se to řešilo dobropisem. Komunikace ale byla hrozná. Vůbec tento obchod nedoporučuji.
Zakoupila jsem notebook Asus za téměř 50 000 Kč. V záruční době došlo 2x k poruše. Poprvé byla závada řádně odstraněna. Druhá oprava neodpovídala protokolu o opravě. Prostě ji servisní technik firmy SIL Servis Partner udělal jako zmetek. Proto jsem podala další reklamaci, kterou Alza.cz odmítá uznat. Dokonce tvrdí, že je moje chyba, že jsem si na místě neověřila, že notebook není v továrním nastavení. Možnost si zboží vyzkoušet ale neposkytují.
Celá causa se vleče již třetí měsíc. Moje zkušenost říká - důrazně varuji před výrobky ASUS a jako dlouholetý zákazník firmy Alza.cz jsem se rozhodla, že už tam nikdy nic nekoupím.
Léta jsem nakupoval v nejlevnějších obchodech podle Zboží.cz. Letos odebral několik položek u Alzy.cz Reklamace velký problém, nefungoval disk SSD za 5 tis., byl vyhodnocen jako mechanicky poškozený kvůli mikroskopické prasklince na pečeti, jednání příšerné. Pečeť nad šroubkem i spojnicema zboží je evideně neporušená. Vyhozený peníze, ztráta času. Alzu nikdy více, vracím se k levným dodavatelům, kde léta žádné problémy nebyly.
2.1.2012 zakoupen tablet ASUS Transformer
18.1 - reklamace docku (klávesnice) - odchlípnutý spodní plast + display - nerovnoměrné podsvícení
19.1 - Alza převzala balík
17.2 - telefonát do Alzy... Marián Mišovič mně sdělil, že balík ztratili a že mně po vypršení 30ti dnů vystaví dobropis... tzn po 19.2
22.2 - telefonát do Alzy, protože nic nedorazilo... opět Mišovič... podá prý dotaz na reklamační
22.2 - odpoledne přišel email od Jana Roztočila... Dobrý den,
Omlouvám se za opožděnou reakci. Jakmile dodáte dokovací stanici s klávesnicí, bude možno vystavit dobropis. ANO... MÁM POSLAT TEN DOCK, KTERÝ JSEM REKLAMOVAL
následovalo několik mých milých emailů.... po několikáté jsem žádal vrácení peněz... už nepřišel žádný email z ALZY
23.2 - email z Alzy.... prý je tablet opraven a 24.2 ho PPL doveze... už jsem raději nevolal....
24.2 - po 37-mi dnech jsem opět majitelem tabletu (klávesnice i tablet v pořádku.... asi výměna)
S Alzou už nechci mít nikdy nic společnýho
Dobrý den, přávě mi v Alze taky neuznali reklamaci. Hledala jsem cestuy jak se domoci svého práva. A našla jsem toto:
Pokud reklamace není vyřízena, včetně opravy do 30 dnů od jejího podání (nebylo -- li dohodnuto jinak), je reklamovaná vada posuzována za objektivně neodstranitelnou a kupujícímu vznikají nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou – § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
U mě jim to bohužel trvalo 29 dní
Se nepo*er, resil si to vsude na nete jako nejdokonajlejsi clovek na svete.
Vzdy se muze stat ,ze se balik ztrati, nikdo neni dokonaly.
Nehajim firmu alzu.cz, ale TY jsi debil.
Dnes jsem byl reklamovat notebook ktery jsem koupil pred rokem, najednou prestal dobijet.. Po prichodu do reklamacniho oddeleni my pan sdelil ze reklamaci na miste zamita s tim ze vnitrni konektor je poskozen.. Na muj dotaz zda je to vada materialu nejak nereagoval. Z meho pohledu proste ten konktor je treba posunout na puvodni misto cca od 2mm a opet bude nabijet. Nicmene tedy do protokolu napsal ze reklamace byla ZAMITNUTA, a ted POZOR, pristroj stejne poslou na posouzeni do servisu. Cely FIGL tkvy v tom ze tim vas jako zakaznika uklidni -> posilame to do servisu, ALE zaroven se vyvlekaji z povinosti vam reklamaci vyridit podle platnych reklamacnich predpisu Ceske Republiky. Jedine na co jsem se zmohl bylo pisemne vyjadreni pripojene k reklamacnimu protokolu, s tim ze nesouhlasim se zamitnutim reklamace a notebook jsem tam nechal a ted se budu modlit aby ho nekde neztratili a doufat ze to nebude trvat dva mesice, jak jsem z ruznych zdroju slysel.. Uvazuji o tom ze se obratim na Hospodarskou komoru CR.
Přečteno 86 361×
Přečteno 75 694×
Přečteno 62 264×
Přečteno 51 884×
Přečteno 51 286×