Hlavní navigace

Vlákno názorů ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Frame - Je až s podivem, kolik teď najdu na...

  • 18. 5. 2011 19:50

    Frame (neregistrovaný)

    Je až s podivem, kolik teď najdu na internetu varování před Alzou. Pozdě. Již v minulosti jsem měl nepříjemnou zkušenost, kdy jsem reklamoval ke konci záruky grafiku za 11.000kč. Vyřízení vždy trvalo celý měsíc a napřed jsem dostal nefunkční grafiku, podruhé znova a to jsem už ji pečlivě prozkoumal a zjistil, že je to ta moje (dle protokolu se ale mělo jednat vždy o výměnu za novou!) a napotřetí jsem dostal opět tu samou a opět uvedeno jako výměna za novou. Naštěstí jsem si při druhé "výměně" pořídil fotografie a věc zdokumentoval, stejně tak třetí a zaslal jsem Alze hanlivý dopis s důkazy. Dokonce přelepili výrobní štítky! (na kartě bylo vidět ještě lepidlo po neopatrně ztrženém předchozím - dle fotek přesně jak bylo minule). Alza mlčela, ale na jejcih eshopu jsem nalezl dobropis - zašel jsem tam a peníze mi převodem vyplatili. Nakonec jsem byl spokojen, ale je vidět, že o korektnosti zde nebyla žádná řeč. Snažili se maximálně natahovat a v podstatě mě opakovaně a úmyslně podvedli.

    Přesto jsem, já idiot, nedavno nakoupil po pár letech znovu. Co čert nechtěl, jeden ze dvou harddisků odešel. Najednou při kopírování dat zkolaboval a test povrchu odhalil vadné sektory. Jejich přemapování na chvíli pomohlo a doložilo původ problému. Šel jsem disk reklamovat a hle, technik obratně oznámil, že zamítá, neboť je poškozen. Opravdu jsem enchápal - a taková rychlost, a podezříval jsem pomalu technika, že poškození hbytě způsobil sám. Na SATA konektoru byl ulomený kousek plastu na rohu - taková ta vodicí lišta pro protikus konektoru. Chtěl mi nabulíkovat, že je to třeba tím, takže nic ... na to jsem mu odvětil, jestli si ze mě chce utahovat nebo co, že chybějící kousek vodicí lišty opravdu nemůže mít vliv na vadné sektory plotny! Odvětil, že bohužel reklamaci zamítá, když je zboží jakkoliv mechanicky poškozeno a harddisk se bere jako celistvý kus, takže poškozen a zamítnuto.
    Tomuto jednání říkám alibistická a nemorální neochota - takový obchodníci zaslouží pruhovaná trika, krumpáče a hybaj za plot!

    ALZAsoft již NIKDY více.

  • 4. 8. 2013 22:22

    Tumara (neregistrovaný)

    Ten konektor se asi sám nepoškodil, což značí, že ti disk upadl nárazem se poškodil konektor a plotna a pak je logické, že vykazuje chyby. V alze nakupuji 7 let a vše naprosto v pořádku a s reklamacemi nemám jediný problém.

  • 20. 10. 2007 17:03

    Mard (neregistrovaný)

    No já už u alzy nakupuji od době, kdy ještě sídlila v Dělnické ulici a jmenovala se Alzasoft. Reklamace je málo častá, obvykle jde o jeden kus cca ročně, což při cca 15-ti položkách měsíčně není žádný problém. Jen jednou jsem měl problém, dostal jsem již rozbalenou věc a dokonce poškrábanou. Udělal jsem dost rozruch a písemně se mi omluvila jedna ředitelka z Alzy, velmi slušně a okamžitě zařídila výměnu (což skutečně nastalo) a potrestání zodpovědného pracovníka (což jsem neověřoval). Pokládám Alzu za velmi seriózní shop a důkazem toho snad je i rapidně narůstající klientela. Myslím že Alza a CSC jsou jedny z velmi úspěšných obchodů v Praze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).