Hlavní navigace

Vlákno názorů ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od šárka - Dobrý den, pročítám si zde reakce na eshop...

  • 22. 2. 2011 21:22

    šárka (neregistrovaný) 213.235.168.---

    Dobrý den, pročítám si zde reakce na eshop Alza a mohu Vás ujistit, že kdybych si o obchodu zjistila něco dříve, určitě bych v tomto obchodu nic nekoupila. Bohužel jsem počítala s tím, že je to velký internetový obchod a budil ve mě důvěru seriózního obchodu. V červnu loňského roku jsem si koupila HHD - exeterní po necelém půl roce mi přestal fungovat - nejsem si vědoma příčiny, nekomunikoval s PC. Vůbec jsem nepředpokládala zamítnutí. Zaslala jsem ihned HDD k reklamaci, za 14 dní mi přišel výrobek nazpět, a s tím i vyjádření, že reklamace je zamítnuta.Důvod - porušená pečeť. Netušila jsem kde pečět měla být do HDD jsem se nepokusila dostat - ani nevím jak. Zavolala jsem do obchodu alza na reklamační oddělení a bylo mi řečeno, že oni výrobek neposuzovali a ať zavolám do firmy, která výše zmiňovaný HDD "opravovala". Zkoušela jsem volat nedovolala jsem se. Po tři dny jsem volala do Alzy a opověď jsem nedostala kde pečeť měla být. Až dnes se mi podařilo získat odpověď, pečeť se měla nacházet na vnější části výrobku. Já nic neodlepovala ani neodstraňovala. Bylo mi řečeno, že všechny tyto HDD na skladě pečeť mají. POdívala jsem se na fakturu a nikde žádná informace, že je na výrobku umístěna pečeť, která se nesmí odstranit pouze tato věta:Při poškození nebo zničení seriového čísla ze zboží bude reklamace zboží zamítnuta. Nevím kde se má sériové číslo nacházet, ana zadní straně HDD nějaké číslo je, ale je to sériové číslo - nemělo by to tam být napsáno??? Neměla bych ihned po otevření být upozorněna co si na výrobku mám zkontrolovat, že je vše v pořádku? Nechci nikomu křivdit, třeba opravdu tento výrobek obsahoval pečeť, ale já se domnívám, že pečeť tam opravdu nebyla už při prvotním doručení výrobku. Teď mám doma HDD, který mi po půl roce nefunguje a data, které jsem na HDD měla jsou nenavratně pryč.

  • 26. 6. 2012 12:00

    TgmMrrCZ (neregistrovaný) ---.127.broadband5.iol.cz

    Zdravim,
    minuly tyden jsem si koupil disk OCZ SSD 128Gb, po pripojeni ho bios nenasel, v jinem pc to same. Donesl jsem ho na pobocku kde mi k memu prekvapeni rekli ze u tohodle typu zbozi mam narok na bezplatnou vymenu, a ze zitra mi prijde sms ze se pro nej muzu stavit. Po tydnu sms nikde a po tel dotazu je to pry v reseni, zatim cekam ...