Když jsem tam byl naposledy na reklamaci, nutno podotnout že už to je skoro deset let, potkal jsem se tam s individuem kterému není rovno, se jménem Martin Jakubec.Tento exot, nejenže nezná pravdla slučného chování, ale zřejmě má i nedokončené základní vzdělání, protože oslovuje se pátým pádem a nikoli prvním, jak pravidelně činil. Bohužel v prosotru monitorovaném kamerou (patřící firmě), si pán vykládal paragrafy a vyhlášky z občasnkého zákoníku, vztahující se na reklamaci, velmi po svém. Tedy kromě hulvátského jednání si ještě vymýšlel paragrafy a jejich výklad, asi jako když byste si chtěli koupit "něco" od černocha na václaváku v postranní uličce večer potmě.
Tak koukám, asi záleží zrovna na personálu v alza, část lidí spokojená a část lidí nespokojená. Já byl do nedávna také spokojen, nechal jsem u nich už slušnej balík, když si u nich jednou jednikrát reklamuju jedinou věc - LCD, který se mi po*ere cca za 1,5 roku a nedokážou mi během 14 dnů odpovědět ani na jeden ze dvou emailů ani na internetu v diskuzi a online na webu vydím nějaký stav reklamace "vydáno"(reklamace je už ve vyřízených položkách) a já stále nebyl kontaktován o stavu reklamace na email(zítra to už bude měsíc co čumím na svůj nahrádní monitor, na pitomé CRT, dost velkej nezvyk), tak to se mi jako seriózní jednání zrovna nezdá. Jestli ho tu zejtra nebudu mít poštou, tak další své nákupy uskutečním leda v czechcomputeru...
Heh - Tady někomu hodně ležím v žaludku i po 10 letech :-D Zakládám si na tom, že jsem byl vždy korektní a pokud jsem na někoho byl "neústupný" tak pouze a jen z toho důvodu, že se zákazník dožadoval něčeho neoprávněně. Pak jsou opravdu na řadě paragrafy. Pátým pádem jsem se nikdy neoslovoval a o hulvátském chování už vůbec- tak si Alza ani nyní, ani před 10 lety nikdy k zákazníkům nechovala. No nic- schválně- Jakube, dodejte číslo reklamace a poperem se s tím ;-)
Já vám odpovím ze slušnosti, i když mi za to nestojíte (proto 5 let prodleva). Ne byl jste pouze trapný, komunikaci a reklamaci jste nechal cituji vašimi slovy "vyhnít" a oháněl jste se tím, že jste vystudoval SŠ snad elektrotechnika v Jihlavě a že proto znáte paragrafy (předpokládám tak dva dohromady) a hulvát jste stále. Podle toho co vím, tak už na reklamacích naštěstí nepracujete, jejich kvalita se po vašem odchodu zlepšila rapidně, protože vás nuceně přeposlali na jiné oddělení (snad technologie). Slušnost je oslovovat pátým pádem a ne prvním. Ne Jakubec, ale Jakubče, ne pane učitel, ale pane učiteli.. co dodat.
Přečteno 83 556×
Přečteno 74 543×
Přečteno 61 073×
Přečteno 50 257×
Přečteno 47 371×