Ja jsem ted reklamoval mys od Geniusu, ktere prestalo fungovat kolecko a mela problem s tlacitky (jeden klik = dvojklik apod.). Mam stejnou zkusenost jako [3] -cely proces trval asi 35 dni. Mys jsem dostal bez reci novou stejneho typu, ale za mych mladych let se tyhle veci vyrizovaly na pockani. Chapu, ze Alza je ted gigant a beznemu zakaznikovi s polozkou za dve stovky a s prakticky minimalnim obratem se nevyplati poskytovat nejake extra sluzby, kdyz maji mesic uzakoneny. Nadseny jsem ale nebyl. Ted me nejspis bude cekat reklamace APcka a uz ted cekam, ze budu mit nove nekdy na Vanoce. Do te doby zkratka wi-fi doma nebude :-(
2.2.2012 sem reklamoval ntb na centrále v Praze. Technik mi pověděl, že reklamace bude trvat 2 ma. 3 týdny. Po 3 týdnu sem už byl nervozní. 29.2. se na internetu změnil status, že se zboží mám vyzvednout. když sem tm přijl asi po 15 min čekání mi technik řekl, že zboží mají někde na skladě a stav na internetu je chybný a prý to už řešili dřív. To mne dost naštvalo, protože nejsem z prahy. Na jejich centrálu sem jel skoro 40 min autem.
už je 5.3. a počítač stále nemám. Udělal sem tu chybu, že mám ntb koupený na IČO a když sem chtěl odstoupit od smlouvy, bránili se tím, že když je zboží na IČO nevztahuje se na něj obvyklá reklamační lhůta. Reklamační lhůta pro kupující na IČO je prý podle jejich smluvních podmínek 90 dnů. Smluvní podmínky jsem níkde nenašel stejně jako 90-ti denní reklamační lhůtu.
Nejspíš mám podle nich čekat 90 dní, abych dostal peníze zpět, protože nejsou schopní dovést ntb ze skladu.
Do alzy nepůjdu koupit už nikdy nic.
Přečteno 83 556×
Přečteno 74 543×
Přečteno 61 073×
Přečteno 50 257×
Přečteno 47 371×