Hlavní navigace

koppel

Nesnáším velké firmy a dnes to odnese HP

Z mých předchozích příspěvků by moji věrní čtenáři (prázdná množina) mohli dedukovat, že není velká firma, ke které bych nepociťoval nějaké antipatie. Asi bych jim dal za pravdu. Pomalu začínám nabývat dojmu, že provozuschopná firma končí někde tak u velikosti 10 zaměstnanců. A nejhorší je, když firma začne šetřit na své práci.
4. 7. 2008 0:25 (aktualizováno) |

Jak jsem zase někoho poslal do háje

O tom, že PPC systémy jsou úžasný způsob jak utrácet snadno a rychle peníze jsem tady už psal. Přesto je mám z internetové reklamy nejraději. Vím proč. Tentokrát mi nevolal nikdo z Atlasu, ani z Centra (dnes je to stejně prašť jako uhoď), ale přímo ze Seznamu. Ti se nedají poslat do patřičných mezí tím, že jsou malí. Na ty je nutné býti sofistikovaný…
19. 6. 2008 22:07 (aktualizováno) |

AdWords netradičně

Občas mě překvapí na co všechno se dají AdWords použít. To když se mi v GMailu zobrazil následující inzerát: GNU/Linux admin Praha – www.neco.cz – chcete zajímavou práci s Linuxem? Pracujte u nás, nástupní plat 40kKč Právě díky GMailu a proklatě dobré schopnosti AdWords navázat se na klíčová slova z vašich emailů může být tento způsob inzerování docela efektivní. IMHO.
7. 5. 2008 12:54 (aktualizováno) |

Active24: maličkost, která potěší

Občas stačí k obveselení vystresováného člena IT crowdu malinko. Dneska to bylo technické řešení supportu na Active24. Je koncipováno jako javascriptový on-line chat. Už to je fajn, nesnáším call centra, kde musíte vyťukávat tónovkou údaje typu „Jste-li homosexuální, stiskněte čtyřku.“. Ta příjemnost, která překvapila je ale to, že vám záznam toho chatu přijde po ukončení na mail. Nice idea.
11. 4. 2008 22:42 (aktualizováno) |

Obětí SPAMu - netradičně

Že SPAM mi nepřinese nikdy nic dobrého je mi vcelku jasné. Co všechno špatné mi může přinést stále objevuji. První ránu od SPAMu z nečekaného směru jsem obdržel od poskytovatele emailových služeb u jednoho mého zákazníka. Ten v rámci obrany proti SPAMu tak utužil pravidla pro odchozí emaily přes něj procházející, že jsem po několika dnech nadávání zlomil zákazníka k spuštění samostatného emailového serveru přímo u něho – ať žije outsourcing…
9. 4. 2008 1:54 (aktualizováno) |

Google Analytics opět trendování schopné

Už je to déle, co jsem se děsil nad novým lookem Google Analytics, ten s sebou přnesl i vymizení některých funkcí, které mi přišli vcelku nepostradatelné. Jedním z nich byla i možnost si grafy přepnout na více časově agregované úseky – třeba s hodnotami po týdnech. Osobně totiž razím názor, že z denního pohledu nikdo nic nevykouká. Objevuje se vám tam periodická složka (víkedny) a pak samozřejmě náhodný rozkmit…
4. 4. 2008 14:37 (aktualizováno) |

Douška: HD filmy a specializovaný hardware

Jedna věc mne nedávno docela zarazila. Stáhl jsem si jeden díl Lostu v HD kvalitě 1080p. Chtěl jsem si udělat porovnání s 720p, který stahuji normálně. Došlo ke dvěma korekcím mých zažitých názorů (aktuálně je tedy najdete v kategotrii: přežité). Za prvé jsem se domníval, že rozlišení 1080p (1920×1080) pro mne nemá smysl, když nemám zobrazovač, který by ho využil (můj 19" LCD má 1280×1024 a projektor jen 1024×768)…
9. 3. 2008 14:16 (aktualizováno) |

iPhone SDK - prošlapanou cestičkou

O iPhone SDK se na českém internetu mluví až hodně, přestože si Patrick na Marigoldu stěžuje na opak. Je to třeba i poměřovat dopadem iPhone a SDK zvlášť na nás a ten je stále dosti diskutabilní. Velká část těchto zpráv ovšem kritizuje monopolní model, který připravil Apple pro distribuci aplikací přes iTunes. Přitom nejde o nic nového.
9. 3. 2008 13:11 | |

Centrum + Atlas > moje rozlišovací míra ?

Přiznám se bez mučení, že pokud Seznam používám velmi zřídka, tak jeho dva konkurenty už vůbec ne. Nikdy jsem nepochytil, co víc by mi měly přinést, i když okrajově vnímám, že v kvalitách některých služeb (mapy?, email?) proti své rudé konkurenci zase tak pozadu nejsou. Ale vystačím si s Googlem + některými pár dalšími službami odjinud. Teď jsem si všiml, že Centrum se nějak poAtlasilo, či snad naopak…
27. 2. 2008 21:34 (aktualizováno) | |

O2Off: jak jsem skončil s O2

Byl jsem spokojeným zákazníkem Eurotelu asi osm let. Kromě toho, že se s tímto operátorem dalo telefonovat, tak to byl i ten, který dokázal dělat nejvíce technických inovací, které mě oslovily (CDMA, UMTS apod.). Pak přišel den, kdy se malá změna v nastavení mých služeb přerodila do války mezi mnou a mým operátorem. Výsledek je můj odchod od O2…
22. 2. 2008 15:00 | |