Už je to déle, co jsem se děsil nad novým lookem Google Analytics, ten s sebou přnesl i vymizení některých funkcí, které mi přišli vcelku nepostradatelné. Jedním z nich byla i možnost si grafy přepnout na více časově agregované úseky – třeba s hodnotami po týdnech. Osobně totiž razím názor, že z denního pohledu nikdo nic nevykouká. Objevuje se vám tam periodická složka (víkedny) a pak samozřejmě náhodný rozkmit. Není v mých silách z pohledu na rozvlněný graf stabilizovaného projektu pochopit, jestli roste, stagnuje nebo jde pomalu ve psí.
Tak to pozitivní je, že možnost si ovlivnit granularitu grafu je opět s velkým haló (to se projevuje čeveným označením beta) zase zpět. Z mé strany jednoznačně: Hurá!
(Druhá nejlepší zpráva týdne po zjednodušení nesystému živnostenských listů).
no ony jdou rozdělit i podle vyhledavačů, problém trošku je, že se agregují dotazy s různými parametry a případně i s různých verzí vyhledavače (třeba google je tam standardně jen jeden) - takže kam by měl takový odkaz vést?!
Nicméně by to šlo vyřešit nějakým uživatelským skriptem
Taky mi vadi ze po kliknuti na klicove slovo se nezobrazi obsah vyhledavani ale co uz. Pouzivam GA + Navrcholu na webu o WordPressu http://www.cwordpress.cz a v kombinaci z techto dvou se toho uz da vycist pomerne hodne.
Přečteno 53 307×
Přečteno 53 226×
Přečteno 51 494×
Přečteno 50 932×
Přečteno 50 892×
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.