Hlavní navigace

koppel - Články označené nálepkou Reklama na Internetu

O2Off: jak jsem skončil s O2

Byl jsem spokojeným zákazníkem Eurotelu asi osm let. Kromě toho, že se s tímto operátorem dalo telefonovat, tak to byl i ten, který dokázal dělat nejvíce technických inovací, které mě oslovily (CDMA, UMTS apod.). Pak přišel den, kdy se malá změna v nastavení mých služeb přerodila do války mezi mnou a mým operátorem. Výsledek je můj odchod od O2…
22. 2. 2008 15:00 | |

CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle

Mám rád reklamní systémy založené na CPC (cost-per-click). Přijde mi, že to je něco svěžího, co internet vnesl do reklamního byznysu, který je jinak dost nebyznysoidní. Chci tím naznačit, že vazba náklady – výnosy je obvykle v reklamě dosti volná. Volnější než na co mám žaludek. Systémy založené na placení za akci umožňují tuto volnost redukovat…
21. 1. 2008 21:18 | |

Nové Google Analytics jsou šílené

Měl jsem rád Google Analytics. A to hodně. Těžko je nemít rád, když jim žádný podobný systém pro sledování webových statistik nesahá ani po kotníky a navíc jsou zadarmo. Být leadrem v určité oblasti a nedat možnost konkurenci ani soutěžit cenově je vražedná kombinace. Možná ale také sebevražedná. Google uvedl k Analytics nové vizuální rozhraní. Když jsem si četl oznámení, tak to vypadalo docela nevinně. Pár nových funkcí a restrukturalizace některých reportů…
13. 5. 2007 23:44 (aktualizováno) | |