Hlavní navigace

koppel - Témata označená nálepkou Reklama na Internetu

  • O2Off: jak jsem skončil s O2

    Byl jsem spokojeným zákazníkem Eurotelu asi osm let. Kromě toho, že se s tímto operátorem dalo telefonovat, tak to byl i ten, který dokázal dělat nejvíce technických inovací, které mě oslovily (CDMA, UMTS apod.). Pak přišel den, kdy se malá změna v nastavení mých služeb přerodila do války mezi mnou a mým operátorem. Výsledek je můj odchod od O2…
  • CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle

    Mám rád reklamní systémy založené na CPC (cost-per-click). Přijde mi, že to je něco svěžího, co internet vnesl do reklamního byznysu, který je jinak dost nebyznysoidní. Chci tím naznačit, že vazba náklady – výnosy je obvykle v reklamě dosti volná. Volnější než na co mám žaludek. Systémy založené na placení za akci umožňují tuto volnost redukovat…
  • Nové Google Analytics jsou šílené

    Měl jsem rád Google Analytics. A to hodně. Těžko je nemít rád, když jim žádný podobný systém pro sledování webových statistik nesahá ani po kotníky a navíc jsou zadarmo. Být leadrem v určité oblasti a nedat možnost konkurenci ani soutěžit cenově je vražedná kombinace. Možná ale také sebevražedná. Google uvedl k Analytics nové vizuální rozhraní. Když jsem si četl oznámení, tak to vypadalo docela nevinně. Pár nových funkcí a restrukturalizace některých reportů…
    13. 5. 2007 23:44 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).