Tento přiběh popisuje udalosti jež jsou realne stali se a týkají se žijících lidí. Také se týkají firmy UPC, jejichž podpora zákazníkům je TRAGICKÁ!
Asi před třemi měsíci se mi ozval hodně dobrý kamarád s tím, že mu nefunguje internet. (Měl přopojení od UPC, ke kterému přišel po té co nám z Karnevalu udělali právě ono UPC). Zkusil jsem po telefonu klasické rady a ukázalo se, že skutečně problém není u něj doma, ale někde jinde. Druhá den mi k tomu řekl, žemu nefunguje ani kabelová TV (taktéž od UPC) takže je jasné odkud vítr vane.
Řekli by jste pohoda.
Bohužel ne u UPC.
Kamarád se snažil na horkou linku UPC dovolat celý týden!! Zkoušel to neustále. Když náklady na telefon dosáhly hodnoty cca 350 Kč řekl si, že to nemá cenu.
Pro pochopení, není problé, se dovolat je problém s někým komunikovat, neustále poslouchat že jsem třetí v pořadí a to trvá už 20 minut je příšernost.
Napsal dopis (doporučený samozřejme). Je to až směšné, že v dnešní době člověk použije i takovouto komunikaci.
Kupodivu na dopis žádná reakce.
Po měsíci snah o komunikaci s UPC to kamarád vzdyl. Napsal jim že končí ať si trhnou nohou.
Stále nic.
Za další měsíc mu někdo z UPC zavolal jestli nechci rozšířenou nabídku TV programů od UPC. Myslím. že to jen podtrhuje targickou situaci tohoto poskytovatele.
Po dalším měsíci mu nějaká paní zavolala, že jako už může zrušit trvalý příkaz a že je smlouva ukončena.
Kamarád si pořídíl dražší řešení od O2 a momentálně je spokojen. Jenže on není sám.
Bylo to tuším v sobotu kdy mi volala známá. S tím, že jí nefunguje internet a ona potřebuje odeslat důležitou firemní poštu.
Inu sedl jsem a vyrazil jí na pomoc.
Problém byl jasný. Nefungující internet od UPC. Co dělat, začal jsem se snažit dovolat na technickou podporu UPC. Jjak se ukázalo (stejně jako v příbehu prvním) nebyl problém se dovolat, ale s někým se spojit. Opět klasika. 20 minut jsem se snažil dovolat nějakého technika nebo aspoň uklízečku. Výsledek 0.
Já.
Ano i já jsem se stal závyslím na horké lince UPC. Jednoho dne z rána jsem zjistil, že internet nefunguje. Inu zkouším volat.
20 Minut a nic. Všichni operátoři hovoří. Když se posunu někam dál, je to nejspíš proto, že to někdo předemnou položil.
Zkouším to asi za hodinu znovu. Na třetí pokus jsem se DOVOLAL!
Pravda už teď měto díky tarifikaci, kterou UPC používá (přece nebude nést náklady za převážně svoje chyby). jsem zaplatil přibližně 150 Kč!
Zjistilo se, že peníze z banky odešli na špatný účet (bohužel jsem to nehlidal takže jsem to zjistil až následně), co naplat poslal jsem platbu obratem pomocí karty (Zjistil jsem že nejde net cca v 8:00, dovolal jsem se asi v 13:00 zaplatil jsem ve 14:00 (musel jsem k tomu kamarádovi co ma O2). V ten den jsem se už nedovolal. Přestože jsem protelefonoval dalších asi 40 minut!
Druhý den jsem to zkoušel znova. Po 30 minutách jsem se dovolal! (Jak jsem to udělal prozradím na konci).
Moje nadšení schladlo po té co jsem se dozvěděl, že teda pokud chci tak mi to za dva dni zapnou! Popravdě docela mě to škokovalo, kdbych se nedovolal asi bych mohl čekat do soudného dne. A jak je patrno dovolat se je PROBLÉM.
Co dělat?
Zkusil jsem to další den. Tentokrát už za použití finty a dovolal jsem se prakticky hned. Konečně jsem narazil na někoho kdo mi pomohl s tím, že za hodinu bude vše fungovat.
Internet fungoval sice za hodiny 3, ale nakonec fungoval.
Pokud sečtu náklady, na telefon stálo mě to vyřizování dobře 600Kč! A to nepočítám čas, který jsem tím ztratil. Netvrdím, že chyba nebyl i u mě. Té jsem si plně vědom. Bohužel ovšem přístup UPC je v tomhle smšru tragický. Jejich podpora paltících zákazníků je hrozná. To říkám jak z hlediska lidského tak profesionálního (že jsem toho ohledně podobných linek vvymyslel naprojektoval a odřídil docela dost). Nejhorší je přístup kdy 20 minut čekáte protože si řekne jsem v pořadí, ale ono tohle pořadí trvá dalších 20 minut.
UPC má u technické podpory výběr kdy se ptá jestli jste již ohledně tohoto problému volali. Pokud dáte, že ano. Skončili jste.
Nikdo Vám to nezvedne ani za 30 minut. Což je podle mě na horkou linku čas dosolva nehorázný.
Je dobré vybrat tu možnost, prvního volání. Pak se vaše šance na dovolání se enormně zvyšuje!
PS: Pokud by měla firma UPC zájem za patřičný honorář jsem ochoten zpracovat analýzu jejich provozu a zkusit navrhnout řešení. Ovšem nepočítám, že zájem má. Přecijen je důležitější aby lidi zaplatili a ne aby rušili techniky při svačině.
Příkládám jedno krásné vyčkávání má to cca 30 minut:
"...začal jsem se snažit dovolat na technickou podporu..." čeština není ani moje silná stránka, ale tohle je opravdu trochu moc. :)
v článku je i několik chyb, které se dají opravit spellcheckerem (viz. výtr vane). pokud nemáte na word (upc nemá zájem o analýzu), tak stačí použít PSPad. ten je free :)
jinak díky za info.
tohle mne oprabvdu rozesmalo...
citace: Zjistilo se, že peníze z banky odešli na špatný účet (bohužel jsem to nehlidal takže jsem to zjistil až následně)
poslal jste penize jinam a je to chyba UPC :-D
to je jako kdyz si misto bagety koupi clovek ryzi v pytliku, ale muzou za to silnicari...
tomuhle se rika lol...
ted mne napada - nemuzu sehnat jednu deskovou hru, nemuze za to O2, kdyz od nich nemam pevnou linku? :-D
No jsem rad ze s UPS/Karneval nemam problemi jen ja. Na UPS jsem se docela tesil, protoze na Karnevalu technicka podpora prakticky neexistovala, bohuzel tento stav setrval. Na zmenu tarifu Karnval -> UPS jsem cekal 2 mesice, s tim ze jsem jim prvne telefonoval, pak psal mail a nakonec jsem navstivil jejich kameny obchod -> nic nepomohlo. Nakonec se chytnul druhy mail, na ktery se mne za mesic a pul ozvala operatorka. Bohuzel kde neni konkurence nejsou sluzby (O2 neni konkurence, to jsou klauni)
No, co se týče UPC, neřekla bych, že tam ty lidi pařej hry. Vinu rozhodně nenesou. Vinu má jedině blbá organizace celého UPC. Asi před půl rokem jsem přešla z O2 komplet na UPC. Po mizerné instalaci nějakého poloamatérského fušéra od UPC nám vypadával telefon, televize i internet. Když jsme volali na zákaznickou linku, tak se mi dokonce jednou stalo, že jsem se dovolala, někdo to po třiceti minutách zvedl a zavěsil, aniž by se ozval. Rady jejich techniků na telefonu byly také nahouby, narozdíl od školených pracovníků O2. Kdo by se divil, že na takovém místě, kde Vám zákazníci jistě stále jen nadávají, žádný dobrý pracovník nevydrží. A tak jsem to po dvou měsících vzdala a vrátila se zase k O2. Nejsou bezchybní, přesto bych už neměnila, zvláště kvůli komunikaci.
to Noat:
Jak je napsano tak jsem rikal ze nevinim UPC za svuj omyl a mou chybu. Pouze poukazuji na fakt, ze od takovehle firmy bych cekal jinej pristup.
Pomahal jsem vytvaret Horkou linku pro jinou firmu mnohem mensi nez je UPC s mensim obratem a vsechno a presto ze se tam telefon netrhnul nic takoveho nenastalo.
Uz jen to ze clovek plati pul hodiny za nic a kdyz se rozhodne neplatit tak se nedovola. To je proste tragedie.
UPC je možná troujnásobná tragedyje, ale autor článku je običejná špína.
pravopys, naprostá tragedyje
kdibis skoušel volat celí den, napřýklad y večer (dejme tomu 21. hodina), použyl hlavu, na www.upclive.cz je k dyspozycy lynka na technyckou podporu
od tebe bych sy nenechal ani zavázal tkaničky od bot, natož ANALýzu provozu, ty experte
Andrea: na vine ale neni organizace, spis rychly rust... nakoupili co se dalo v ruzne pochybne kvalite a ted horkotezko konsoliduji. Ono vyladit VF site neni zadna jednoducha zalezitost. Taky je to videt na tom, ze nektere casti jsou prakticky bez problemu a na jinych si lidi neustale stezuji na vypadky.
No, nabidka na analyzu provozu od autora clanku je hodne humorna, pan Barton se na ni urcite jen trepe ;-))))
webdev: kdybys přemejšlel, tak bys pochopil, že to bylo schválně, ale to od člověka, kterej neumí odeslat platbu na správnej účet asi chtít nemůžu, že?
nevim jakej máš smysl pro humor, ale v hlavě máš leda tak namr*dáno, nemůžu přenést přes srdce, že člověk, kterýmu shoda podměnu s přísudkem a opravu překlepů viděl možná tak z TGV, píše na blog
každopádně souhlasim s mizernou dostupností zákaznický linky, o tom žádná, druhá věc je, že by určitě bylo správný ji mít gratis, dejme tomu technickej support placenej..
Myslím, že je patrné, že jste nikdy nepracoval v prostředí tel. operátorů. Uvědomte si, že stejně jako vy se tam snaží dovolat dalších třeba 200 lidí (zvláště je-li nějaký výpadek..a vy nejste na jednom kabelu nikdy sám, pokud se aspoň trochu v internetu vyznáte).A opomenul jste zde napsat, jak dlouho jste po té s operátorem hovořil..divil by jste se jak dlouho trvá vyřídit jeden problém..Nehledě na to, že někteří naši spoluobčané, kteří také využívají služeb firem a poskytovatelů jakýchkoli produktů a posléze při problémech i technické či jiné podpory zákazníků u nich, jsou vyššího věku, nižší inteligence nebo jiného pracovního či zájmového zaměření... z čehoš vyplývá, že nerozumí dostatečně tomu co vše služba obsahuje, natož jak funguje..a myslím, že operátoři jakékoli podpory zákazníků, nemají lehký ůkol, vysvětlit jim to.. Co se týče vaší připomínky ke "svačení" operátorů..samozřejmě, že nemohou býti na lince stále všichni..ač se to nezdá i operátor je jen člověk a potřebuje si dojít i na záchod či se napít..Tímto se nezastávám UPC, sama jsem u nich internet měla, ale byla jsem celkem spokojena, jelikož jsem s nimi komunikovala pomocí e-mailu, což je také možnost, která vás očividně nenapadla..musi vám odpovědět asi do 24hodin a vyřídí to s vámi stejně jako po telefonu, jelikož v systému vše zkontrolují, jako by jste volala a napíší vám, kde je problém a jak ho vyřešit, pokud je na vaší straně. Taky nemusíte mít strach..u O2 je to to samé v bledě modrém, jen váš kamarád měl to štěstí, že se mu to vyhlo a ty hry..ty pařej právě v O2.. :-) Závěrem bych jen chtěla ještě napsat, že opravdu operátoři nejsou viníci...kdo nikdy neseděl se sluchátky u PC na callcentru, neví..jde o nervy..zkuste si představit, jak na vás celý den někdo křičí, kolikrát jsou zákazníci i dost vulgární a vy nemůžete nic..asertivita hadr..nemluvě o ton nekonečném opakování a polopatickém vysvětlování natvrdlým lidem.. myslete na to, že jsou tam aby vám pomohli (ale od problému s poskytovanou službou, ne od vašich osobních a vzteku). Jo..a já ani pro UPC, ani pro O2 nepracuji, ale znám..No a pravopis po sobě radši kontrolovat nebudu, ať máte čím se bavit a na co odpovídat :-)
Nezávidím operátorům. Ale prostě je evidentní, že někdo vejš udělal chybu - je jich asi málo. Nebo dal nízko cenu produktu a nemůže jich být víc. Nebo něco jiného. Ale podařilo se vytvořit o UPC takové mínění, že k nim radši nepřejdu.
P.S. Mám zkušenosti s dalšími 4 operátory (firma má mnoho poboček) a všude dobrý.
to jaivanka:
Naopak nejen, ze pracoval (a sakra si to uzil).
Ale i jsem navrhoval struktury horke linky, system pozadavku, vedeni techto pozadavku. A hromadu veci okolo.
Jeden problem trva pri slusne urovni operatora v prumeru cca 3 minuty (to je proste fakt).
Docetl jsem k mailum a dal necetl. Proc nekdo necte? Kamosovi nereagovali ani na dopis!!! Doporuceny!
Ja jsem mail nezkusil z duvodu prosteho. Kdyz vam nefunguje internet muzete maily posilat treba z okna.
Je pro zmenu tezke pochopit toto?
Já bych se pozastavil nad něčím jiném. Proč má člověk platit za to, že ohlašuje "poruchu" své služby. Pokud by byla doba čekání na vyřízení minimální do 5 minut, tak to většina přejde. Nejsem si zcela jist, ale měla by být možnost požadovat zpět Vaše náklady s hovorem spojené, protože chyba je na straně provozovatele infolinky.
Bohužel je tu smlouva, která je pro koncového uživatele velmi nevýhodná. Vše pod pokutou 10 000 Kč, minimální účtované období, téměř nemožnost jakékoliv náhrady či povinnosti poskytovatele. Mno a pro "neplatiče" povinnost hradit nadále poplatky za další měsíce aniž by Vám poskytly danou službu. Pak tedy i odstavec o možnosti "zabavení" peněz kvůli libovolnému prohřešku. Nejvíce mě zaujalo omezení na HW, což nechápu a zdá se mi to diskriminující, protože se zde hovoří pouze o platformě PC.
Je pravda, že jsem proti UPC zaujat, ale až po podrobném přečtení všech smluv a podmínek.
Pokud pracoval..tak asi někde na aktivní lince, kde poprosíte o 2 minutky, přečtete skript a poděkujete za čas...chtěla bych vás vidět, jak 80ti letému dědečkovi, který ani neví, co kromě televizního programu na internetu najde a děti mu řekli ať zavolá, když mu to nefunguje, vysvětlíte za 3 minuty, co s tim je a jak to opravit..to jste fakt dobrý..asi vystudovaný psycholog, pedagog a Ing. informační technologie v jednom..Gratuluji
Lada: mozna ze se ta odpoved zda komicka, ale v tomhle to zrovna chapu. Nekterym lidem je skutecne treba vysvetlit ze musi zkontrolovat konektory, zkusit zarizeni restartovat apod. Zazil uz jsem dost pripadu kdy se zakaznik vztekal ze mu to nejde a ze musi nekdo hned prijit a prislo se na miste na povoleny konektor, poskozeny kabel, trafo vypadle ze zasuvky apod :)
Já tedy nejsem na UPC připojený, ale na mail poslaný do UPC mi odpovídají už zhruba 4 měsíce a stále se jim nedaří odpovědět, chudáčkům malinkejm. A pokus 2x se tam dovolat mě stál hodně moc peněz za telefonní účet, celkem jsem rád, že nejsem jejich zákazníkem. Myslím, že v případě internetového připojení bych UPC absolutně nevolil, a to jsem nikdy UPC připojení neměl. Široce bych se jim vyhnul obloukem.
K tomu prvnimu kamaradovi. Myslim, ze ma pravo pozadovat jednak uhradu tech 350 korun a jednak vraceni penez za tu dobu co net nefungoval.
Co si UPC napise do smlouvy je jedna vec, ale zakony jsou te smlouve nadrazene a verim ze pripadny soud by vyhral.
Samozrejme nema garantovanou sluzbu, takze nemuze pozadovat 100% funkcnost (ani 99%). Ale pokud to proste mesic nejede, tak ma narok na vraceni penez.
UPC jsou komici. V Karlíně se pořád dokola opakují výpadky způsobené "nízkou úrovní signálu". Když díky tomu poslední víkend běžel internet dohromady asi pár hodin a od pondělí se opakují krátkodobé výpadky, tak už jsem jim vytočený poslal že chci reklamovat kvalitu služby.
Odpověď byla takhle:
"Váš kabelový modem opravdu vykazuje určitou ztrátovost.
Překontrolujte bílý koaxiální kabel v rámci Vašeho bytu vedoucí do kabelového modemu, je potřeba aby byl dotažen a neměl volný kontakt.
Pakliže by se stav nezlepšil. Je třeba aby jste nás telefonicky kontaktovala o naplánování servisu s naším technikem."
Že si technik ani nepřečtl komu odpovídá a používá ženský rod bych ještě přežil, že se to snaží zamaskovat za nedotažený kabel je už moc. Navíc potom co mi několikrát potvrdili, že problém je u nich.
No o UPC mi ani nemluvte.
1. Na zákaznickou linku se dokáže dovolat tak maximálně Houdini.
2. Na internet si nemůžu stěžovat
3. Vnutili mi digitální televizi, že prej budu mít kvalitnější příjem a k tomu balíček HBO.
Jejich set-top-box je naprostý odpad .. seká se každou hodinu, pokud chcete projet programového průvodce, musíte mít hodně silné nervy.
A nejvíc mě dopálilo HBO .. je nekoukatelné, všechny 3 programy, obraz je stále rozkostičkovaný a nejasný ... bodejď by ne, když úroveň signálu není ani 20%.
Na UPC by už měli udělat pořádnej průvan ve vedení a dosadit tam někoho, kdo tam udělá pořádek.
* webdev
pracoval? hmm, expert a ultra profík, klobouk dolůůů vážený
3 minuty? OK - v ideálnim případě, na tech supportu ty hovory trvaj klidně 20 minut, naprosto souhlasim s jaivankou, evidentně na to má trošku lidštější pohled
v některejch případech může bejt operátor Bůh, může mít několik let zkušeností, bezvadný komunikační schopnosti, ale pokud je na druhym konci nezkušenej člověk, kterej se v problematice nepohybuje, starší člověk, někdo kdo neposlouchá co mu operátor řiká anebo "odborník"pro něhož je problém nastavit POP3 server, tak je to potom těžký
může se stát, že operátor bude odborník, klient řekněme pokročilej user, ale i tak může bejt závada natolik složitá, že si vyžádá delší časovej úsek
nezastávám se bezmyšlenkovitě UPC, neřikám, že je tam všechno nastavený ideálně, ovšem je to kolos a všechno se vyvíjí, pokud by všechno šlapalo ideálně, byl by to zázrak (a nuda :)))
pokud máš tolik kamarádů, neni přece problém dojít k němu a vyplnit jednoduchej form a odeslat info o závadě, případně zavolat a během 3 mínut mu nadiktovat co má poslat...
net kavárna taky neni tak divnej jev, i v menších městech
no, jéžiš marjááá, nereagovali na doporučenej dopis... podívejte se všichni, to je katastrófa
* iVir
správně, pročet ste si všeobecný podmínky, tzn pokud je někdo podepsal, má povinnost poruchu ohlásit, co je na tom divnýho, neumim si představit, že by ve firmě rozsahu UPC byl někdo, kdo bude 24 hodin monitorovat, zdali někomu nepřestal fungovat net / telefon / digi tv / analog tv a na dálku by poznal že je chyba na straně UPC, tim spíš, že stačí aby byl modem vypnutej a už se to může jevit jako závada, na dálku nepoznatelná zdali se jedná o chybu UPC nebo zákazníka
s poznámkou, že pokud je chyba na straně provozovatele, měl by platit náklady na ohlášení závady souhlasim, na druhou stranu, mam pocit že neni zas takovej problém zajít do internet kavárny a poslat emila s oznámenim poruchy a žádostí o tel. kontakt
pokud se vám nezdá smlouva, tak co zbejvá - nepodepsat, neni nic jednoduššího ;-)
co se omezení v HW týče, tak se přiznám, že nechápu co máte přesně na mysli... (MAC adresy?)
pouze o platformě PC? a co třeba tady? http://www.upc.cz/klientsky_servis?cid=20&aid=57
* Láďa
divil by ses kolik závad je tak primitivních, že neni dotaženej kabel...takže bych neřek, že jde o maskování, ale mě se už několikrát stalo, že mi někdo z kamarádů zavolal, že mu nejde net, když sem se zeptal na kontrolu kabelů, divil se, že to může bejt i tim...ale to je zbytečný tu popisovat, každej má přece tu svojí pravdu, navíc je pravda, že si technik usnadnil práci, resp urychlil a nepřečet si minulou komunikaci
pokud máš mizernej signál netu, máš si nechat poslat technika, kterej to dořeší, nechápu na co čekáš
tys nikdy neudělal překlep? ;-) (nebo - čirou náhodou, neni smlouva na osobu něžnýho pohlaví...?? ;)
Na stránkách UPC nenajdeš ani tel. kontakt a ani e-mail. Jediné co můžeš je vyplnit ten jejich stupidní formulář, na který mi ani po třech týdnech neodpověděli. Odvolávaj se tam třeba i na smluvní podmínky, ale ty jsem nikde nenašel. Jsou tedy snad tajné????? Ono vůbec celé UPC je tajné.
* Jakub
3. Vnutili mi digitální televizi, že prej budu mít kvalitnější příjem a k tomu balíček HBO.
Jejich set-top-box je naprostý odpad .. seká se každou hodinu, pokud chcete projet programového průvodce, musíte mít hodně silné nervy.
pokud si do toho nechtěl jít, neměl ses nechat ukecat, tvuj boj
spíš si byl ale zvědavej, co? :-)
v tomhle případě bych to viděl na výměnu setu, což neni takovej problem
to samý, co se týče signálu, pokud máš 20%, kontaktni UPC, pošlou ti technika
webovej form najdeš tady
pokud ses s tim neozval, nemůžeš se divit -> nebo snad čekáš, že ti bude někdo volat a ptát se jestli náhodou nemáš špatnej obraz?
tohle neni o vedení, ale o tom, že těch klientů je moc a call centra upc to nezvládaj, to je holt realita, ale pokud mam dobrý info, tak na rozšíření se pracuje -> samozřejmě to trvá i nějakou dobu, než novej člověk může nastoupit do provozu -> např školení trvá cca 3 tejdny až měsíc...
[26] Zkus si to přečíst ještě jednou ;-) Závada byla na jejich straně a v UPC to ví. Byla to závada v celém Karlíně, což v UPC taky ví, takže co by dělal technik u mě? Navíc UPC mizernej signál netu v Karlíně řeší už asi rok.
A jestli mě mají za osobu něžného pohlaví mi je ukradené, pokud to pomůže, tak budu se klidně podepisovat jako Lindsay Lohan :-)
Btw. hodně štěstí v boji za UPC :-) Neříkám že je to špatná firma, ale prostě mají svoje úlety, které tu předtím nebyly. Chyba vedení to samozřejmě je, profesionální je problémům předcházet a ne čekat až tu budou a potom je řešit. Navíc stížnosti na infolinku se objevují dost dlouho na to, aby stačili vyškolit celou armádu operátorů, takže že by zrovna tohle někdo řešil se asi říct nedá.
to nesmysl:
Mluvil jsem o prumeru. Na druhe strane telefonu nebyl zadny IT profik, ale bezny uzivatel nekdy az hodne podprumerny.
3 lidi dokazali obslouzit za 9 hodin vic jak 180 hovoru (a to mezitim stihli i obed a svacu ;-). Problem totiz neni v tom, ze neco dlouho trva. Problem je v planovani. Proc napriklad UPC nepracuje obracene? Proc proste zaznamnik nebo nekolik lidi nenabira pozadavky. S tim ze se technik ozve za nejakou dobu (lze pokud se pouziva kvalitni system urcit tuto dobu temer na minutu presne). Technikum se potom hovory prideluji tak aby se neflakali a zaroven aby zvladali zhruba stejnou zatez. Na takove HL zvladne mnohem mene lidi mnohem vice prace.
JO a profik... co ti o tom budu vypravet snad jen to ze v CR jsou systemy, ktere jsem drahnou dobu umel jako jediny v republice ;-)..
to jaivanka:
Viz nahore. A to je jen priklad. UPC pouziva bohuzel tu nejhorsi variantu jakou muze. placene cislo (a ze stoji dost penez), navic cloveka nuti cekat ve fronte a nakonec ho ani za 30 minut neodbavi).
Bud ma UPC jen jednoho technika na HL (coz bych teda od takove firmy necekal, nebo a to je jeste horsi si z nas proste dela prdel).
Doporucuju si pustit tu nahravku. Pak pochopis co je shnileho.
Já plně souhlasim s tim, že placená linka je to nejhorší na co přišli, ale je pravda, že pokud voláš z telefonu od UPC, tak je hovor zdarma..což je vlastně logické..když budeš volat na T-mobile infolinku z telefonu s O2 operátorem, také si to zaplatíš a stejně naopak..pouze si to uvědomit, že UPC naní jen internet, ale i telefony. A můžeš mi taky prosim tě vysvětlit, jak můžeš tvrdit, že PříchozÍ hovor(neboli hovor na pasivní lince) vyřídíš za 3 minuty? a co takové věci jako následné zadávání hovoru do systému, popřípadě dojednávání technika... Můžu se zeptat, jakou konkrétní práci dělali ti tvý fofroperátoři? Protože mi přijde nanejvíš nepravděpodobné, že by za celých 9 hodin, neměli ani jednoho agresivního či jednoduššího člověka..
No já mám taky dobrý zážitek s tel. podporou, ale jde o O2.
Ve firmě nám nefungovala jedna pevná linka a tak jsem se jal komunikace s O2 volal jsem na 800123456 kde jsem jsem zjistil že můžu volat na speciální číslo 800203203 že tady oni nic neví, ale že budu přepojen aby jsem memusel volat znovu. Tak jsem se dovolal znovu jsem vysvětlil problém jaký mám s onou pevnou linkou, řekl jsem slečně ICO na které je linka vedená a ona že tam nic nevidí že mě přepojí na technika... tak jsem znovu vysvětloval co mám za problém... No trvalo to opravdu dlouho... Volal jsem celkem 3 hodiny a 14 minut mluvil jsem se 7 lidma a až ten 7. byl schopen se dopátrat že linka byla zrušena na písemnou žádost zákazníka. Vím že to byla trochu chyba v naší interní komunikaci kdy šéf zaslal žádost o zrušení linky a nikomu to nezdělil, ale proč sakra trvá tři hodiny a musím mluvit se 7 lidma než se něco takového dozvím???
S chutí jsem si přečetla komentáře. Ta čeština! Ta je na tom snad nejzábavnější.
Ńaprosto primitivní gramatické chyby. Ale to asi není to nejdůležitější. Je fakt, že telefon na UPC nelze najít. Tak už jste ho někdo zjistil? Co myslíte vy , co už máte nějaké zkušenosti s telefonem UPC, mám si ho pořídit?
Díky.
Již v dubnu jsem podala výpověď UPC.Na to mě volal pracovník,že se ozve mechanik během června ,kdy bude končit výpověď, aby si mohl vyzvednout modem.Zítra je 23.6.2008
nikdo se mě doposud neozval.Na emaily neodpovídají,telefony nezvedají.
V momentě kdybych chtěla zřídit od UPC nějakou službu tak to zvednou i o půlnoci.Prostě byznys je byznys.S takovými službami nejsem vůbec spokojená.
Pokud mě nekontaktují do 30.6.2008 dám to do Novy.
to jaivanka:
Je to proste.
HL ma rekneme 10 lidi.
1 vedouci se stara o to aby fronta moc nestala.
1-2 lidi zpracovavaji zaznamnikove hlasky.
Nastvany clovek zanecha zpravu. Obsluha zpracuje. Technik vola zakaznika. Ten mezitim vychladnul aspon z casti a protoze technik predem vi co bude resit pripravi si reseni. Lze doplnit o neco jako DB znalosti. Diky tomu jsou na kazdou vec vhodne postupy. Zakaznik se nezdruzuje, na HL nejsou prostoje. Vedouci kontroluje jestli je vse OK a samozrejme se muze ve spicce take zapojit.
Samozrejme je to aplikovatelne temer na jakoukoliv skupinu. Podotykam, ze tohle vsechno lze optimalizovat. Funguje to. Ten prvni clovek co tridi nemusi mit nejakou extra kvalifikaci, muze to delat brigadnik. On jen prebere info od systemu.
Se mi líbí, jak se tady někteří zastávají UPC. Stačí si vygooglovat sousloví "UPC linka" a hned je jasné, že problémy se zákaznickou linkou má mnoho lidí.
Odpověď, že za problémy, kvůli kterým klienti volají, sí v některých případech mohou klienti sami, je naprosto irelevantní. UPC má mít takové kapacity nebo podniknout taková opatření (proškolení klientů), aby k přehlcení nedocházelo.
Když už tady jsou používány příměry, tak to je stejné jakoby nemocnice mohla pojmout na pohotovost 50 lidí, ale nechala by si tam vozit 1000 lidí. Pokud by se, nedej bože, někdo rozčiloval, že umírá a požadoval okamžité ošetření, tak by mu vedení sdělilo, že si za svá zranění může sám, tak ať raději drží hubu. WTF?
A to ani nezmiňuji, že se číslo na zákaznickou podporu UPC nedá na stránkách dohledat.
UPC je takova zvlastni firma, dlouho vse funguje ok. Kdyz neco fungovat prestane, je to opravdu veliky problem, ze musi neco resit. Dovolat se tam neda, jedine psat pres kontaktni formular. Moje "zavady": 1) po resetu modemu po 30 vterinach rychlost pripojeni postupne klesne na nulu. Tri kontakty (vysvetlovani operatora, ze si mam neco vyklikat ve Windows - jak, kdyz zadne Windows nemam), pak prijel technik s novym modemem a rekl mi, ze v lokalite je zapojena nova technologie a ze stary modem s ni neni kompatibilni - to nevedelo UPC predem?. 2) UPC mela na zacatku podminku, ze k Internetu si clovek musi objednat TV (jeden balicek, jedna smlouva), jenze pak TV najednou prestala fungovat a bylo mi sdeleno, ze na TV prece nemam smlouvu. Tak jsem si musel za TV priplatit, puvodni cena zustala. 3) Pri zmene programove nabidky technik neprekontroloval filtry (jeden filtr byl vykuchany, coz bylo na prvni pohled videt) a diky tomu mi nejen nesel Internet, ale vsechny programy zrnily.
UPC je prostě kapitola sama o sobě. Zkuste si na webu www.upc.cz najít telefonní kontakt? Nic nenajdete. Jediné, všude vás to odkáže na formulář.
Fajn, vyplníte formulář (proboha to ještě někde funguje jako podpora "jen" formulář?), odešlete. A čekáte. Další den vám přijde odpověď kde vám sdělí, že bohužel nejsou schopni odpovědět protože jste nevyplnil adresu (tak ta pochopitelně ve formuláři je). A prosím neodpovídejte na tento mail, vyplňte znovu formulář.
Fajn, vyplníte podruhé formulář, ježto tvoj podezřívavý radši všechna pole formuláře ještě zkopírujete do textového a odešlete. A čekáte. Další den vám přijde odpověď že jste úplně tupý a neposíláte adresu. Oni přece potřebují to druhé číslo ulice, ne to co posíláte. A prosím neodpovídejte na tento mail, vyplňte znovu formulář.
Novodobý trend "péče o zákazníky", je na čase si zvyknout. Takovouhle podporu bych čekal u nějakejch studentů (namátkově se mi vybavuje jisté ovoce) ale jak čtu reakce na podporu UPC + přidám vlastní zkušenost tak mi přijde že na tohle snad nemaj ani ti studenti.
Přesně tak , jediný způsob jak se na UPC dovolat je možnost volby že chci nové služby a hle jsem spojen hned :))))
Dále si vyžádat jméno operátora s kým mluvím ( na to máte právo aby vám sdělil své jméno ), s tím že chcete aby se zaležitost řešila a nedat na jeho chabé výmluvy že jste se dovolal nesprávně , a pokud není schopen on osobně problém řešit několikrát zopakovat že pokud nepředá problém k řešení dál tak si budete stěžovat s poukazem na jednání konkrétního operátora.
Ano je to nefér vůči té dievčici co chudák na centru pracuje ale jediný možný způsob.
"WEB Formulář" je nepoužitelný, samo UPC mi už ztratilo formulář ....
tj jejich oddělení přiznalo že něco přes formulář dostali ale neví kam to zmizlo , u dalšího tvrdili že nikdy nic nedostali ATD .
Jako technik externě spravující sítě či samostané PC u cca 50ti klientů, kteří jsou připojeni snad přes všechny možné způsoby a poskytovatele internetu a po vlastní 5ti leté zkušennosti s připojením přes UPC musím jako málokdo tady konstatovat - s vyjímkou draze placených synchronních připojení - UPC je absolutně nejspolehlivější. Sám se měl za 5 let cca 4 výpadky, které by byly delší než 1 den, a těch které trvaly kratší dobu bylo také velice málo. Chápu, že jsou lokality, kde, zvlᚡt v poslední době, jsou problémy, ale globálně a dlouhodobě vzato UPC prostě funguje. Problém s dovoláním se je věc pravdivá a nepříjemná, v tom UPC není rozhodně samo, ale neomlouvám to. Zádná agregace, žádné datové limity (s vyjímkou nejlevnějšího tarifu), možnost nezávisle navýšit rychlost uploadu - kdo Vám tohle za rozumné peníze nabídne... ? (Nemluvím o UPC televizi, či telefonech - s tím zkušennosti nemám.)
Nemožnost navázat spojení s UPC trvá (ne-li se zhoršila) i po 3 letech.
Kromě popsané nemožnosti dosáhnout telefonního spojení, které jsem zcela obdobně a nákladně absolvoval v těchto dnech, jsem neobdržel žádnou reakci ani na opakovaný e-mail.
Navíc jsem navštívil obchodní místo UPC v paláci Flora, kde z poněkud arogantních odpovědí prodejce jsem se dozvěděl, že tam je jen k uzavírání nových smluv, žádné jiné informace nepodává ani nezná, s někým věci znalým se nemůže spojit a ani mně nemůže sdělit telefon, nebo adresu, kde bych potřebné informace dostal.
Přitom jsem ho informoval, že kontakt potřebuji v zájmu UPC, které provděpodobně má v námi koupeném domě nějaká zařízení k nimž nemá s námi žádné oprávnění a které v rámci rekonstrukcí může být narušeno.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 678×
Přečteno 18 853×
Přečteno 17 754×
Přečteno 16 747×
Přečteno 13 479×