Čekal jsem v prodejně O2 než mi vyřídí něco, co jim trvalo déle než bych vůbec tušil, že to může trvat. Takže jsem velmi neslušně odposlechl co se řeší u vedlejší přepážky. Byla tam poměrně slušně oblečená mladá žena, která reklamovala nějaké chybně napočítané SMS na svém účtě. Na závěr svého projevu pracovníka za pultem ještě informovala o tom, že je na mateřské a sociální podpoře. Proaktivně jí nabídl sociální slevu, kterou zavedla předminulá (aktuálně) vláda. A optal se jí, kterýže tarif používá, aby jí mohl ihned spočítat kolik uspoří. Odvětila, že Gold.
(Pointa pro případné zákazníky jiných operátorů je na stránkách O2 s přehledem měsíčních paušálů u jednotlivých tarifů)
Přečteno 54 832×
Přečteno 54 700×
Přečteno 52 631×
Přečteno 52 183×
Přečteno 52 095×