Možná to vypadá, že nemám na práci nic jiného, než se navážet do O2. Jenže oni se tak snaží, že to opravdu nejde ponechat bez odměny. Seznámil jsem vás se svým přítelem, kterému jsem rozmluvil O2 IPTV. Tak ten mi teď volal, že mu přestalo jít ADSL. Volal už prý na jejich infolinku, ale prý s nimi není rozumná řeč, tak jestli bych tam nemoh' brnknout já a zjistit, co se děje. Brnknul jsem. To jinými slovy vyťukat magických asi deset čísel v IVR systému. Mimojiné také určit, že se váš a hovor netýká čísla, ze kterého volám a z jakého teda. Když řeknu, že se vás na totéž znovu ihned zeptá operátor jakmile se k němu prokoušete, tak to už mě asi budete mít opravdu za hnidopicha, tak já si to nechám pro sebe. Ovšem operátor vás taky informuje, že ADSL nejde, protože se tam nastavuje pevná IP adresa. Že to bude pár dní trvat. Ptám se proč že se tam nastavuje pevná IP adresa. Prý kvůli IPTV. Říkám, že tam nikdo žádnou IPTV nechce. On trvá na tom, že to tady vidí před sebou na počítači, takže to bude jistě pravda. Říkám, ať tedy počítači sdělí, že to tam nikdo nechce, aby ta pravda byla pravdivější. Ptá se mne, zda jsem paní Pická. Říkám, že si to nemyslím. Pak tedy mám, prý smůlu, protože linka je psána na paní Pickou a jen ona smí objednávku IPTV zrušit. Zkusím úkrok stranou s tím, že oba budeme předpokládat, že jsem paní Pická, když správně udám její rodná čísla a čísla bot, ale on říká, že na to mám moc divný hlas (to je jak pohádka o třech kůzlátkách). Ještě zkouším, jestli by něšlo nastavit aby O2 dále neopruzovalo mého přítele se svými nabídkami. Říká, že ne. Ptám se tedy ještě jednou. Říká, že si můžu napsat písemnou žádost na nějakou obskurní brněnskou adresu. Vzdávám to, svět O2 je na mne příliš podvodní.
No ja si to nemyslim, tarify si taky kdysi zmenili na dobre slovo a kdysi nam nekdo iniciativne zakazal volani do zahranici (proste to byla sluzba za 69czk zrizeni - a hadejte se ze jste si to neobjednal) tak jsme se aspon rychleji dostali k VoIP (rok 2001) zacet O2 (tehdy CTc) velmi dekuji.
Tak o lince Českého Telecomu/Telefóniky O2 bych mohl povídat hodiny a hodiny. Neskutečný bordel v informacích, značná neinformovanost operátorů.
Ještě horší zkušenosti mám s jejich techniky po telefonu. Všechny chtějí řešit v prvním kroku restartem počítače a v druhém kroku reinstalací Windows.
Navazet se do o2 je jedine dobre,je to strasna spolecnost.Nedavno jsem si u nich zarizoval pausal a dostat se k pravdivym informacim a uzavrit smlouvu me stalo hodne usili a nervu.Ay v autorizovany prodejne na andelu se s nima dalo jednat,ale v jine prodejne a na infolince ne.
no, pro tentokrát se musím Telecomu pardon O2 zastat. Zjistit rodná čísla je u spousty lidí otázka pár vteřin z veřejných databází ala databáze obchodních firem atp. Takže to není žádný identifikační údaje, podle kterého by mohli jakkoliv rozhodovat. Jediné co by je mohlo obměkčit je číslo zákazníka (tuším 10 číslic, uvedeno na faktuře)., při znalosti tohoto čísla už by měli být ochotni jednat, protože je to jediný údaj, který k tomu mohou používat. Další věc je pak reklamace, kterou podle zákona může provádět jen osoba, která věc koupila, takže zde by opět mohli dělat problémy, při slušné domluvě se ale dá rozumně mluvit i v takovýchto otázkách, protože oni nemají žádnou možnost ověřit hlas či podpisový vzor takové osoby, ani právo kontrolovat občanku či cokoliv jiného.
Stalo se to, že při prvním rozhovoru se prostě dotyčný pracovník O2 domníval, že se bude instalovat televize a udělal chybu - zadal to nějak do systému, takže se prováděla tato změna. Ale to že tě pak vyfuckovali z infoline je zcela v pořádku. Příště zkuste alespoň zavolat z té dotčené tel. linky (což je další ověřovací možnost vlastnictví).
Myslím si že problém je v lidech, ne v O2.
Ještě pořád tam pracují lidi z Telecomu, a vzpomeňte si jaká byla situace za Telecomu - nemůžu říct že lepší.
Doufejme tedy že si Španělé v té prohnilé struktuře udělají pořádek a nadále to už bude ok, a tomu já věřím.
Společnost není špatná, jen její spodní segment dost zaostává co se týče vstřícnosti a podobných kladných vlastností.
Jo tak to je pomerne presne, vetsina "novych" techniku ani nevi jak jimi podporovana technologie funguje a kdyz na ne nekdo vytahne par technickych udaju ohledne linky tak je na druhe strane ticho...a to mluvim opravdu o technicich, nebot mam na techniky primou linku jelikoz fy. servisuje x adsl linek od o2 po cele republice...
No snad se chlapci naucej....
Přečteno 54 832×
Přečteno 54 700×
Přečteno 52 631×
Přečteno 52 183×
Přečteno 52 095×