No asi takhle - na webech realitek (a zejména těch menších) něco snad nikdo soudný nehledá. To by nic nenašel. Na web realitky se dostanu až následně, když si ověřuji, jestli tam není náhodou napsáno o objektu něco víc, nebo tam není víc kvalitnějších fotek.
Z toho plyne jasná pozice Seznamu a taky i to, jaký bude mít toto zdražení vliv na trh - prakticky žádný, jen Seznam vydělá několikanásobně více. Pokud pár (třeba i set) menších one-man-show realitek kvůli tomu skončí, věřte mi, že si toho vlastně nikdo ani nevšimne.
Mimochodem nový obchodní model Seznamu je pořád ještě pohoda. Kdyby chtěli opravdu využít svého potenciálu, tak půjdou do pay per lead a budou dělat mezi realitkami nabízejícími stejný objekt arbitráž. To by se pak trh vyčistil velmi rychle.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 22 694×
Přečteno 17 801×
Přečteno 17 022×
Přečteno 16 033×
Přečteno 12 379×