[16] Souhlasím. Klient si u firmy nepřiplácí kvůli kancelářím, ale obvykle kvůli zázemí (procesům, technologiím, flexibilitě, nahraditelnosti), historii (zkušenostem, know-how) a budoucnosti (předpokladu existence, servisu, helpdesku, atp.)
[13], [14], [17] Nenavrhneme rozšíření Křišťálové Lupy o kategorii "Nejlepší komentář v kódu"? :)
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 636×
Přečteno 18 681×
Přečteno 17 708×
Přečteno 16 717×
Přečteno 13 297×