Byl jsem spokojeným zákazníkem Eurotelu asi osm let. Kromě toho, že se s tímto operátorem dalo telefonovat, tak to byl i ten, který dokázal dělat nejvíce technických inovací, které mě oslovily (CDMA, UMTS apod.). Pak přišel den, kdy se malá změna v nastavení mých služeb přerodila do války mezi mnou a mým operátorem. Výsledek je můj odchod od O2. Abych udělal protipól rozjásaným reklamám a také abych v tom neztratil přehled, až to jednou pošlu na ČTÚ anebo to budu vyprávět vnoučatům, tak jsem to celé začal zachycovat jako blog.
Takovýchto příběhů už jsem četl hafo. Týkají se sice různých služeb vodoprdu, (dříve žlutého smradu), ale vzácně se shodují v názorech na tohoto telekomunikačního dinosaura. Já sám jsem pevnou linku zrušil už v době, kdy se to ještě jmenovalo Telecom a na Erortel to pohlíželo jako na obtížný hmyz, který sice bzučí, ale neškodí. Díky telekomunikačnímu všemohoucímu za wifiny, komunitní sítě a VoIP.
Jo, mám podobnou zkušenost s O2 - přes helpdesk si něco objednáte a pak se to záhadně ztratí, třikrát voláte na helpdesk a pokaždý vám řeknou něco jiného (a ještě se diví že předtím vám někdo řekl takový nesmysl) a podobně.
Na druhou stranu mám v poslední době možnost pozorovat jak to chodí ve Vodafone, a ono to není o moc lepší ... všude sice samý pěkný holky, ale to je asi tak všechno. Ono je někdy lepší nevidět jak daná věc vzniká, a platí to jak pro párky tak i pro mobilní operátory.
Nestrašte, z důvodu stěhování a v nové lokalitě totální nedostupnosti jak kabelu tak wifi jsem nucen vzít si ADSL od O2, jestli to nepojede budu hodne naštvanej ... jejich podmínka že s ADSL si musím vzít i pevnou linku (kterou jsem v živote neměl a nepoužíval) se miz dá sice víc než na žalobu ale co mám dělat? :-( hlavne at to šlape, ty 4 stovky za pevnou kterou nechci už mesíčne nějak zvládnu ...
Přečteno 54 905×
Přečteno 54 783×
Přečteno 52 659×
Přečteno 52 299×
Přečteno 52 119×