Jak jsem řekl, tak jsem udělal: APEK said:
Žádný výklad jsme si k tomuto nedělali (občanský zákoník se o lhůtách dodání vůbec nezmiňuje, což je jedna z ukázek "dobré práce" na převodu Směrnice distance selling do českého práva), doporučení je na zvážení.
Nyní jen můj soukromý názor: používání "zboží je skladem" je v mnoha případech nadbytečné. Co to zákazníkovi říká? Dle mého jej to často jen mate, informujeme ho o věcech, které pro něj nejsou důležité. Když si vezmu uváděný příklad, je úplně zbytečné uvádět "skladem", pokud obchodník současně prohlásí "zboží bude expedováno do 48hodin". Mně jako zákazníkovi je přeci jedno, jestli má troubu obchodník skladem či u dodavatele atd., pro mě je podstatné, kdy zboží obdržím/můžu si vyzvednout na prodejně.
K samotnému termínu: jsem pro širší výklad, přibývá obchodníků, kteří outsourcují část nebo i celou logistiku (tj. nejen dopravu), takže je celkem nepodstatné, jestli zboží leží u něj/externě. Na rychlosti dodání se to neprojeví.
Nebo by alespoň nemělo - viz Vaše zkušenost ...
Na shledanou.
Nikola Rafaj
BENETA.cz je softwarová a konzultační společnost, poskytující internetová řešení (internetové stránky, eshopy, intranety, extranety, ..). Na tomto blogu naleznete vážné informace i nevážné komentáře toho, co nás ve světě internetu zaujalo.
Přečteno 32 838×
Přečteno 27 412×
Přečteno 20 557×
Přečteno 17 760×
Přečteno 14 754×