Občasník společnosti BENETA.cz

  • Pomozte nám vybrat nové logo

    Několik oslovených našich i externích grafiků nám dle zadání zaslalo různé návrhy. Postupně se návrhy profilovaly směrem, který byl pro nás akceptovatelný. Návrhem, který považujeme v tuto chvíli za „beta verzi“, je návrh studia www.iqdesing.cz. Uvítáme Vaše názory, nápady a kritiku. To mi připomíná, že rozšiřujeme sít našich externích grafiků, takže pokud o někom schopném víte, uvítáme kontakt a doporučení.
    13. 2. 2006 10:34 (aktualizováno)
  • Hledáme možnosti rozšíření telefonní kapacity (I. díl)

    Diagnóza: často obsazená linka Aktuální stav: dvě klasické tel. linky od ČESKÉHO TELECOMU, jedna jen na volání, druhá jen pro fax. Fax je analogový samostatný přístroj, volání uskutečňujeme přes základnu a několik bezdrátových DECT sluchátek Panasonic. Cíl: v první řadě umožnit (při stávajícím zachování tel. čísel) více hovorů. Tj. tak, aby pro klienty zůstalo zachováno i nadále jen jediné tel. číslo. GSM brána (může být i virtuální, tj. SIM karta nemusí být umístěna u nás)
    14. 6. 2008 19:50 (aktualizováno)
  • Máte osobní manažerskou prognózu?

    Nepoznáváte se náhodou? Vlivem stresu nabýváte dojmu, že všichni kolem vás jsou hloupí. Včetně rodiny a přátel. Manažerské ozdoby (stále větší auta, modernější notebooky, sofistikovanější mobily a mladší milenky) vás přestávají uspokojovat. Váš zdravotní stav začíná stravovat nemoc, a to i v 
    13. 2. 2006 10:21 (aktualizováno)
  • "Skladem" přeci neznamená skladem

    Posmutnělý příběh o tom, jak jsme kupovali mikrovlnku Výběr – podobně jako vždy, když vybírám něco čemu moc nerozumím, je mi jedno kde to koupím, jen ať je to rychle „doma“ za rozumnou cenu a rozumně to funguje: zadání klíčového slova „mikrovlná trouba“ do Google kliknutí na prvních několik (neplacených i AdWordsových) od­kazů zjištění že na polovině e-shopech se nevyznám seřazení podle ceny a porovnání asi osmi výrobků vybrání výrobku zjištění dostupnosti ve čtyřech e-shopech s nejnižší cenou z
    13. 2. 2006 10:19 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).