Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Po eBance končí i její IEk.

  • 11. 8. 2008 15:07

    Gogo (neregistrovaný)

    Jsem klientem byvale eBanky temer od jejiho zalozeni.Mam u ni dva osobni a jeden firemni ucet, mam tam penize v KC, USD a EURO, nikdy jsem nebyl v minusu, par splacenych uveru, atd. Takze si myslim, ze jsem dobry a zajimavy zakaznik. Prechod k Rajfajblablabla co nevim jak se pise, mne dost otravil. A tak jsem po zjisteni, ze zmizel i kontakt na meho bankere a je tam jen e-mail a nebo "800"-ka (ja mam kontakt nastesti stale v mobilu), jsem se rozhodl 2 ze tri uctu zrusit. Cekal jsem, ze banka bude mit o klienta zajem. Skutecnost? Chcete to zrusit? Hmm, mate sebou karty? Tak to zrusime. :-) ABSOLUTNI nezajem. Casy, kdy mi bankerka volala sama a nabizela produkty a moznosti refinanci .. ty jsou davno pryc. A kdyz jsem chtel vyplatit šek v USD a zjistil jsem, ze zaplatim snad kolem 700,- jen poplatky, zrusil jsem i ten treti ucet, i kdyz to bylo slozitejsi. Ale takove sluzby, dekuji, nechci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).