Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Neodeslané zboží stojí zákazníky nervy.

  • 13. 6. 2008 21:07

    Costra (neregistrovaný)

    Zrovna pred par dny jsem si musel na poste vyprosit balik z jednoho internetoveho obchodu. Tentoktat to vsak nebyla chyba posty. Do objednaciho formulare jsem zadal spravne me krestni jmeno, dokonce byla spravne i na fakture uvnitr baliku, ale na natistenem adresnim stitku bylo misto Pavel napsano Petr, takze jsem nemohl dostat ani oznameni do schranky a kdybych se o balik aktivne nezajimal, vubec jsem se o nem nedozvedel. Holt i kdyz i 21. stoleti se v internetovych obchodech prepisuji adresy z jednoho programu do druheho rucne, nemuze to 100% fungovat. :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).