Odpovídáte na názor ke článku Neodeslané zboží stojí zákazníky nervy.
Zrovna pred par dny jsem si musel na poste vyprosit balik z jednoho internetoveho obchodu. Tentoktat to vsak nebyla chyba posty. Do objednaciho formulare jsem zadal spravne me krestni jmeno, dokonce byla spravne i na fakture uvnitr baliku, ale na natistenem adresnim stitku bylo misto Pavel napsano Petr, takze jsem nemohl dostat ani oznameni do schranky a kdybych se o balik aktivne nezajimal, vubec jsem se o nem nedozvedel. Holt i kdyz i 21. stoleti se v internetovych obchodech prepisuji adresy z jednoho programu do druheho rucne, nemuze to 100% fungovat. :)
Jsem redaktorem serveru Lupa.cz a dále mimo jiné také spolupracovníkem redakce čtrnáctideníku Počítač pro každého a drobným živnostníkem v oblasti IT. Více o mně na macich.eu.
Přečteno 13 226×
Přečteno 12 789×
Přečteno 12 289×
Přečteno 8 544×
Přečteno 6 865×