Hlavní navigace

Hosting, Web 2.0, sociální sítě

Breaking: Hosting under DDoS attack

Peníze se dají vydělávat různými způsoby. Platí to i o podnikání na internetu. Diego z Brazílie je vydělává „po svém“. Prvně si ochočí trojského koně a pak ho vyšle do světa spolu s atraktivní warezovou návnadou. Diegovi pak nezbývá, než doma pohodlně ve svém tričku s nápisem „DDoS“ čekat, až návnadu „spolkne“ dostatečný počet počítačů, aby mohl efektivně zaútočit na zvolený internetový server.

Neptej se, co může Web 2.0 udělat pro tebe. Ptej se, co ty můžeš udělat pro něj!

Přijde mi, že okolo Webu 2.0 se u nás moc mluví. Slova, slova a zase slova, dvojkové služby ale nikde. Každý na něco čeká, nic ale nepřichází. Něco se o tom napíše, tím se zvýší „dvojková“ aura pisatele a to je vše. Nelze pak než souhlasit s posledním odstavcem článku Jiřího Hlavenky. Proč je tomu tak? Stejnou otázku si klade také Martin Malý v příspěvku „Programovatelný web“.
21. 10. 2007 10:27

O vyhledávačích a našeptávačích

Sotva jsem dnes otevřel oči, ještě v polospánku velice brzy ráno (rozuměj mezi devátou a desátou), tak to začalo. Žena na mě řve, že „jsem prase“ a že „si sjíždím to svoje zku*vený péčko“, „že jsem z té Veroniky úplně hotovej“ a tak dále. Protože jsem se od počítače odvalil po půlnoci, neboť jsem dokončoval práci na jednom důležitém projektu, nebyl jsem schopen hbitě reagovat. Zmohl jsem se na vyčerpávající a udivené „co?“ a dál poslouchal, cože jsem to vlastně dělal a na co jsem si nemohl vzpom
15. 10. 2007 22:00

Nový trend ve světě hostingu: on-demand

To, že konzum a spotřeba vůbec jsou hybnou silou vývoje a zároveň zkázou tzv. moderní společnosti, je smutným faktem, který není třeba na tomto místě více rozebírat. Podstatné je v tuto chvíli, jakým způsobem je spotřeba realizována a účtována. Možností je hned několik, zásadní jsou ale pro naše účely možnosti dvě. První je „á la carte“. Můžete třeba zajít do restaurace, vybrat si z jídelníčku, zvolené menu spořádat a zaplatit spotřebované (strávené) položky…

První brněnský sraz 2.0 stál za to

Komorní akce v brněnské restauraci VIP s populární nálepkou Web 2.0 dopadla nakonec dobře. Na setkání dorazilo osm lidí, kteří se profesionálně věnují internetu a kteří si mezi sebou chtěli vyměnit názory na nástup „dvojkové“ generace internetových služeb. Zastoupeni byli nejmladší náctiletí profesionálové i zkušenější matadoři, zapálení propagátoři nejmodernějších technologií, na sdílení závislí komunitní experti, etablovaní podnikatelé, akademici i umírnění skeptici…
24. 9. 2007 23:42

Webhosting zdarma pro zajímavý projekt, klidně i na Ruby

K tomuto kroku mě inspiroval Marek Prokop se svou nabídkou reklamy zdarma. Já nabízím zdarma webhosting, konkrétně se jedná o variantu Tex-Mex 1. Provozujete-li (nebo se chystáte provozovat) zajímavý projekt, nejlépe s nálepkou Web 2.0, který je určen pro globální publikum a tudíž obsahuje anglickou jazykovou mutaci, můžete získat hosting pro svou aplikaci zcela zdarma. V případě zájmu mě prosím kontaktujte a přiložte URL stávajícího projektu nebo jeho stručný popis, klidně i obojí…
20. 9. 2007 15:48 (aktualizováno)

Za týden se koná První brněnský sraz 2.0 a zase je v tom Facebook

Zbývá už jen 7 dní, zhruba bez jedné hodiny. A protože čas kvapí, tak je zbytečné plýtvat slovy. Přijeďte do Brna! Vlakem, autobusem, autem či šalinou. Vše se bude odehrávat v restauraci VIP na Grohově ulici, číslo 2. Akce, neformálního typu, začíná 20. září v 17 hodin. Diskutovat se bude o Webu 2.0 a všem souvisejícím. Jak se akce zúčastnit? Zmínku o srazu 2.0 napsal už dříve Petr Ocásek, já bych odkázal na Facebook, kde se mohou všichni zájemci zaregistrovat a dovědět o setkání více…
13. 9. 2007 18:12

Mashup aneb jak jsem míchal s MS Popfly

Dion Hinchcliffe se na ZDNetu ptá, jestli se mashupy stanou jedním z určujících modelů vývoje nového softwaru. Patrick Zandl přibližuje pojem mashupů – míchanic českému čtenáři na Čertoději ve vyčerpávající stati „Mashup aneb Míchanice pro Web 2.0“. Zřejmě je na čase věnovat mashupům náležitou pozornost a okusit, co vše se dá namíchat v dobách Webu 2.0 
6. 9. 2007 12:33

Facebook: Show me the money

Jestli Web 2.0 skutečně existuje, a vypadá to, že asi vážně jo, pak Facebook je jedním z jeho nejpodařenějších produktů. Pochopitelně jde zase částečně o buzzword, hype a tak dále. Na to už jsme ale zvyklí, takže zbývá jen oddělit to podstatné – skutečnost od spekulací, které jsou většinou ošperkované superlativy rámujícími blízkou budoucnost. Fakta mluví jasně. Facebook má dnes 31 miliónů aktivních uživatelů, přičemž polovina z nich navštěvuje www.facebook.com každý den…
22. 8. 2007 16:01 (aktualizováno)

Focení podle zákonů Web 2.0. S nohami na stole.

Mám rád přesahy a průniky jednotlivých disciplín lidského konání. Nekonečné hrátky s fantazií a překračování zavedených hranic. Přesně tyto atributy splňuje zcela nová práce polského fotografa – dokumentaristy Tomka Rizlowského. Autor během několika málo hodin, snad desítek minut, procestoval několik velkoměst Spojených států amerických, aby podal svědectví o jednom parném červnovém dni kdesi za Atlantikem…
26. 8. 2007 10:34 (aktualizováno)