Hosting, Web 2.0, sociální sítě

  • Breaking: Hosting under DDoS attack

    Peníze se dají vydělávat různými způsoby. Platí to i o podnikání na internetu. Diego z Brazílie je vydělává „po svém“. Prvně si ochočí trojského koně a pak ho vyšle do světa spolu s atraktivní warezovou návnadou. Diegovi pak nezbývá, než doma pohodlně ve svém tričku s nápisem „DDoS“ čekat, až návnadu „spolkne“ dostatečný počet počítačů, aby mohl efektivně zaútočit na zvolený internetový server.
  • Neptej se, co může Web 2.0 udělat pro tebe. Ptej se, co ty můžeš udělat pro něj!

    Přijde mi, že okolo Webu 2.0 se u nás moc mluví. Slova, slova a zase slova, dvojkové služby ale nikde. Každý na něco čeká, nic ale nepřichází. Něco se o tom napíše, tím se zvýší „dvojková“ aura pisatele a to je vše. Nelze pak než souhlasit s posledním odstavcem článku Jiřího Hlavenky. Proč je tomu tak? Stejnou otázku si klade také Martin Malý v příspěvku „Programovatelný web“.
    21. 10. 2007 10:27
  • O vyhledávačích a našeptávačích

    Sotva jsem dnes otevřel oči, ještě v polospánku velice brzy ráno (rozuměj mezi devátou a desátou), tak to začalo. Žena na mě řve, že „jsem prase“ a že „si sjíždím to svoje zku*vený péčko“, „že jsem z té Veroniky úplně hotovej“ a tak dále. Protože jsem se od počítače odvalil po půlnoci, neboť jsem dokončoval práci na jednom důležitém projektu, nebyl jsem schopen hbitě reagovat. Zmohl jsem se na vyčerpávající a udivené „co?“ a dál poslouchal, cože jsem to vlastně dělal a na co jsem si nemohl vzpom
    15. 10. 2007 22:00
  • Nový trend ve světě hostingu: on-demand

    To, že konzum a spotřeba vůbec jsou hybnou silou vývoje a zároveň zkázou tzv. moderní společnosti, je smutným faktem, který není třeba na tomto místě více rozebírat. Podstatné je v tuto chvíli, jakým způsobem je spotřeba realizována a účtována. Možností je hned několik, zásadní jsou ale pro naše účely možnosti dvě. První je „á la carte“. Můžete třeba zajít do restaurace, vybrat si z jídelníčku, zvolené menu spořádat a zaplatit spotřebované (strávené) položky…
  • První brněnský sraz 2.0 stál za to

    Komorní akce v brněnské restauraci VIP s populární nálepkou Web 2.0 dopadla nakonec dobře. Na setkání dorazilo osm lidí, kteří se profesionálně věnují internetu a kteří si mezi sebou chtěli vyměnit názory na nástup „dvojkové“ generace internetových služeb. Zastoupeni byli nejmladší náctiletí profesionálové i zkušenější matadoři, zapálení propagátoři nejmodernějších technologií, na sdílení závislí komunitní experti, etablovaní podnikatelé, akademici i umírnění skeptici…
    24. 9. 2007 23:42
  • Webhosting zdarma pro zajímavý projekt, klidně i na Ruby

    K tomuto kroku mě inspiroval Marek Prokop se svou nabídkou reklamy zdarma. Já nabízím zdarma webhosting, konkrétně se jedná o variantu Tex-Mex 1. Provozujete-li (nebo se chystáte provozovat) zajímavý projekt, nejlépe s nálepkou Web 2.0, který je určen pro globální publikum a tudíž obsahuje anglickou jazykovou mutaci, můžete získat hosting pro svou aplikaci zcela zdarma. V případě zájmu mě prosím kontaktujte a přiložte URL stávajícího projektu nebo jeho stručný popis, klidně i obojí…
    20. 9. 2007 15:48 (aktualizováno)
  • Za týden se koná První brněnský sraz 2.0 a zase je v tom Facebook

    Zbývá už jen 7 dní, zhruba bez jedné hodiny. A protože čas kvapí, tak je zbytečné plýtvat slovy. Přijeďte do Brna! Vlakem, autobusem, autem či šalinou. Vše se bude odehrávat v restauraci VIP na Grohově ulici, číslo 2. Akce, neformálního typu, začíná 20. září v 17 hodin. Diskutovat se bude o Webu 2.0 a všem souvisejícím. Jak se akce zúčastnit? Zmínku o srazu 2.0 napsal už dříve Petr Ocásek, já bych odkázal na Facebook, kde se mohou všichni zájemci zaregistrovat a dovědět o setkání více…
    13. 9. 2007 18:12
  • Mashup aneb jak jsem míchal s MS Popfly

    Dion Hinchcliffe se na ZDNetu ptá, jestli se mashupy stanou jedním z určujících modelů vývoje nového softwaru. Patrick Zandl přibližuje pojem mashupů – míchanic českému čtenáři na Čertoději ve vyčerpávající stati „Mashup aneb Míchanice pro Web 2.0“. Zřejmě je na čase věnovat mashupům náležitou pozornost a okusit, co vše se dá namíchat v dobách Webu 2.0 
    6. 9. 2007 12:33
  • Facebook: Show me the money

    Jestli Web 2.0 skutečně existuje, a vypadá to, že asi vážně jo, pak Facebook je jedním z jeho nejpodařenějších produktů. Pochopitelně jde zase částečně o buzzword, hype a tak dále. Na to už jsme ale zvyklí, takže zbývá jen oddělit to podstatné – skutečnost od spekulací, které jsou většinou ošperkované superlativy rámujícími blízkou budoucnost. Fakta mluví jasně. Facebook má dnes 31 miliónů aktivních uživatelů, přičemž polovina z nich navštěvuje www.facebook.com každý den…
    22. 8. 2007 16:01 (aktualizováno)
  • Focení podle zákonů Web 2.0. S nohami na stole.

    Mám rád přesahy a průniky jednotlivých disciplín lidského konání. Nekonečné hrátky s fantazií a překračování zavedených hranic. Přesně tyto atributy splňuje zcela nová práce polského fotografa – dokumentaristy Tomka Rizlowského. Autor během několika málo hodin, snad desítek minut, procestoval několik velkoměst Spojených států amerických, aby podal svědectví o jednom parném červnovém dni kdesi za Atlantikem…
    26. 8. 2007 10:34 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).