Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku UPC trojnasobna tragédie!.

  • 25. 1. 2008 17:46

    webdev (neregistrovaný)

    to jaivanka:
    Je to proste.
    HL ma rekneme 10 lidi.
    1 vedouci se stara o to aby fronta moc nestala.
    1-2 lidi zpracovavaji zaznamnikove hlasky.

    Nastvany clovek zanecha zpravu. Obsluha zpracuje. Technik vola zakaznika. Ten mezitim vychladnul aspon z casti a protoze technik predem vi co bude resit pripravi si reseni. Lze doplnit o neco jako DB znalosti. Diky tomu jsou na kazdou vec vhodne postupy. Zakaznik se nezdruzuje, na HL nejsou prostoje. Vedouci kontroluje jestli je vse OK a samozrejme se muze ve spicce take zapojit.

    Samozrejme je to aplikovatelne temer na jakoukoliv skupinu. Podotykam, ze tohle vsechno lze optimalizovat. Funguje to. Ten prvni clovek co tridi nemusi mit nejakou extra kvalifikaci, muze to delat brigadnik. On jen prebere info od systemu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).