Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku UPC trojnasobna tragédie!.

  • 25. 1. 2008 13:29

    TomasKing (neregistrovaný)

    No já mám taky dobrý zážitek s tel. podporou, ale jde o O2.
    Ve firmě nám nefungovala jedna pevná linka a tak jsem se jal komunikace s O2 volal jsem na 800123456 kde jsem jsem zjistil že můžu volat na speciální číslo 800203203 že tady oni nic neví, ale že budu přepojen aby jsem memusel volat znovu. Tak jsem se dovolal znovu jsem vysvětlil problém jaký mám s onou pevnou linkou, řekl jsem slečně ICO na které je linka vedená a ona že tam nic nevidí že mě přepojí na technika... tak jsem znovu vysvětloval co mám za problém... No trvalo to opravdu dlouho... Volal jsem celkem 3 hodiny a 14 minut mluvil jsem se 7 lidma a až ten 7. byl schopen se dopátrat že linka byla zrušena na písemnou žádost zákazníka. Vím že to byla trochu chyba v naší interní komunikaci kdy šéf zaslal žádost o zrušení linky a nikomu to nezdělil, ale proč sakra trvá tři hodiny a musím mluvit se 7 lidma než se něco takového dozvím???

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).