Odpovídáte na názor ke článku UPC trojnasobna tragédie!.
No já mám taky dobrý zážitek s tel. podporou, ale jde o O2.
Ve firmě nám nefungovala jedna pevná linka a tak jsem se jal komunikace s O2 volal jsem na 800123456 kde jsem jsem zjistil že můžu volat na speciální číslo 800203203 že tady oni nic neví, ale že budu přepojen aby jsem memusel volat znovu. Tak jsem se dovolal znovu jsem vysvětlil problém jaký mám s onou pevnou linkou, řekl jsem slečně ICO na které je linka vedená a ona že tam nic nevidí že mě přepojí na technika... tak jsem znovu vysvětloval co mám za problém... No trvalo to opravdu dlouho... Volal jsem celkem 3 hodiny a 14 minut mluvil jsem se 7 lidma a až ten 7. byl schopen se dopátrat že linka byla zrušena na písemnou žádost zákazníka. Vím že to byla trochu chyba v naší interní komunikaci kdy šéf zaslal žádost o zrušení linky a nikomu to nezdělil, ale proč sakra trvá tři hodiny a musím mluvit se 7 lidma než se něco takového dozvím???
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 721×
Přečteno 18 866×
Přečteno 17 761×
Přečteno 16 750×
Přečteno 13 493×