Díky za vaše názory na náš server a speciálně díky těm, kteří se tu zamyšleli nad chováním realitek. Seznam určitě nikdy nevyhoví všem, přestože je tu pro všechny - uživatele na straně jedné a klienty na straně druhé. Úvahy o řepení peněz nebo o tom, že jsme se zbláznili, nemá snad ani cenu komentovat. Co bych rád víc vysvětlil, to jsou naše kroky kolem topování a taky řešení duplicit a reexportů. K jednotlivým bodům:
1) Zavedení topování a kontroly duplicit bylo nutným krokem, po masivním nárůstů reexportů pouze jedné skupiny našich klientů. Ti co to sami neuměli, chtěli mít v reexportech stejné možnosti.
2) Reexporty v červenci a srpnu narostly do takových rozměrů, že bylo nutné i kvůli kapacitám serverů přijít s řešením. Zvolili jsme "kontrolu duplicit" a všem nabídli ještě novou alternativu: topování.
3) Duplicity mají jasně nastavené váhy a nemělo by se stávat to, co tu popisujete. Prosím tedy o zaslání konkrétního případu do emailu jan.mertl@firma.seznam.cz, prověříme to.
4) Sreality.cz ani realitní kanceláře nedělají charitu. Oběma jde o inzerci, uživatelům pak o bezpečnou koupi nebo prodej bytu. Zařídit to při vší velikosti i rozporech realitního trhu je docela velký task a my ho bereme se vší odpovědností.
když budu porovnávat SREALITY s SAUTEM... to proto, že SAUTO znám lépe z denní praxe, tak je opravdu těžké vyhovět všem....
V logice věci je SEZNAM byznys firma, tedy chce vydělávat peníze a je to ona kdo má určovat co a kolik to bude stát. S ohledem k její výjimečnosti na trhu - sledovanosti - je zajímavá pro obě strany (prodávající/kupující).Kupující tam budou chodit dokud tam bude zajímavá nabídka, prodávající pokud budou vidět šanci na úspěch v podobě nového zákazníka. Komu se to nelíbí může chodit jinam nebo si vytvořit vlastní portál. Tak to prostě je.
Co mi vadí na SAUTO.cz je to, že je tam opravdu mnoho nabídek u kterých je značný rozdíl mezi tím co prodávající nabízejí a tím co na Vás čeká při prohlídce. Tuším, že realitky a prodejci aut jsou si v mnohém velmi velmi podobní. Vadilo mi že jsem nabízel auta v bezvadném stavu, s prodlouženou zárukou, řádně nejen vzhledem, ale i technicky připravená za cenu, která opravdu i na prodejně platila. V kontrastu s nabídkami, kde někteří prodejci v kategorii aut 150-250.000 Kč měli u aut nabídky s cenami o 30% nižšími, všechna auta od jednoho typu měla stále stejné fotografie a vše pak bylo schováno za bídným stavem, za tím, že cena byla správná, ale jen při nákupu na úvěr a tak dál a tak dál. Opakovaně jsem na hodně vykřičené nabídky na SAUTO upozorňoval, ale odpovědi jsem nedostal a ty firmy tam svá auta nabízejí dál. To se potom ale nabízí otázka, jestli SEZNAM potřebuje všechny peníze a za každou cenu. A pak otázka nakolik má vůbec zájem řídit určitou "kulturu" na inzertním trhu. A tady si myslím, že možnosti má.
Tedy SEZNAM týme, snažte se prosím co nejvíce a nabízejte produkty tak, aby byly v rámci možností nabídky srovnatelné, bez podfuků a švindlování a zbavte kupující a zájemce v maximální možné míře těch obchodníků, které nikdy ani nenapadlo dělat poctivou nabídku nebo možná ani nevědí co to poctivost je.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 636×
Přečteno 18 681×
Přečteno 17 708×
Přečteno 16 717×
Přečteno 13 297×