Odpovídáte na názor ke článku Proč tak málo zájmu.
to MAMAK (a ostatni RT hraci a antiEMUXaci):
Proc me porad tak resite? Jsem vcelku normalni clovek, co si rad hraje. Web jsem delal v 1999 roce pro vsechy hrace, zadarmo, nic jsem od nikoho nezadal a ani mi nikdo s nicim moc nepomahal. (to az pozdeji MCK).
To, ze u nas hral MIR a libilo se mu tam nemuze poprit ani on sam. Bohuzel se mu to libilo tak, ze si to prekopiroval po svym. Odnesl si i zminovane vymakane bodovani (v te dobe na EMUXu pouzivane). Ted mame bodovani mnohem lepsi.
A proc neregistrovany navstevnik nevidi vsechno? Inu proto, ze predpokladam, ze spoustu lidi nebudou zajimat detaily a spokoji se s informacemi o hre + zebrickem dle score.
Pokud totiz bude mit zajem nekdo o vic, urcite se registruje (nemusi cekat na zadny schvalovaci proces ala NIX), otevre se pred nim cely emuxacky svet a dozvi se vse potrebne.
Nejsem grafik, web drzi design textove BBS. Ve srovnani s MARPem vypadame furt dobre.
Chtel jsem, aby zejmena cesti a slovensti hraci meli svou spolecnou virtualni maringotku, jedno misto pro ultra-challenge. Svoji vizi jsem ztvarnil na EMUXu - ver, ze to nebylo behem nekolika dnu, ale vyvoj trval nekolik let. Pak, kdyz je hotovej system, navrzeny kontrolni funkce, prijde nekdo, kdo to obslehne a vytvori konkurenci. Mrzi to, ver ze mrzi ... a o to vic, kdyz pak lidi jako ty nemuzou EMUXu prijit na jmeno. Nebejt nas, nebylo by inspirace. Holt, vas boj. Ale jednou vam to dojde.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 24 461×
Přečteno 19 562×
Přečteno 18 457×
Přečteno 17 122×
Přečteno 14 072×