Hlavní navigace

Být první za každou cenu?!

13. 6. 2006 10:47 (aktualizováno) martin

Mnozí z Vás si jistě vzpomínají na takovou malou aférku, kdy iDnes.cz ve snaze být „nejrychlejším“ online zpravodajstvím upravovalo časy publikace tak, aby to vypadalo, že nejrychlejší opravdu jsou. Tenkrát šlo o minuty…

Jistě také mnozí z Vás ví, že včera byla hned na několika blozích zveřejněna informace o testování PPC reklamního systému od Seznamu s názvem Sklik.cz. Informace to zcela jistě velice zajímavá. O to tu ale nejde.

V této souvislosti mě zaujal spot na blogu JaS.seo-sem.cz, kde je o této údálosti také informováno. Nejde ani tak o informační hodnotu dotyčného článku, ale o datum publikace – 7. červen. A co že se mi na tom nezdá? Inu právě to datum :-) Podle všeho byl totiž článek vydán až včera (tedy 12. června) – stačí se podívat na otisk stránky, který je k dispozici v Google Cache a který je z 11. června. Žádný takový článek tam totiž nenaleznete. Stejně tak i služba Weblogy.cz, která blog Jakuba Skaly monitoruje, tento článek zaregistrovala až včera. Není to zvláštní?

Jako třešnička na dortu poté působí komentář na „českém“ BusinessWeeku, kde Jakub Skala píše:

JaS said:
Červen 12th, 2006 at 9:30 pm

Testování probíhá již zhruba týden viz. http://jas.seo-sem.cz/cenzuro­vano/sklik-seznam-ppc/

Každý ať si na to udělá názor sám. Já osobně můžu říct, že to na mě nepůsobí zrovna dobře…

Sdílet