Hlavní navigace

Být první za každou cenu?!

13. 6. 2006 10:47 (aktualizováno) martin

Mnozí z Vás si jistě vzpomínají na takovou malou aférku, kdy iDnes.cz ve snaze být „nejrychlejším“ online zpravodajstvím upravovalo časy publikace tak, aby to vypadalo, že nejrychlejší opravdu jsou. Tenkrát šlo o minuty…

Jistě také mnozí z Vás ví, že včera byla hned na několika blozích zveřejněna informace o testování PPC reklamního systému od Seznamu s názvem Sklik.cz. Informace to zcela jistě velice zajímavá. O to tu ale nejde.

V této souvislosti mě zaujal spot na blogu JaS.seo-sem.cz, kde je o této údálosti také informováno. Nejde ani tak o informační hodnotu dotyčného článku, ale o datum publikace – 7. červen. A co že se mi na tom nezdá? Inu právě to datum :-) Podle všeho byl totiž článek vydán až včera (tedy 12. června) – stačí se podívat na otisk stránky, který je k dispozici v Google Cache a který je z 11. června. Žádný takový článek tam totiž nenaleznete. Stejně tak i služba Weblogy.cz, která blog Jakuba Skaly monitoruje, tento článek zaregistrovala až včera. Není to zvláštní?

Jako třešnička na dortu poté působí komentář na „českém“ BusinessWeeku, kde Jakub Skala píše:

JaS said:
Červen 12th, 2006 at 9:30 pm

Testování probíhá již zhruba týden viz. http://jas.seo-sem.cz/cenzuro­vano/sklik-seznam-ppc/

Každý ať si na to udělá názor sám. Já osobně můžu říct, že to na mě nepůsobí zrovna dobře…

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).