Hlavní navigace

Affiliate programy na českém Internetu (2.)

18. 4. 2006 14:00 (aktualizováno) | martin

minulém díle jsem sliboval, že články o affiliate programech budou vycházet zhruba jednou týdně. Dnes udělám výjimku, mám chuť zase něco napsat, tak proč ne… doufám, že mi to odpustíte.

V článku, který právě čtete, bych Vás chtěl upozornit na další zajímavý provizní systém spadající do oblasti cestování, přesněji řečeno do oblasti online prodeje letenek.

TIP č. 2 – Partnerský program od Královny

Královna.cz je jedním z nějvětších (nebo dokonce největší) online prodejců letenek na českém Internetu. Je provozovaný společností Student Agency, která je kromě jiného známa svými žlutými linkami.

Po registraci na Královně dostanete přístup do administračního rozhraní, kde můžete sledovat stav přes Vás ojednaných letenek, měnit provizi, kterou budete za každou letenku dostávat, a samozřejmě zde můžete upravovat své osobní/firemní ú­daje.

Nyní už jen stačí umístit na své stránky vygenerovaný kód a začít vydělávat. Za každou letenku, která je objednána přes Váš web, dostáváte provizi ve výši minimálně 380Kč. Zde je určitě dobré podotknout, že tuto částku dostáváte opravdu za každou letenku, ne za celou objednávku. Pokud si tedy přes Váš web objedná letenky celá čtyřčlenná rodina, dostanete provizi 1520Kč. Tím se provizní systém od Královny liší např. od toho na Invia.cz, o kterém jsem psal minule a kde dostáváte provizi pouze za objednávku (je jedno, pro kolik osob je zájezd objednaný).

Na vyplacení provize máte nárok po té, co jsou objednané letenky proletěné (stačí, aby byla započata jedna část cesty). Peníze si můžete nechat poslat po překročení hranice 1000Kč na provizích. Dokud tuto částku nepřekročíte, nic se neděje, peníze se převádějí do dalšího měsíce.

Klady partnerského programu od Královny

  • zajímavá provize,
  • dobrá podpora.

Zápory partnerského programu od Královny

  • Po rezervaci letenky je zákazníkovi odeslán e-mail, který obsahuje shrnutí objednaných letenek. V této souvislosti mě trochu zarazilo, že jako odesílatel tohoto e-mail jsem uveden já (tedy můj e-mail, který jsem uvedl při registraci do systému) a ne přímo Královna. To mi nepřipadá moc chytré. Pokud má zákazník nějaký upřesňující dotaz či požadavek, většinou využije funkce „Odpovědět“ ve svém poštovním programu, což má za následek, že jeho požadavek přijde nejprve mně a já ho až poté přepošlu Královně.

K dispozici je i pokročilejší forma spolupráce – Královna Custom, o které se můžete dočíst na webu Královny.

Abych nezapomněl, v případě letenek některých leteckých společností dostáváte kromě fixní provize i 5% z ceny letenky. Toť pro dnešek vše…

Vaše komentáře jsou vítány!