Hlavní navigace

Martin@Lupa

AdFox zvyšuje provizi pro partnery

Od 1. března dochází ke zvýšení minimální provize pro partnery, kteří si na své stránky umístí reklamu od AdFoxu, na 30%. Informoval o tom Karol Veleba, vedoucí projektu AdFox.
1. 3. 2006 14:11 | SEM |

Nové Mapy.cz: další okopírovaná služba od Googlu?!

Před nedávnou dobou představil Seznam.cz novou verzi své mapové služby Mapy.cz. Při letmém pohledu lze snadno najít celou řadu podobností této nové služby Seznamu a služby Google Maps. Podobnost č. 1 – celkové rozvržení uživatelského rozhraní Uživatelské rozhraní obou služeb je velmi podobné a určitá inspirace je vidět na první pohled. Inu, podívejte se sami.
26. 2. 2006 16:45 (aktualizováno) |

Dostupnost My SQL, zbytečný záložní mailserver a jiné

Dostupnost My SQL serveru 76.607833655706%! Ano, tak takovou dostupnost má podle statistik provozovatele My SQL server patřící InetHostingu. Tomu se říká opravdu profi služba :-) Isol.cz: nepotřebujeme záložní mail server! Aspoň tak se vyjádřil provozovatel tohoto „webhostingu“ na diskuze Jak Psát Web.
19. 2. 2006 19:22 (aktualizováno) | Webhosting a serverhosting |

Yahoo! testuje novou homepage

Vyhledavač Yahoo! nedávno oznámil, že testuje nový vzhled své úvodní stránky. Podle dostupných screenshotů (2) to vypadá, že se Yahoo! v případě své nové homepage vydalo cestou přibližování se k desktopovým aplikacím.
12. 2. 2006 16:40 | Vyhledávače |

Etarget za korunu

Provozovatel PPC systému Etarget se odhodlal k ráznému činu. Původní minimální cenu za klik, která byla nastavena na 5 korun, nahradil cenou novou. Jedna koruna za klik je rozhodně velkým krokem vpřed, kterým se Etarget stává mnohem dostupnějším pro celou řadu inzerentů. Jen tak dál… Update: doplňující informace o ceně naleznete v komentáři od Michala Illicha ke zprávičce informující o této změně v Etargetu.
13. 2. 2006 10:52 (aktualizováno) | SEM |

Jyxo testuje Etarget ve výsledcích vyhledávání

Český fulltextový vyhledavač Jyxo dnes začal přidávat před přirozené výsledky vyhledávání odkazy z PPC systému Etarget. Podle informací na webu vyhledavače se jedná pouze o experiment. Až na základě týdenního testování dojde k rozhodnutí, zda placené odkazy zůstanou nebo ne.
13. 2. 2006 10:50 (aktualizováno) | Vyhledávače |

Google Sitemaps má nové funkce

Před několika dny se na weblogu Inside Google Sitemaps objevil spot upozorňující na nové funkce, kterými Google Sitemaps od nedávna disponují. Do služby byla přidána možnost otestovat si soubor robots.txt tak, abyste mohli zjistit, na které stránky má Googlebot opravdu přístup a na které ne…
13. 2. 2006 10:49 (aktualizováno) | SEO |

BMW.de ve zpravodajství na CNN

O vyřazení webu BMW.de z indexu Googlu už toho bylo napsáno celkem dost. Co mě ale nyní zaujalo je, že o této události před malou chvílí informoval zpravodajský kanál CNN. Myslíte, že i u nás nastane doba, kdy o takových událostech uvidíme a uslyšíme v televizi?
13. 2. 2006 10:49 (aktualizováno) | Vyhledávače |

Google spustil site overlay v GA

Dneska jsem se po nějaké době přihlásil do Google Analytics a byl jsem velice mile překvapen. V menu mi přibyla nová položka pyšnící se názvem site overlay (jedná se o vlastnost, která umožňuje sledovat některá data přímo v prostředí webu). Doufám, že to není nic starého a že jsem něco neprošvihnul :-)
13. 2. 2006 10:42 (aktualizováno) | Vyhledávače |

Žádné věci

Českým internetem se šíří nový fenomén. Nejsou to VyVolení, ani Big Brother, je to lavina s názvem Four Things, neboli hezky česky Čtyři věci (Více o původních Four Things se můžete dočíst u Jirky Bureše na ConBlogu.) Tato zcela jistě vemi zajímava myšlenka mě přivedla na nápad rozjet něco podobného s malým rozdílem – nový název je Žádné věci a informace, které po vás chci jsou…
13. 2. 2006 10:38 (aktualizováno) | Dění na Internetu |