Martin@Lupa

  • Ad scheduling je tu...

    Dnes přibyla v Google Adwords nová funkce s názvem Ad Scheduling, která umožňuje nastavit dny a hodiny, během nichž se má daná reklamní kampaň na Googlu zobrazovat… šikovná to věcička. O Ad Scheduling se ví již poměrně dlouho – o přípravě byla veřejnost informována na SEW Live před několika týdny. Funkce vznikla jako reakce na podobnou vlastnost u konkurenčního Microsoft adCenter.
    16. 6. 2006 11:20 (aktualizováno)
  • Být první za každou cenu?!

    Mnozí z Vás si jistě vzpomínají na takovou malou aférku, kdy iDnes.cz ve snaze být „nejrychlejším“ online zpravodajstvím upravovalo časy publikace tak, aby to vypadalo, že nejrychlejší opravdu jsou. Tenkrát šlo o minuty… Jistě také mnozí z Vás ví, že včera byla hned na několika blozích zveřejněna informace o testování PPC reklamního systému od Seznamu s názvem Sklik.cz. Informace to zcela jistě velice zajímavá. O to tu ale nejde.
    13. 6. 2006 10:47 (aktualizováno)
  • Cestování v Google AdWords

    Přesně před týdnem uveřejnil Dobrý web zajímavou (mini)studii s názvem Cestování v Google AdWords. Studie mapuje situaci a radí, jak správně postupovat při propagaci webů nabízejících dovolenou v zahraničí. Doporučuju k přečtení.
    12. 6. 2006 9:19
  • CZ.Nic má nový web

    Správce národní domény .CZ má od pátku nový web. Mě osobně nová podoba webu moc nenadchla, ale posun od předchozí verze tu vidět zcela jistě je. Novou podobu webových stránek si můžete prohlédnout na www.nic.cz. Co na to říkáte?
    11. 6. 2006 13:07
  • Firma Online jako podcast

    Známý newsletter Firma Online společnosti H1.cz byl dnes poprvé vydán i jako Podcast. Tento krok přední české poradenské společnosti pro podnikání na internetu se mi opravdu velice zamlouvá a už se těším na další díl, který si budu moci pohodlně poslechnout… Musím také přiznat, že celá nahrávka je vytvořena velice profesionálně. Jediné, co mě trochu zarazilo, byla výslovnost slova newsletter na začátku celé nahrávky (hlas muže), ale je to opravdu ta nejmenší drobnost :-)
  • Ikonky pro váš web...

    Dnes bych se s vámi chtěl podělit o několik užitečných odkazů na stránky, na kterých můžete nalézt kvalitní sety ikonek, které jsou určeny k volnému využití a za které nemusíte platit (U některých je nutné uvést při použití odkaz.) Silk icons Jedná se o opravdu skvělý set ikonek. V balíku, který si můžete stáhnout, jich najdete rovnou tisícovku v opravdu skvělém provedení. Ikonky jsou poskytovány pod Creative Commons Attribution 2.5 License, což znamená, že pokud budete ikonek využívat, musíte u
    30. 5. 2006 18:10
  • Hotelulipy.cz spamuje!

    Asi nebudu jediný, komu dnes přišel spam od jistého hotelu, který informuje o skvělých akcích, které nabízí. Mimo jiné je v něm napsáno: „Cílem není Vás denně bombardovat emaily. Informační email je zasílán maximálně jednou za čtvrtletí nebo při opravdu zásadní změně v činnosti hotelu. Nijak se neschováváme a máte možnost jednoduše odpovědět jakoukoli formou, že si nepřejete, abychom Vás o naší činnosti jakkoli informovali.“
    1. 5. 2006 20:04 (aktualizováno)
  • Seznam.cz - už se nenechá oblbnout?!

    Vypadá to, že Seznam zasáhl a upravil našeptávač, aby se nedal tak snadno ovlivnit. Počet hledání dotazu „nechá se oblbnout“ byl ještě dnes odpoledne 103, nyní je pouze 8. Vše nasvědčuje tomu, že nyní jsou do našeptávače započítávány pouze hledání, která jsou prováděna skrz stránky Seznamu…
    24. 4. 2006 18:03
  • Seznam.cz - nechal se oblbnout!

    Za minulým spotem opravdu nebylo hulení, jak si někteří z vás mysleli :-) Jednalo se o test, kterým jsem si chtěl ověřit, jakým způsobem zareaguje našeptávač na Seznamu na zvyšující se počet hledání fráze „nechá se oblbnout“. K mému údivu zareagoval přímo bleskurychle. Přesně den poté, co jsem spot publikoval a kdy podle údajů v našeptávači nebyla fráze „nechá se oblbnout“ vůbec hledána, je vše úplně jinak. Našeptávač dnes u tohoto dotazu ukazuje 53 hledání. Docela slušný posun.
    24. 4. 2006 14:29 (aktualizováno)
  • Seznam.cz - nechá se oblbnout?

    Sezname, necháš se oblbnout?
    21. 4. 2006 20:07 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).