Hlavní navigace

Priority Google do roku 2006

5. 3. 2006 15:22 (aktualizováno) Petr Šnajdr

Google na Analyst Day 2006 prezentoval své výsledky, strategické cíle a priority. Jak se společnosti dařilo, co očekává a jak vidí svoji budoucnost? Jaké otázky si pokládá? Jak si stojí?

Google

Vše se dá shrnout několika slovy – optimismus je stále na místě, přesto hledáme nové trhy a snažíme se více získat z těch stávajících. Náš potenciál ještě nebyl zdaleka vyčerpán a nebude ani během roku 2006. Toliko zprává z analyst day 2006, který byl průřezen tím co se společnosti podařilo a čeho by ráda dosáhla.

Ač u nás se ještě stále intenzivně handrkujeme a porovnáváme dle unikátních, reálných a kdo ví jakých uživatelů, nedej bože pageview, těmi hlavními kriteriemi jsou hlavně ukazatele z finanční oblastí od růstu obratu po růst zisku. A v těch se Google se v posledních letech dařilo více než dobře

Google Revenue and Diluted Earnings Per Share

Pro Google hlavní strategické oblasti pro rok 2006 můžete vidět na následujícím obrázku. Povšimněte si, že se nejedná o produktovou startegii maskovanou za firemní strategii tak jak se občas děje v některých firmách.

Google strategické oblasti

O něco lepší přehled však najdete v prioritách Google pro rok 2006. Všimněte si jedné věci a to jasného zaměření na vyhledávání a reklamu. Celá strategie Google je strategií a ne nezávislými produktovými strategiemi jako vidíme u portálů. Je zde vidět jasná provázanost a drive kupředu.

Cíle Google

A když už jsme u těch produktů tak i ty to více než dokládají.

Produktové portfolio

V podstatě tedy nic nového. Jen summary toho co již všichní víme a známe.

Sdílet